Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 22:35

Telpeva schreef:
Ik haat bellen, met name naar onbekende mensen voor belangrijke dingen. Al dagen zat ik er tegenop te kijken, mijzelf moed in te praten om te bellen, toen kwam toch weer het weekend eroverheen... Vanochtend had ik dan toch de moed bij elkaar geraapt om werkelijk te gaan bellen en nu neemt die persoon de telefoon niet op. Huilie.

Laat mij maar gewoon teksten typen :')

Ooooh ik deel deze... Heb echt een belfobie ontwikkeld over de jaren.

MyWishMax schreef:
En het ze zijn er binnen half uur is niet gelukt. Het is nu al anderhalf uur later. Normaal al irritant als ze niet even melden dat er vertraging is, maar nu ik ziek ben helemaal...

Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Edit; en ik hoor de 1e druppels weer...

Nog iets gehoord ondertussen? Dat lijkt me geen klein beetje water zo op die foto's zeg!

Ineke2 schreef:
Ineke2 schreef:
Zo verdrietig, mijn ex collega is al langere tijd ziek. Ik heb bijna 5 jaar samengewerkt, maar nadat ik een andere baan had gevonden hebben wij altijd contact gehouden en zijn wij regelmatig samen gaan eten. Belden regelmatig etc… en het is langere tijd stabiel gebleven, maar helaas is het toch verder uitgezaaid en heeft ze nu veel pijn.
Wij zouden 21 december nog samen gaan eten, maar dat gaat helaas niet meer lukken. Ik ga nu 13 december bij haar thuis langs en daar voor ons koken.
Rotziekte ook, ze is nog veel te jong ;(

Ik kreeg vandaag het bericht dat ze is opgenomen in een hospice. Morgen ga ik langs ;(

Oef dit gaat plots snel zeg... Veel sterkte voor morgen!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 22:41

Na alle hartoperaties en levenslange hartmedicatie, levenslange medicatie voor chronische hersenpijnen, levenslang bloedverdunners en vochtafdrijvers, onlangs de constatering van rug volledig vol artrose en barstjes en scheurtjes met uitpuilingen thv zeker 3 wervels, nekartrose, kapotte achterste kruisband linkerknie en nog wat andere soortgelijke lichtere mankementen, kwam vanmorgen nog eens een nieuwe mededeling dat er nu waarschijnlijk een overkoepelende zenuwaandoening/auto immuunziekte of zenuwsyndroom achtig iets de hoofdoorzaak is...

Nu mag ik dus weer opnieuw beginnen maar nu dus nog eens bovenop het eerdere, ook nog eens auto immuunproblematiek of zenuwsyndromen....

Here we go again... En dan zeggen ze "je bent pas 39, in de fleur van je leven"... zeg dat eens tegen dat lijf van mij please 8)7

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 23:04

Oei dat is een hele waslijst... Sterkte, ik wou dat ik iets anders kon zeggen tegen je..

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 23:59

Paard weer koliek:(
Ik moet zometeen voor de laatste keer naar stal om te checken hoe ze zich voelt als de medicatie uitgewerkt is, maar ik wil naar bedddddddd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 04:50

Ik wil slapen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 06:29

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Ik heb geen zin om van bed te gaan :+
Dochter vandaag vrij i.v.m. studiedag

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 06:48

Zebrastreep schreef:
Vreselijke hyperventilatie aanval gehad. Ik had weer het gevoel dat ik stikte en kreeg geen lucht. Het gaat nu weer een beetje maar voel mij nog erg naar en wat onrustig. Ik ben nu echt kapot.

Zo vreselijk lastig wat nu het verschil is met dat of een hartaanval.

Nou ja morgen maar overleggen met de HA en andere medicatie nog maar een kans geven.

Ik weet niet welke medicijnen je kreeg, maar bij mij helpt citalopram goed. Dat zou je kunnen voorstellen aan je huisarts.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:17

Na een half uur rijden, bleef mijn reistijd op 58 min staan. En dan zou ik mn trein ook nog missen. In de ochtend is mijn route nooit zo ellendig.

