Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 15:55

Zo halve ochtend en middag lopen rennen door chaos en afspraken die eerder konden dan gepland.

Ik ben blij dat ik even kan zitten en bijkomen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 17:41

3 weken terug oogtest gedaan: -0,25
Oogtest vandaag: +0,75 tot 0,50 na meerdere testjes te herhalen :')
Doorverwijzing naar een oogkliniek it is.

Bloodymary

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 17:45

Een paar uurtjes naar stal geweest en dan kom je terug en dan hebben er 4 mensen ingesproken, nog 4 gebeld zonder in te spreken en 12 mails. Doe toch eens rustig. De wereld draait gewoon door, ook na 1 januari. En bovendien ben ik gewoon aan het werk de komende twee weken.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 17:53

Alles werkt normaal en speelt goed af op Netflix, behalve Virgin River. Haperend beeld, ondertiteling die achterloopt, spontaan uit gaan. Why? -O-

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 18:57

Klanten die alles van 2 weken op 2 dagen proppen. Ja hoor, doen we wel weer 'even'. <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:09

Auto start niet meer.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:13

nevica schreef:
Klanten die alles van 2 weken op 2 dagen proppen. Ja hoor, doen we wel weer 'even'. <3

Herkenbaar :j

De verlofstop van mijn werk komt soms zo onhandig uit :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:13

Mijn ouders hebben mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag, maar ik ben echt hondsberoerd :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:34

Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik heb nog geen kerstpakket gekregen :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:35

Steenkoud aan het krijgen ga hopen dat ze toch opschieten.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:45

Vandaag weer met de auto langs de kant van de weg -O-

Retourslang was losgekomen en de diesel liep er zo uit. Was gisteren ook maar we dachten het gemaakt te hebben door het slangetje terug te plaatsen. Pechhulp heeft er een tie-rip opgezet en ben nog 200km naar huis gereden. Honden opgehaald door vriend want stel dat ik weer stil kw te staan...
Morgen maar even naar de garage, die ging de klemmetjes morgen binnenkrijgen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:05

_chou schreef:
Polarize schreef:
Dat tijdens onze Educatie lessen de klas nooit antwoord geven als de docent iets vraagt, waardoor ik maar elke keer antwoord ook als het niet goed is, anders doet niemand het.
Eindstand, docent vraagt alles gewoon aan mij :')

Maar mensen, we zijn hier om te leren hoe wij docent moeten zijn, beetje actiever mee doen

Toen ik nog de lerarenopleiding deed vond ik het ook bijzonder hoe in-actief de meeste waren.

Het grappige is dat bij de kunstlessen iedereen wel altijd antwoord, maar zodra we de ene educatie les per week hebben ze die motivatie kwijt zijn?
We doen DOCENT beeldende kunst en vormgeving, niet alleen de kunstlessen zijn belangrijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:10

Handvat van doosje scheurde uit gevolg een van de glazen potjes in mini splinters. -O-

En hopelijk start die morgen wel gewoon de auto. Anders moet ik nieuwe accu halen. -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 21:23

De paasei op 3 slaapkamers, hele badkamer moeten verbouwen omdat zaterdag de nieuwe wasmachine komt. Wordt daar onrustig van. En jeetje wat een stof komt achter de wasmachine en droger vandaan!!!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 22:22

Voor de zoveelste keer gaat er buikgriep rond, dat mag nu na 3x in een maand tijd echt wel afgelopen zijn 8)7

Vanmorgen was ik ook niet te genieten toen ik het hoorde.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 22:45

deksel schreef:

Hier ook nog niet, deksel. De pakketten staan nog keurig in het magazijn te verstoffen. :D
Mijn zoon had echt een ongelooflijk groot pakket. Dat was gewoon vier kerstpakketten in één. Ik maakte al de grap dat hij een compleet noodpakket zo bij elkaar had.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 23:00

@Polarize, dit herken ik van mijn studie. Maar dit probleem lag echt aan de docent die ervoor stond. Die maakte nog wel eens onfortuinlijke grapjes (of je antwoord nu goed of fout was) waarbij niemand wist waar die aan toe was en de andere docent deed dit niet en je merkte dat bij de ene docent niemand antwoord gaf (en dan gewoon 'de beurt' kreeg) en de andere docent was veel meer interactie.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 23:40

