benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: benefietconcours brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:27

Ja dat klopt. Ik was de kleine milka koe en kathinka (Thinka was de grote koe). Ik stond denk wel beetje voorlul maarja haha. Wat vonden jullie trouwens van Avalon de arabische volbloed hengst.

Maar ik duik nu me bed in want ik ben doodmoe

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:33

Hey allemaal!!

Ik ga nu in het bokt over Azie forum een verslag typen inclusief de uitslagen.
Even geduld dus nog, maar het is onderweg!!

Ook ik heb een super dag gehad, leuk om een hoop BOKT mensen te zien. Je hoort hier vaak verhalen enzo, amar nu heb ik er gezichten / paarden bij gezien;-)

Risje / Jolanda

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:37

ik ben benieuwd Ja

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:50

imker schreef:
Weet iemand van jullie welke lotnummers prijs hadden in de loterij? Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig wie wat gewonnen heeft.... Bloos

Nou er is twee keer een lotnummer geweest voor de dekking waar niemand op kwam. Bij de derde was er wel prijs: Rinske heeft de dekking gewonnen!!!
Ik heb zitten schrijven bij de dressuur en daarna nog wat lootjes/consumptiebonnen verkocht. En toen na alles moest ik naar huis (pappa stond al te w88) en moet nu nog een paard gaan rijden, waar ik eigenlijk veelste moe voor ben! Alles ging eigenlijk heel goed, beet uitloop maar ach dat is altijd. Weinig afmeldingen alles liep op volgorde uiteindelijk. Super!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:12

hoi hebben jullie mijn knollie ook gezien die roodschimmel en met dat matje schattig he
ja van die Blond die in de proef steeds de verkeerde kant en zo op reed.
maar waarbij het in het springen wel goed ging.
Dit is pas de vijfde keer of zo dat ze wedstrijd springt dus ik was dik tevreden.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:18

hoe lang duurt het ongeveer voor de uitslagen er op staan
weet namelijk niet wat ik met springen heb gemaakt wemoesten namelijk eerder weg we moesten nog helemaal naar boxmeer

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:33

heb je idd gezien!!
dan heb je mij vast ook wel gezien Clown
wit arabiertje met losse manen en zwart dek Knipoog
ik typ nog wel een keertje wat meer als m'n internet wat sneller is, want het schiet voor geen meter op Boos!

maar wel een supercoole dag vandaag!!
en de koej die op z'n bek was gegaan...dat was ik!!! Koe

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:34

Ik heb de dekking, ik heb de dekking Go jij! Go jij!

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:43

ff 1 foto van m'n knapperd!!
ben zoo trots op haar! Haha! Haha! Haha!
het was voor ons de eerste keer op wedstrijd, en ze heeft zich voorbeeldig gedragen! Haha!
Afbeelding

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:46

dat ponytje van je vond ik echt helemaal geweldig echt zo mooi

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:53

haha, dankje!!ik ook Clown , nee, ik ben gewoon trots Knipoog
die van jou is ook echt zoo schattig, voelde me wel op eens groot!!naast jou!! Knipoog was goed voor m;n zelfvertrouwen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:11

Hey Iedereen!

Super gereden in de dressuur allemaal! En ook (bijna) iedereen bij het springen. Mijn complimenten.

De barrelrace was een énorm spectacel en ik ben dan ook benieuwd hoe m'n foto's ervan zijn geworden. Ik had ze graag al even willen bekijken, maar heb begrip; ik ben pas om 21.00 thuis gekomen, moest toen de hond (14 jaar oud) uitlaten en wat "kadootjes' van d'r opruimen, toen nog op de fiets naar de wei om de ponies te voeren (6 km), eten uitvriezen en koken voor zowel mij als de hond.

En na zo'n hele dag staan zijn m'n knieën er ook slecht aan toe (opgezette slijmbeurzen), dus ga ik zo de hond vergezellen op de bank!

