Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Yavanna schreef:Stom is nuchter moeten zijn voor een onderzoek morgen. En wedden dat ik straks belachelijke honger ga krijgen
Dat is ook stom, inderdaad en geheid dat je honger krijgt (en daardoor steenkoud, is mijn ervaring). Hoe dan ook: sterkte morgen!
RenskeFrea schreef:Ik vind het stom wanneer mensen op verjaardagen iedereen gaan feliciteren.
Kijk, dat je de ouders van een kind nog feliciteert snap ik maar ik vind het raar als je bijv gewoon een vriendin bent of een verder familielid.
Niobe schreef:Haha ik had dat andersom “je moet wel meer eten, je ziet er zo ongezond uit”.
Nu 30 kilo verder zeggen ze niks meer
RenskeFrea schreef:Niet alleen stom, ik heb er een gruwelijke hekel aan. Altijd weer ongemakkelijke situaties en ik hoef andere mensen echt niet aan te raken. Prima bij mensen die je liefhebt, maar voor de rest steek ik wel een hand op.Ik vind het stom wanneer mensen op verjaardagen iedereen gaan feliciteren.
xDenies schreef:Niobe schreef:Haha ik had dat andersom “je moet wel meer eten, je ziet er zo ongezond uit”.
Nu 30 kilo verder zeggen ze niks meer
Ik vind het überhaupt stom dat mensen zich bemoeien met hoe ik er uit zie. Laat iemand lekker het gewicht zijn dat ie zelf is.
Ik heb ze ook allemaal al gehoord, anorexia hier, 'wacht maar tot je mijn leeftijd bent'-daar .. enzovoort.
purny schreef:Dat mensen eerst commentaar hebben op dat je te dik bent en daarna zeggen zo van: je moet niet meer meer afvallen he, anders blijft er niks meer van je over.
hagelslag schreef:Is inderdaad sneu voor de kinderen!
Vorige jaar was het ook al zulk vies weer!
Maar hier hebben de buurkindjes de buit binnen.
Aangezien er maar 7 kinderen komen, vind ik het leuk zulke zakjes te maken.
[ Afbeelding ]