Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:53

Wellicht is die eis dat ze minimaal 35 uur open moeten zijn de reden geweest dat de buurtpunt hier ermee gestopt is. Gelukkig in de buurt een hele fijne punt waar ik pakketten van meerdere vervoerders naartoe kan brengen en af kan halen. VintedGo vind ik daarnaast wel echt verbetert met de begin periode, veel sneller en betrouwbaarder geworden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:38

Ik vind Vinted Go echt zooooooo langzaam. Duurt al meer dan een week, een verzending gewoon binnen Nederland.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

Nou ik zal er ook aan geloven. M’n vriendinnen zweren erbij.

Ik ben inmiddels zwanger van de tweede en dit kleintje wordt een jongetje. Dat betekend dat al het roze en jurkjes verkocht kunnen worden ( |( )
De andere kleertjes heb ik weggegeven maar dit is allemaal nog nieuw en netjes spul. Zonde om zo weg te doen.
Nou heb ik mij net aangemeld en zal ik de hele app nog moeten ontdekken. Ik zal dus eerst wel even meelezen

Wat vinden jullie handig qua baby kleding? Bijvoorbeeld, tegelijk in 1 advertentie 5 truitjes doen? Of per truitje een advertentie ?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:45

Ligt aan de merken. :)

Wij hadden hetzelfde, eerst een meisje en nu een jongen.

De 'goedkope' merken heb ik vaak gebundeld voor lage prijzen en het duurdere spul wel apart of per setje. Dan loopt het eigenlijk best wel door.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:14

Ik bundel of koop bundels. Vind de verzendkosten te hoog voor echt een goedkoop truitje zeg maar.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

Ah oke! Dat is een goede. Dan doe ik ze per bundel. Is voor mijzelf ook makkelijker :) Dankje!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

Met kopen vind ik zelf setjes vaak wel fijn of meerdere truien / broeken bijvoorbeeld. Verzendkosten vind ik ook te veel als het bijvoorbeeld maar iets van 2 euro is.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Suzanne F. schreef:
Ik vind Vinted Go echt zooooooo langzaam. Duurt al meer dan een week, een verzending gewoon binnen Nederland.

Dat is wel lang ja.. Ik was laatst helemaal verbaast, pakketje was binnen 24 uur bezorgd en opgehaald + bevestigd door de koper met vinted go :D
Maar nu ook items die al vanaf maandag onderweg zijn en nog niet geleverd. Wisselt heel erg

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

Als het goed is gaat diegene die het dekje van mij gekocht heeft hem morgen ophalen. Dus dat zou top zijn, dan wordt hij iig niet terug gestuurd.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Hier ook vintedgo. Vorige week dinsdag verstuurd.
Hopelijk vandaag binnen...

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Ik vind setjes vaak ook wel lastig hoor. Ik zie vaak een setje, waarbij het ene deel wel past en het andere deel niet, dus die sla ik dan altijd over. Dus voor allebei valt wel wat te zeggen. Maar ik heb persoonlijk al vaak iets juist niet gekocht omdat het een setje was.