Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Telpeva schreef:
Ik haat bellen, met name naar onbekende mensen voor belangrijke dingen. Al dagen zat ik er tegenop te kijken, mijzelf moed in te praten om te bellen, toen kwam toch weer het weekend eroverheen... Vanochtend had ik dan toch de moed bij elkaar geraapt om werkelijk te gaan bellen en nu neemt die persoon de telefoon niet op. Huilie.

Laat mij maar gewoon teksten typen :')

Ooooh ik deel deze... Heb echt een belfobie ontwikkeld over de jaren.

MyWishMax schreef:
En het ze zijn er binnen half uur is niet gelukt. Het is nu al anderhalf uur later. Normaal al irritant als ze niet even melden dat er vertraging is, maar nu ik ziek ben helemaal...

Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Edit; en ik hoor de 1e druppels weer...

Nog iets gehoord ondertussen? Dat lijkt me geen klein beetje water zo op die foto's zeg!

Ineke2 schreef:
Ineke2 schreef:
Zo verdrietig, mijn ex collega is al langere tijd ziek. Ik heb bijna 5 jaar samengewerkt, maar nadat ik een andere baan had gevonden hebben wij altijd contact gehouden en zijn wij regelmatig samen gaan eten. Belden regelmatig etc… en het is langere tijd stabiel gebleven, maar helaas is het toch verder uitgezaaid en heeft ze nu veel pijn.
Wij zouden 21 december nog samen gaan eten, maar dat gaat helaas niet meer lukken. Ik ga nu 13 december bij haar thuis langs en daar voor ons koken.
Rotziekte ook, ze is nog veel te jong ;(

Ik kreeg vandaag het bericht dat ze is opgenomen in een hospice. Morgen ga ik langs ;(

Oef dit gaat plots snel zeg... Veel sterkte voor morgen!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Na alle hartoperaties en levenslange hartmedicatie, levenslange medicatie voor chronische hersenpijnen, levenslang bloedverdunners en vochtafdrijvers, onlangs de constatering van rug volledig vol artrose en barstjes en scheurtjes met uitpuilingen thv zeker 3 wervels, nekartrose, kapotte achterste kruisband linkerknie en nog wat andere soortgelijke lichtere mankementen, kwam vanmorgen nog eens een nieuwe mededeling dat er nu waarschijnlijk een overkoepelende zenuwaandoening/auto immuunziekte of zenuwsyndroom achtig iets de hoofdoorzaak is...

Nu mag ik dus weer opnieuw beginnen maar nu dus nog eens bovenop het eerdere, ook nog eens auto immuunproblematiek of zenuwsyndromen....

Here we go again... En dan zeggen ze "je bent pas 39, in de fleur van je leven"... zeg dat eens tegen dat lijf van mij please 8)7

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:04

Oei dat is een hele waslijst... Sterkte, ik wou dat ik iets anders kon zeggen tegen je..

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Paard weer koliek:(
Ik moet zometeen voor de laatste keer naar stal om te checken hoe ze zich voelt als de medicatie uitgewerkt is, maar ik wil naar bedddddddd