Needless to say dat ik omgedraaid ben :') Hier had ik echt even geen zin in

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:17

Vriend heeft veel liggen snurken vannacht, dan wordt ik altijd zo rot wakker %)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:23

Weer een slechte nacht.
Ik heb Mando 1.5 maand geleden verhuisd naar zijn pensioen plekje en ik heb sinds een week errors in mijn hoofd.
Janken dat ik er spijt van heb maar ik weet niet waarom.
Hij staat hartstikke goed, krijgt zijn natje en droogje en aandacht.

Waarom heb ik dan in mijn hoofd dat ik er spijt van heb.
Is dit een stukje verwerking dat ik weer een hoofdstuk afsluit.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:47

In een gesprek met iemand zitten en echt uit het niets, zonder enige aanleiding zeggen ze ineens "ik ben niet homofobisch maar het is zo raar als guys met elkaar dansen." Dat ik echt zit van. Het is 8 uur 's ochtends waarom kom je hier ineens mee. En laat jongens lekker met elkaar dansen als ze dat willen :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:54

Geen ergernis, maar verdrietig...

Collega van mn man is overleden aan kanker...59...jarenlang gewerkt daar, hij had een beperking maar werd zo geliefd opgevangen binnen de zaak...
Was zo'n lieve man... Keek altijd om naar onze kleine...liep via onze straat om zodat hij even naar me kon zwaaien toen ik ziek thuis zat.... Altijd...altijd even kijken of ik thuis was en hallo zeggen...
Hij was een bekende in de Alblasserwaard vanwege zijn speciale visbootje waarin hij zat en met zn voeten moest peddelen...

Ach....het doet me pijn...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:55

Wat triest Jo. Heel veel sterkte. :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 07:55

Jolliegirl schreef:
Geen ergernis, maar verdrietig...

Collega van mn man is overleden aan kanker...59...jarenlang gewerkt daar, hij had een beperking maar werd zo geliefd opgevangen binnen de zaak...
Was zo'n lieve man... Keek altijd om naar onze kleine...liep via onze straat om zodat hij even naar me kon zwaaien toen ik ziek thuis zat.... Altijd...altijd even kijken of ik thuis was en hallo zeggen...
Hij was een bekende in de Alblasserwaard vanwege zijn speciale visbootje waarin hij zat en met zn voeten moest peddelen...

Ach....het doet me pijn...

Sterkte! :(:)

@ Mando Kan je er niet langs gaan om toch voor je eigen gemoed rust dat ie goed staat?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:01

Iemand had een paard met koliek, hoe is het daarmee??
Vikawiek was het.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:17

Ik ga gewoon 3x per week naar hem toe hoor. Hij staat prima, heeft vriendinnetje en is relax.
Maar in mijn hoofd heb ik momenteel echt een error.

Sterkte Jolliegirl veel te jong.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:17

Kosseh dikke knufffel.

Ineke heel veel sterkte. Weet hoe je je voelt, ben zaterdag bij ex-collega geweest met een zeldzame kanker die nog niets weet maar wel meer dan 20 kilo afgevallen is in de laatste twee maanden. Gewoon erg omdat ze ook nog een dochter van 17 heeft die misschien alleen achter blijft. Maar dit gaat niet om mij, dikke knuffel voor jou, sterkte en veel liefde vandaag.

Little Gift ook een dikke knuffel voor jou, wat ben je nog jong. Maar zelfs al was je niet jong dan is dit gewoon ook heel erg. Heb even geen woorden :(:)

Vikawiek ook veel sterkte.

Mando wat je voelt is zo logisch, ik herken het zo erg (heb ik ook gehad met Rhea) want het is zo verschrikkelijk moeilijk dit soort dingen, dikke knuffel :(:) .

