Prairy schreef:Ik ben vandaag boodschappen gaan doen, blijkbaar is dat niet zo slim als je het die periode van de maand zit, dan gaan er allemaal foute dingen mee... Max 7,50€ maar toch. Verder heb ik me wel redelijk aan mijn lijstje gehouden.
Herkenbaar
Ik heb me vandaag bij AH ook ‘laten gaan’ en heel onnodig een Blond Amsterdam Efteling mok gekocht, van de Droomvlucht. Maar heb er geen spijt van want hij is Zo leuk
Voor de rest gaat februari redelijk goed. Wel veel uitgaves deze maand maar in principe dingen die wel gewoon nodig zijn. Verjaardag feestjes van onze zoon + cadeautjes tikt vooral aan.
Ik heb vandaag wel nog een nieuwe Bluetooth muis besteld voor bij m’n iPad. Maar ik heb de boeken pre-order welke nog open stond deze maand geannuleerd, wat zich qua kosten dan op heft zeg maar. Ik kies er dan in dit geval liever voor om niet beiden te kopen en dan voor hetgeen te kiezen waar ik praktisch meer aan heb. Dus niet alles was verloren zaak vandaag hihi 
Via Vinted en marktplaats wel goed verkocht en daar deze maand een aantal honderden euro’s mee ‘verdiend’. Dat ruimt wel leuk op
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-02-25 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt