Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Dankje! Suzanne F. schreef:Ik vind Vinted Go echt zooooooo langzaam. Duurt al meer dan een week, een verzending gewoon binnen Nederland.

Arzil schreef:Ik vind setjes vaak ook wel lastig hoor. Ik zie vaak een setje, waarbij het ene deel wel past en het andere deel niet, dus die sla ik dan altijd over. Dus voor allebei valt wel wat te zeggen. Maar ik heb persoonlijk al vaak iets juist niet gekocht omdat het een setje was.

Maar er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die niet zo zeikerig zijn en gewoon een bundel kleding in maat X willen en dan blij zijn dat ze een doos vol in keer kunnen kopen
Nala schreef:Nog iemand het probleem dat verzend tracking info niet geupdate wordt? Heb nu al van 2 verschillende verkopers dat het niet update terwijl ze wel aangeven te hebben verzonden.

Konstantine schreef:Dat zie ik wel vaak, Nayan
"Label geeft aan L, maar valt groot" en dan de afmetingen erbij.
Kairos schreef:Konstantine schreef:Dat zie ik wel vaak, Nayan
"Label geeft aan L, maar valt groot" en dan de afmetingen erbij.
Dit doe ik zelf ook als ik een miskoop heb gedaan op de maat. Dan doe ik gewoon wat ik denk dat het is en zet dat er ook bij (+ eventueel al wat ik zelf heb gemeten, oksel tot oksel en lengte enzo)
) grote miskoop gehad, kleding die ruim of krap uitvalt maar niet extreem afwijkt van de maat zet ik wel gewoon op de maat van het label met 'valt groot/klein' erbij. Het kan nou eenmaal ook per merk verschillen.
pmarena schreef:Arzil schreef:Ik vind setjes vaak ook wel lastig hoor. Ik zie vaak een setje, waarbij het ene deel wel past en het andere deel niet, dus die sla ik dan altijd over. Dus voor allebei valt wel wat te zeggen. Maar ik heb persoonlijk al vaak iets juist niet gekocht omdat het een setje was.
Hier hetzelfde![]()
Maar bij babykleding zou ik inderdaad kijken, is het een beetje standaard spul van soortgelijke kleuren / stijl dan is een setje wel beter denk ik. Heb je echter de wat duurdere merken met wat meer een eigen karakter zeg maar, dan is de kans weer groter dat mensen net dat ene model / printje / enz. zoeken.
Ik zou vooral kijken naar de prijzen, dat je bundeltjes van minimaal 5-10 euro er op zet zodat het voor beide partijen een beetje de moeite is wat wegbrengen / halen / verzendkosten betreft
Ik persoonlijk ben voor kinderkleding altijd op zoek naar dingen met een bepaald karakter zeg maar, en hoef dan niet allerlei andere 'zooi' er in een bundel bijMaar er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die niet zo zeikerig zijn en gewoon een bundel kleding in maat X willen en dan blij zijn dat ze een doos vol in keer kunnen kopen
Konstantine schreef:Oooh zonde dat ie niet past, hij is gaaf!
Voor mij net wat te klein helaas, anders was je hem makkelijk kwijt haha