AmyJamess schreef:Iemand die een veulen heeft die vandaag geboren is? Ik moet voor een doel een appel geven aan een veulen die vandaag geboren is
https://m.nl.howrse.com/elevage/fiche/?id=16868962
Heb een ezel veulen, Lina. Geen idee of link werkt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyJamess schreef:Iemand die een veulen heeft die vandaag geboren is? Ik moet voor een doel een appel geven aan een veulen die vandaag geboren is
Jintexx schreef:Anthemis schreef:Is er iemand die mij een trekpaard-eenhoorn dekking aan kan bieden voor een dagelijks doel?
Geef je howrse naam en paard maar door!
Heb een shire
Marcella schreef:Damned geen rekening gehouden dat het alleen met eigen merries kan.![]()
Flauw eigenlijk.
Picopico schreef:Eenhoorns kun je alleen dekken met een hengst van hetzelfde ras.
Ik heb wel Drum horse eenhoorn hengsten, maar dat zijn nog veulens. Als je zelf verouderen geen probleem vindt, wil ik er wel eentje voor je op de gv zetten. Heb daar zelf geen tijd voor helaas.
Martie schreef:Kan je een leenpaard geen reproductie item van de Zwarte Markt geven?
Ik probeer dat bij mijn geleende Paint merrie maar de naam van het paard wordt niet gevonden.
Citaat:Als je een paard leent, zal het:
tussen 1 en 4 dagen bij jou blijven
geen items van de zwarte markt of bonussen kunnen krijgen
niet verkocht of naar het Rustoord gestuurd kunnen worden
niet ingeschreven kunnen worden voor een Grand Prix competitie
Martie schreef:Anouskalover: ik volg nu de training die je in onze teams hebt gezet. Heel erg fijn als houvast maar hoe kom je hier eigenlijk aan? Is dit algemeen bekend of heb je dat zelf uitgevogeld? En werkt het voor alle rassen hetzelfde?