Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_chou schreef:Polarize schreef:Dat tijdens onze Educatie lessen de klas nooit antwoord geven als de docent iets vraagt, waardoor ik maar elke keer antwoord ook als het niet goed is, anders doet niemand het.
Eindstand, docent vraagt alles gewoon aan mij
Maar mensen, we zijn hier om te leren hoe wij docent moeten zijn, beetje actiever mee doen
Toen ik nog de lerarenopleiding deed vond ik het ook bijzonder hoe in-actief de meeste waren.
deksel schreef:Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik heb nog geen kerstpakket gekregen
denisesilver schreef:Er staat zo'n onwijs leuke pony op mp, en voor het goede moet er bij ons gewoon een bij, maar ik zit ermee dat qua dierenartskosten volgend jaar gewoon een heel zwaar jaar gaat worden. Onderhoud kan prima uit, maar vind het toch altijd spannend als er een groot bedrag van de spaarrekening af gaat. Maar hij is zo leuk!
imaudy schreef:denisesilver schreef:Er staat zo'n onwijs leuke pony op mp, en voor het goede moet er bij ons gewoon een bij, maar ik zit ermee dat qua dierenartskosten volgend jaar gewoon een heel zwaar jaar gaat worden. Onderhoud kan prima uit, maar vind het toch altijd spannend als er een groot bedrag van de spaarrekening af gaat. Maar hij is zo leuk!
Ik zeg: doen!
Shenavallie schreef:deksel schreef:Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik heb nog geen kerstpakket gekregen
Hier ook nog niet, deksel. De pakketten staan nog keurig in het magazijn te verstoffen.![]()
Mijn zoon had echt een ongelooflijk groot pakket. Dat was gewoon vier kerstpakketten in één. Ik maakte al de grap dat hij een compleet noodpakket zo bij elkaar had.
Hutcherson schreef:@Polarize, dit herken ik van mijn studie. Maar dit probleem lag echt aan de docent die ervoor stond. Die maakte nog wel eens onfortuinlijke grapjes (of je antwoord nu goed of fout was) waarbij niemand wist waar die aan toe was en de andere docent deed dit niet en je merkte dat bij de ene docent niemand antwoord gaf (en dan gewoon 'de beurt' kreeg) en de andere docent was veel meer interactie.
Marcella schreef:imaudy schreef:Ik zeg: doen!
Als je geld en ruimte heb doen.