Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imker schreef:Weet iemand van jullie welke lotnummers prijs hadden in de loterij? Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig wie wat gewonnen heeft....
Rinske schreef:Ik heb de dekking, ik heb de dekking
Scum schreef:Degene die 2e was in mijn ring (die had ook als 2e gestart), vond ik wel een heel gaaf paard hebben. Ik weet niet welke bokker dat was.
selnik schreef:Ik ben wel als tweede gestart met mijn paard (v. Lancet), maar ik ben geen tweede geworden hoor. Het is een donkerbruin paard. Mijn paard was echter nog nooit op wedstrijd geweest dus had ik nogal wat spanning in de ring. Al met al was het een goede ervaring voor hem. En vond ik het heel leuk om te doen. Zo'n wedstrijd is ideaal als je nog geen startkaart hebt met je paard en toch een keer wilt kijken hoe het gaat op concours en dat allemaal ook nog eens voor het goede doel!!
Scum schreef:selnik schreef:Ik ben wel als tweede gestart met mijn paard (v. Lancet), maar ik ben geen tweede geworden hoor. Het is een donkerbruin paard. Mijn paard was echter nog nooit op wedstrijd geweest dus had ik nogal wat spanning in de ring. Al met al was het een goede ervaring voor hem. En vond ik het heel leuk om te doen. Zo'n wedstrijd is ideaal als je nog geen startkaart hebt met je paard en toch een keer wilt kijken hoe het gaat op concours en dat allemaal ook nog eens voor het goede doel!!
Hmz, degene die als 2e startte had wel een donkerbruin paard. Ik heb diegene wel zien losrijden in het stukje voor de dressuurring. En op mijn uitslagenlijst staat dat diegene ook als 2e gestart was (Marjolein Belt). Maar ik hoor net ook weer van iemand dat de eerste 6 starters van plek zijn verwisseld. Daar zou het dus door kunnen komen.
Scum schreef:Degene die 2e was in mijn ring (die had ook als 2e gestart), vond ik wel een heel gaaf paard hebben. Ik weet niet welke bokker dat was.