Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:20

Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Leuk inpakpapier is natuurlijk altijd leuk en echt een cadeautje om uit te pakken
Als het breekbaar is lijkt goede opvulling mij ook heel belangrijk...

Hint liever niet te moeilijk, het is mijn eerste keer ;)

marleen_88

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:25

Inpakpapier vind ik gezellig, echt een verrassing om uit te pakken. Hint mag best moeilijk zijn.
Voor opvulling heb ik liever geen zaagsel/stro/hooi.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Citaat:
Weekvraag week 9

Inpakpapier word ik altijd heel blij van.
Qua opvulling het liefst zo min mogelijk gedoe. Desnoods met papier ofzo, maar geen glitters of dingen die troep geven in verband met onze loslopende kaboutertjes die gék zijn op alles wat rondslingert op de grond.
Qua hint: ik hou wel van een leuke uitdaging maar het hoeft niet iets te zijn waar ik dagenlang mee bezig ben. Ik wil het mijn Easter Bunny vooral niet te moeilijk maken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:01

Oh goeie, glitters ook liever niet. Dat is voor onze poezen niet gezond. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:21

Oh ik geef er zelf helemaal niets om! Het gaat om wat erin zit.

Kan zelf ook totaal niet goed inpakken, sorry! Maar het goede nieuws is. Ik ben al bijna uitgeshopt :') . Nu heb ik het geheugen van Dory van Nemo dus op zich kan het nog zo zijn dat ik binnenkort met 8 andere dingen nog thuiskom. :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Ik word ook blij van mooi inpakpapier, of vrolijk inpakpapier.
Qua vulling, papier of luchtkussens, van al het andere word ik niet blij en mijn man al helemaal niet. Die zie ik er nog wel voor aan om me dan te verbieden om nog ooit mee te doen. :=
En de hint, liever niet een hint waar ik dagen over moet puzzelen. Mag wel wat lastiger zijn maar ook weer geen 5 sterren puzzel. Ik zou toch wel graag voor mijn vakantie weten wie mijn Bunny is, en ik ga een paar dagen na Pasen op vakantie. :))

Hobby's om weer op te pakken? Paardrijden wellicht. Maar dan moet ik eerst een bak tijd ergens vinden.
Hoewel ik niet weet wat mijn pony's daarvan vinden, want die hebben tot nu toe een luilekkerleven gehad en zijn beiden niet beleerd. _O-

Nu al klaar Roosch? Ik heb ook al het een en ander, maar moet nog wat bij. Wilde laatst stalken maar heb vrij snel op moeten geven, was wat te druk op het werk. Heb wel 1 dingetje gevonden, mijn lootje houdt van chocolade. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:27

Ik heb gelijk de eerste dag al mijn stalkerskills ingezet. 8-) Sherlock Roos was er meer dan klaar voor!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:32

Citaat:
Weekvraag week 9

Opvulling liever niet teveel troep... wordt mijn man niet vrolijk van... de katten zouden het overigens wel leuk vinden, maar die betalen de hypotheek niet, dus die hebben in dit geval geen inspraak :))

Ik vind puzzelen erg leuk, maar ik ben er heel slecht in.... hint mag gerust moeilijk zijn hoor, maar houd er dan wel rekening mee dat ik dan wel hulp nodig ga hebben :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Er staan meerdere vragen voor lootjes in het topic klaar. Het is soms even zoeken maar kijk even of er voor jou wat klaar staat!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Vraag voor Yonker!

Welke tops heb jij? En mag er ook iets in voor je zoontje?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Mooi cadeau papier kan ik wel echt blij van worden :D liever verder niet al te veel zooi/glitter, waarschijnlijk helpen er twee kindjes mee met uitpakken _O-