Jolliegirl, dat is zwaar en verdrietig :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:27

Polarize schreef:
In een gesprek met iemand zitten en echt uit het niets, zonder enige aanleiding zeggen ze ineens "ik ben niet homofobisch maar het is zo raar als guys met elkaar dansen." Dat ik echt zit van. Het is 8 uur 's ochtends waarom kom je hier ineens mee. En laat jongens lekker met elkaar dansen als ze dat willen :')

Oh zoiets had ik laatst ook, maar dan transfobisch :(
Gezellig gesprek, over vanalles en nogwat.
En ineens begon ze een heel relaas over dat meisjes met meisjes en jongetjes met jongetjes allemaal geen issue was, ongehuwd samenwonen en kinderen allemaal geen probleem.
Maar om nou je borsten eraf te laten hakken of je piemel eraf te laten hakken, dat vond ze wel zo raar. Waarom konden die mensen niet gewoon tevreden zijn met hun lichaam? Iedereen is toch wel eens ontevreden over hoe ze er uit zien?
-O-
Ik heb nog geprobeerd een punt te maken over de make up die ze droeg, maar dat snapte ze niet.

T enige wat ik kon denken was, wees blij dat je het je niet kan voorstellen, dan is je leven nog zo slecht niet.

Maar t kwam echt helemaal vanuit t niets

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:28

NS. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:28

De post...waarom krijg ik niet gewoon binnen wat er in de app staat? Ja het is druk maar het staat al dagen in de app...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:39

fleurtjeuh schreef:
Polarize schreef:

Oh zoiets had ik laatst ook, maar dan transfobisch :(
Gezellig gesprek, over vanalles en nogwat.
En ineens begon ze een heel relaas over dat meisjes met meisjes en jongetjes met jongetjes allemaal geen issue was, ongehuwd samenwonen en kinderen allemaal geen probleem.
Maar om nou je borsten eraf te laten hakken of je piemel eraf te laten hakken, dat vond ze wel zo raar. Waarom konden die mensen niet gewoon tevreden zijn met hun lichaam? Iedereen is toch wel eens ontevreden over hoe ze er uit zien?
-O-
Ik heb nog geprobeerd een punt te maken over de make up die ze droeg, maar dat snapte ze niet.

T enige wat ik kon denken was, wees blij dat je het je niet kan voorstellen, dan is je leven nog zo slecht niet.

Maar t kwam echt helemaal vanuit t niets

Maar wij zijn degenen die het bij iedereen opdrukken :)) wij willen gewoon bestaan _O-

Ik snap soms echt niet waar het vandaan komt, en ik weet dat ik een beetje in een bubbel leef met mijn kunstopleiding waar de helft van de mensen wel op een of andere manier queer is, maar is het echt zo moeilijk om gewoon te leven en laten leven?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:44

Captain schreef:

Ligt er een blaadje op de rails?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:45

Polarize schreef:
Maar wij zijn degenen die het bij iedereen opdrukken :)) wij willen gewoon bestaan _O-

Ik snap soms echt niet waar het vandaan komt, en ik weet dat ik een beetje in een bubbel leef met mijn kunstopleiding waar de helft van de mensen wel op een of andere manier queer is, maar is het echt zo moeilijk om gewoon te leven en laten leven?

Ik ben nieteens trans dus heb ook geen idee wat het heeft getriggerd :')
Ben ook nog eens hetero, dus heb een mannelijke partner, dus dat was het ook al niet
Ik draag geen regenboog accesoires en dergelijke, dus dat is ook al geen trigger geweest.
T kwam echt uit t niets -O-

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Ligt er een blaadje op de rails?

Volgens mij liggen er minstens 3 blaadjes op de rails. Misschien wel 5

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:49

Oh ja als iemand zegt 'Ik ben niet XYZ-fobisch MAAR' dan kun je het stuk voor de MAAR vaak wel gewoon weglaten :')

Ik moet vijf verschillen zoeken voor de NS Wintercity maar ik zie er maar vier. Stom dit :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 08:52

Sterkte Jo :(:)

Fleur, die mensen denken dat je het met hun eens bent juist omdat je niet queer bent gok ik.

Inderdaad leven en laten leven, en mensen moeten eens leren dat hun mening niet altijd uitgesproken of neergepend hoef te worden. Moet dan altijd aan dat stuk van Brigitta Kaandorp denken.