Er staat zo'n onwijs leuke pony op mp, en voor het goede moet er bij ons gewoon een bij, maar ik zit ermee dat qua dierenartskosten volgend jaar gewoon een heel zwaar jaar gaat worden. Onderhoud kan prima uit, maar vind het toch altijd spannend als er een groot bedrag van de spaarrekening af gaat. Maar hij is zo leuk! :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 23:53

denisesilver schreef:
Er staat zo'n onwijs leuke pony op mp, en voor het goede moet er bij ons gewoon een bij, maar ik zit ermee dat qua dierenartskosten volgend jaar gewoon een heel zwaar jaar gaat worden. Onderhoud kan prima uit, maar vind het toch altijd spannend als er een groot bedrag van de spaarrekening af gaat. Maar hij is zo leuk! :')

Ik zeg: doen! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 23:56

imaudy schreef:
denisesilver schreef:

Als je geld en ruimte heb doen. :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 00:52

Shenavallie schreef:
deksel schreef:

Hier ook nog niet, deksel. De pakketten staan nog keurig in het magazijn te verstoffen. :D
Mijn zoon had echt een ongelooflijk groot pakket. Dat was gewoon vier kerstpakketten in één. Ik maakte al de grap dat hij een compleet noodpakket zo bij elkaar had.

Ik heb hem vanavond na de borrel mee naar huis gekregen. Natuurlijk, het is een gift, maar het schept ook wel na jaren werken een verwachting. Er zit bij ons eigenlijk al jaren een bol.com bon in van 50 euro. En dan ook altijd een stevig pakket met een leuk cadeau erin en veel lekker. Normaal toch wel voor iets van 100 euro of zo alles bij elkaar. Wij hebben ook verder geen eindejaarsbonus of uitkering of zo. Nogmaals. Tuurlijk is het een “extraatje”, maar de historie schept een verwachting.

Nou mijn hemel wat is het dit jaar karig. Geen bon. 4 glazen, een suf goedkoop lampje. Wat zoutjes. Twee flesjes drinken, popcorn, wat nougat en een kaart spelletje.

To say I’m underwhelmed is an understatement. -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 07:46

Van de werkgever kreeg ik een pluim om te besteden.
Van de manager doucheschuim, hand/bodylotion, kerstservetjes, leuke kaars en zakje snoep. Blij mee, vooral omdat ik het niet zo had verwacht.
De opdrachtgever heeft ons als team uitgenodigd om bij hem te komen eten. Ook tof als kado. We hebben een leuk, klein team (5 personen) dus samen gaan eten is geen straf.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 09:56

Hutcherson schreef:
@Polarize, dit herken ik van mijn studie. Maar dit probleem lag echt aan de docent die ervoor stond. Die maakte nog wel eens onfortuinlijke grapjes (of je antwoord nu goed of fout was) waarbij niemand wist waar die aan toe was en de andere docent deed dit niet en je merkte dat bij de ene docent niemand antwoord gaf (en dan gewoon 'de beurt' kreeg) en de andere docent was veel meer interactie.

Toevallig hebben wij deze docent voor meerdere vakken (het is echt geen grote opleiding) en daar krijgt ze wel goede interactie :') het zijn ook de meest basic vragen "wat voor werkvormen kan je hier toepassen" of "welke rol speel je hier als docent in dit scenario?" Die gewoon geen reactie krijgen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 10:50

Marcella schreef:
imaudy schreef:

Als je geld en ruimte heb doen. :j

Jullie zijn slecht voor mijn portemonnee :+
Verstand zegt nee. Voor het mooie zal hij te klein worden. Plus hij zou dan gelijk gecastreerd moeten worden, en ik wil eigenlijk gewoon een merrie. Hij lijkt gewoon als twee druppels water op mijn overleden pony, dus dan slaat je hart even op hol.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:26

bij twijfel niet doen dan. Hij kan op je overleden pony lijken, maar hij is nooit dezelfde.

mijn ergernis, kerststress... ben het overzicht een beetje kwijt wat planning en boodschappen etc betreft.

ooit zou ik graag eens niet geleefd willen worden :')