Bedankt voor de leuke dag iedereen, ik mag wel zeggen dat het een enorm succes was vandaag en ik hoop dat er in de toekomst nog eens een bokt benefiet concours verreden zal worden; dán voor een ander goed doel hopelijk (want we willen volgend jaar geen 2e Tsunami !!!)

De organisatie was prima, de locatie uitstekend (alleen jammer dat de lichte bak de inrij-bak was en de donkere bak de "echte" bak...) en over het weer mogen we niet klagen, omdat we allemaal lekker binnen zaten.

Dan nog een bedankje aan de hengst Avalon die zich weer prima liet tonen. Én een bedankje aan het western showteam voor het integreren van fjordenbloed in de westernsport (ga zo door!).. wat een super cow-sense had dat paardje. Net als mijn volbloed fjordje Knipoog

De foto's zullen in de loop van de week ( ik denk aan 't einde van de week) online te bekijken zijn via www.hypofocus.com op de startpagina (www.hypofocus.com/start.html) waar de link onder het verhaaltje en de "last update" datum te vinden zal zijn.

Voor iedereen die ik nog niet bedankt hebt: BEDANKT voor de super toffe dag én alle fondsen die opgehaald zijn voor de slachtoffers in Azië.

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:18

Hallo allemaal.

Het was een zeer geslaagde dag. Super gezellig en ik ben weer een ervaring rijker met mijn paardje was nog nooit met haar van huis geweest om in een andere omgeving te rijden.

Ik vond het supergezellig,
Volgend jaar weer een bokt benefiet concours misschien voro brooke ?

En oja Rinske nog SUPER GEFELICITEERD

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:00

Rinske schreef:
Ik heb de dekking, ik heb de dekking Go jij! Go jij!

Jij blij... Ja Ik blij Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 08:14

Ben ik ook weer. Gisteren was ik echt TE moe om nog op Bokt te kunnen kijken. Heb alleen maar op de bank Slapen gedaan.

Kyrkelover, er waren 2 roodschimmeltjes waarvan 1tje een matje had. Dus ik heb je wel gezien! *LOL*
Hypofocus heb ik ook gesproken (ik was diegene die naar je lens vroeg Haha! )
En verder heb ik Lielle, Pauline, Fleurtje en Risje gezien/gesproken. Voor de rest weet ik eigenlijk geen namen.

Ik was 3e in de B dressuur (ik had een heel fijngebouwd schimmeltje bij me). Met 157 punten. En ik vond het heel fijn en eerlijk gepunt. Die 157 waren volkomen terecht. Er stond wel heel erg weinig commentaar op de coupon. Ik had veel 6sen, maar ik reed dan ook eigenlijk alleen maar 6sen, op de galop na, en daar had ik dan ook 7s voor.
Degene die 2e was in mijn ring (die had ook als 2e gestart), vond ik wel een heel gaaf paard hebben. Ik weet niet welke bokker dat was.

En de andere ruiter die op mijn paard reed (Bitwise) was 3e bij de LMZ paarden met 174 punten. Ok, ik geef toe, daar heeft Sinterklaas gejureerd Haha! . Maar evengoed vond ik het echt een superproef.
In die groep vond ik dat zwarte paard (van het meisje dat meereed in het rassendefile) echt om te kwijlen! Heel mooi beest. Ik had nog een plekje op de trailer vrij en was al van plan om hem mee naar huis te nemen. Haha!

Al met al was ik dus echt heel trots op mijn beestje. Zij was niet zo blij met de rozetten (wit is niet zo haar kleur, zij is nogal van de laatste mode Haha! ). Ben ook benieuwd naar de foto's!

selnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 09:12

Scum schreef:
Degene die 2e was in mijn ring (die had ook als 2e gestart), vond ik wel een heel gaaf paard hebben. Ik weet niet welke bokker dat was.

Ik ben wel als tweede gestart met mijn paard (v. Lancet), maar ik ben geen tweede geworden hoor. Het is een donkerbruin paard. Mijn paard was echter nog nooit op wedstrijd geweest dus had ik nogal wat spanning in de ring. Al met al was het een goede ervaring voor hem. En vond ik het heel leuk om te doen. Zo'n wedstrijd is ideaal als je nog geen startkaart hebt met je paard en toch een keer wilt kijken hoe het gaat op concours en dat allemaal ook nog eens voor het goede doel!!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:28

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 15:52

Was een super gezellig concours!Super geregeld!

Ik was met melody 2e bij de b-dressuur ponys met mn smalle bruine ponytje!
Was mn eerste x in de prijzen met melody had het niet verwacht ze is normaal zo''n zenuwbeest en nu was ze zwaar relax!

Rinske gefeliciteerd met je dekking!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:06

was inderdaad een erg leuke dag gisteren. Sfeer was erg goed. Vond het overigens wle jammer dat ik niet echt heel veel tijd had om met veel BOKT mensen te praten. Maar goed, wel leuk dat ik mensen nu "echt" heb gezien!

Vergeet trouwens allemaal niet om te kijken op mijn verslag (plus uitslagen van loterij) bij bokt over azie!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:36

selnik schreef:
Ik ben wel als tweede gestart met mijn paard (v. Lancet), maar ik ben geen tweede geworden hoor. Het is een donkerbruin paard. Mijn paard was echter nog nooit op wedstrijd geweest dus had ik nogal wat spanning in de ring. Al met al was het een goede ervaring voor hem. En vond ik het heel leuk om te doen. Zo'n wedstrijd is ideaal als je nog geen startkaart hebt met je paard en toch een keer wilt kijken hoe het gaat op concours en dat allemaal ook nog eens voor het goede doel!!

Hmz, degene die als 2e startte had wel een donkerbruin paard. Ik heb diegene wel zien losrijden in het stukje voor de dressuurring. En op mijn uitslagenlijst staat dat diegene ook als 2e gestart was (Marjolein Belt). Maar ik hoor net ook weer van iemand dat de eerste 6 starters van plek zijn verwisseld. Daar zou het dus door kunnen komen.

selnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:44

Scum schreef:
selnik schreef:

Hmz, degene die als 2e startte had wel een donkerbruin paard. Ik heb diegene wel zien losrijden in het stukje voor de dressuurring. En op mijn uitslagenlijst staat dat diegene ook als 2e gestart was (Marjolein Belt). Maar ik hoor net ook weer van iemand dat de eerste 6 starters van plek zijn verwisseld. Daar zou het dus door kunnen komen.

Ik was eigenlijk nummer 4 maar aangezien nummer 2 en nummer 3 niet op tijd klaar waren ben ik als tweede gestart. Nummer 2 is uiteindelijk geloof ik als 4de gestart. Ik geloof niet dat er bij de eerste 6 starts er twee op hun eigen starttijd zijn gestart. Alles werd door elkaar gemixd. Ik vond het niet erg, ik was gelukkig toch klaar met losrijden maar het was wel even aanpassen geblazen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:49

Ah, dan ben jij 7e geworden. Maakt niet uit, ik vond evengoed dat jij een heel mooi paard had! Knipoog Hij viel me gewoon op.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:50

Scum schreef:

Marjolein Belt met Laurioso Haha!

Oso is zooo stoer! ik rij er ook weleens op, hij is echt zo leuk *LOL* en hij wordt de laatste tijd steeds meer echt 'paard' vind t echt super dat ze zo hoog geindigd is!

het paard dat 1e was geworden, Jolie met Valerie v Kessel, is trouwens ook van marjolein Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:07

Maar Marjolein is niet als tweede gestart Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:14

hmm dan weet ik het ook niet Knipoog maar omdat je erbij had staan, die ook 2e was geworden, ja das wel marjolein, dacht ik dus dat het oso moest zijn(die is trouwens ook bruin, kleur van Quentin)

hoe zag het paard er uit?