[***] schreef:Ik heb trouwens wel antikraak gezeten met een kat. Het pand werd gesloopt en het interesseerde het bedrijf dat het beheerde niet zoveel meer.
Vriendin van mij ook

Ook sloophuizen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Ts, mail anders eens naar Frieslandhuurt.nl , ze hebben er veel appartementen voor 55 + opstaan en krijgen daar geen reacties op, wellicht is het mogelijk om daar max 2 jaar iets te huren zodat je de tijd hebt om vol gas door te zoeken naar je plek.
[***] schreef:Sloophuizen zijn het leukst! Ik heb eens vier slaapkamers (+ badkamer +woonkamer met open keuken) gehad voor 140 per maand.Wist van ellende niet wat ik met al die ruimte moest.
tiwi1969 schreef:Inderdaad een beller is sneller!
Dat Koper niet zo makkelijk haar katten uitbesteedt snap ik wel, dat is lijkt het laatste wat ze nog heeft. Dat is gewoon super moeilijk om tijdelijk afstand van te doen.
Wat een ander zou doen is eigenlijk ook niet zo relevant, TS moet daar zelf haar eigen beslissingen in maken.
Voor nu zit ze goed, bij mensen die ze goed kent, kan ze tot rust komen en van daaruit verder.
Hoe meer hier aangedrongen wordt op wat ze “moet” doen, hoe kleiner de kans dat ze die dingen gaat doen.
Vergeet niet dat stress iets doet met het IQ. De cognitieve mogelijkheden worden minder en “onverstandige” korte termijn beslissingen zijn sneller gemaakt.
[***] schreef:Natuurlijk 'moet' ze niets, maar er worden ervaringen gedeeld van mensen die zelf uit de sh*t zijn geklommen en dat kan heel waardevol zijn. Je kan zegmaar niet wachten tot het universum het komt oplossen voor je, vooral als je zo afhankelijk bent van anderen voor o.a. vervoer.
BigOne schreef:Vroeger en nu is absoluut niet meer te vergelijken.
paars schreef:Over de katten; die zijn inmiddels mss ook wel gewend aan verhuizing na verhuizing. Ideaal... nee, maar alles went. Er zijn mensen die nemen de kat mee op reis. Denk dat de aanwezigheid van wat eigen spullen en eigen baasje inmiddels voor hen belangrijker zijn. En de katten voor Koper.
senna21 schreef:Niet iedereen is met een zilveren of gouden lepel in de mond geboren. Er kan heel wat gebeuren in een mensenleven waardoor dingen anders lopen of niet lukken.