Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Mvdende, je kan eventueel ook stoppen met het online publiceren van zoveel persoonlijke informatie.
mvdende schreef:Veronica2 schreef:Mvdende, je kan eventueel ook stoppen met het online publiceren van zoveel persoonlijke informatie.
Zolang mensen mij niet willen begrijpen/ geloven.... heb ik steeds het gevoel dat ik het beter moet uitleggen....
Als verschillende mensen op bokt nou eens stoppen met steeds pushen naar een betaalde baan....
mvdende schreef:Veronica2 schreef:Mvdende, je kan eventueel ook stoppen met het online publiceren van zoveel persoonlijke informatie.
Zolang mensen mij niet willen begrijpen/ geloven.... heb ik steeds het gevoel dat ik het beter moet uitleggen....
Als verschillende mensen op bokt nou eens stoppen met steeds pushen naar een betaalde baan....
Polar schreef:Ik hou mijn hart vast voor de inflatie die volgt door de handelingen van Trump.
Polar schreef:Ja, ik moet zeggen dat ik niet zo heel veel kennis heb van wat en hoeveel er van en naar de VS wordt verhandeld, maar ik denk dat ik zou schrikken van de hoeveelheden.
Neonlight schreef:Van iedere euro bruto voor de gein maar eens kijken wat daarvan naar de regering gaat. Al meer dan de helft aan loonbelasting,
Lieser schreef:Neonlight schreef:Van iedere euro bruto voor de gein maar eens kijken wat daarvan naar de regering gaat. Al meer dan de helft aan loonbelasting,
Onzin. Het hoogste belastingtarief is 49,5 %. Dus nooit 'meer dan de helft'. Bovendien is je inkomen dan minimaal € 76.817. Dus heb je echt geen reden om zielig te doen.