Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 22:28

Ik erger me aan mezelf dat ik niet durf auto te rijden en daardoor ik echt een stukje vrijheid mis omdat ik best veel vrienden door heel nederland heb wonen pff...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 23:35

Bedankt allemaal hierboven, lief :*

Mijn vriend is momenteel op vakantie dus ik heb hier nu ook niemand om even tegenaan te zeuren over zulke dingen :=

xxxmh schreef:
Ik erger me aan mezelf dat ik niet durf auto te rijden en daardoor ik echt een stukje vrijheid mis omdat ik best veel vrienden door heel nederland heb wonen pff...

Dat is echt heel vervelend ja. Heb je wel een rijbewijs?

denisesilver schreef:
Echt ziek van de rugpijn. Gaat weer een leuk nachtje worden. Zo nog maar iets van pijnstillers innemen.

:knuffel: Als je het nog niet deed, voorlopig lekker aan de maximale pijnstilling gaan zitten. Beterschap!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 23:53

xxxmh schreef:

Dat is echt heel vervelend ja. Heb je wel een rijbewijs?

Ja al 10 jaar

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 00:01

Black kelpie knuffel voor jou :knuffel:

Xxxmh, is het misschien een idee om wat rijlessen te nemen van een instructeur die bekend is met rijangst?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 04:17

Als je toe bent aan een goede nacht slaap. Weer niet gelukt.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 07:46

Wij krijgen een brief van het DUO voor mijn dochter die 9 is.. ik word daar dan weer enorm onzeker over wat dat nou weer kan zijn

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 07:49

Nu wil ik ook weten waarom. :+
Brief heb je nog niet dus?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 07:54

Bellatrix schreef:
Nu wil ik ook weten waarom. :+
Brief heb je nog niet dus?

Nee komt vandaag met de post! Ik zal het je laten weten :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 07:57

Voel je niet verplicht hoor. _O-

Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar ik voel dat ik het vandaag word.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 08:05

xxxmh schreef:

Same.
Heb nu stress omdat ik straks op een druk punt met 4 banen links af moet :+ en de alternatieve route is afgesloten.
Ik vermijd zo veel door die stomme rijangst.
Nieuwe, grotere auto werkt wel. Mensen hebben toch meer respect voor me ofzo dan toen ik in dat koekblik reed.

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 08:31

Froukje_J schreef:
Wij krijgen een brief van het DUO voor mijn dochter die 9 is.. ik word daar dan weer enorm onzeker over wat dat nou weer kan zijn

Brief hebben wij gisteren ook gehad. Ze vragen of je een vragenlijst wilt invullen over de kosten die je hebt voor bijvoorbeeld huiswerkbegeleiding.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 08:47

corinec schreef:
Froukje_J schreef:

Brief hebben wij gisteren ook gehad. Ze vragen of je een vragenlijst wilt invullen over de kosten die je hebt voor bijvoorbeeld huiswerkbegeleiding.

_O- Weinig spannends aan dus

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:07

De kat die om 4 uur vannacht speciaal opstond en naar het kleedje liep waar haar broer lag te slapen om daar een haarbal neer te leggen. Want je wilt natuurlijk niet je eigen kleedje vies maken |o

En ze slapen allebei bij mij op bed, dus ik werd ook wakker doordat er ineens een kat naast me stond te kokhalzen.

Neem katten zeiden ze _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:15

Een bedrijf wilt een recente salarisstrook zien en op basis daarvan een aanbod doen wat zij mij kunnen bieden aan salaris. Beetje vreemde manier? Is toch ook gewoon totaal niet relevant? Als ik zeg X te willen verdienen ookal kreeg ik Y bij het vorige bedrijf, dan is dat toch gewoon zo.
Hun indicatie bij de vacature ligt ook €1000 uit elkaar dus dat schiet ook niet op.
Ik kan ook écht niet inschatten wat een goed, passend salaris zou zijn voor deze functie en het Cao heb ik niks aan.

En van een ander bedrijf hoor ik gewoon ineens niks meer terwijl ik daar nog midden in t proces zit en ze zelf wel willen dat ik zo snel mogelijk start.
Ugh dat eeuwige gedoe af en toe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:18

Ik krijg echt jeuk van mijn manager 8)7

Op de een of andere manier wordt het mijn team nooit gegund om een leuke en goede manager te krijgen. Dit is al de zoveelste en allemaal doen ze hetzelfde, zich niet laten zien of horen op de momenten dat het moet.

Gelukkig hebben wel een leuke teamleider, maar die gaat gewoon simpelweg niet over alles en is nu een paar dagen vrij. Aan die teamleider kan ik echt goed mijn verhaal kwijt dus ik baal wel een beetje dat ze er nu niet is zodat ik even kon spuwen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:20

Nyaleti, je kan ook gewoon zeggen dat je graag een salaris ontvangt naar wat ze je functie, kennis en ervaring waard vinden, niet naar wat je elders verdient. Gaan ze dan veel lager zitten kun je alsnog je salarisstrook laten zien om aan te tonen dat je elders meer verdient.
Irritant ook als je niks meer hoort...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:57

Ik heb toen geweigerd mijn huidige salarisstrook te laten zien. Is niet relevant en ook niet verplicht. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 09:59

Dat kun je ook netjes aangeven inderdaad. Het is een andere baan dan je huidige baan en je huidige salaris doet er niet toe.

Gewoon netjes aangeven: komen jullie met een voorstel? Mijn vorige salarisstrook hoort bij mijn vorige baan en hopelijk tot het verleden. ;) "

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:21

Weer iemand die het raar vind dat ik geen nieuwe bank en meubels koop,ik krijg de meubels van mijn vader van nu 91 als hij komt te overlijden (hoop dat het nog lang duurt). Mijn broer en zus willen het niet en mijn vader begon er zelf over waar zijn meubels dan zouden blijven,vooral het bankstel.Hij geeft ook al klein spul weg aan ons, hij geeft liever bij leven dan bij dood.Schijnt raar te zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:23

Britta31 schreef:
Weer iemand die het raar vind dat ik geen nieuwe bank en meubels koop,ik krijg de meubels van mijn vader van nu 91 als hij komt te overlijden (hoop dat het nog lang duurt). Mijn broer en zus willen het niet en mijn vader begon er zelf over waar zijn meubels dan zouden blijven,vooral het bankstel.Hij geeft ook al klein spul weg aan ons, hij geeft liever bij leven dan bij dood.Schijnt raar te zijn.

Mijn oma deed dat ook.

En die vond uitdelen bij leven gewoon normaal.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:33

Britta31 schreef:

Als het nette meubels zijn, waarom dan niet?

(Maar van mijn moeder hoef ik geen meubels, die zijn compleet verrookt)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:44

Das toch niet raar?

Mensen die dat raar vinden zijn raar :')

Wel of niet is beide prima en alletwee niet raar

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:51

Ben het ook niet van plan.
Is het dan raar om terug te sturen van goh wat kunnen jullie bieden?
Eerst gesprek is al geweest dus ze kunnen wel een inschatting maken.
Of moet ik zelf met een aanbod komen? Liever niet eigenlijk want ik weet echt niet wat een passend salaris zou zijn. Loopt enorm uit een in deze functie.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:52

Ik zou hen met een aanbod laten komen. :j als het je veel te laag naar de zin is kun je in onderhandeling.

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 10:54

senioren fietsers op een voetpad, en dan bellen dat je als wandelaar aan de kant moet.