Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:04

Wat zei je? Kan wel merken waar het pestgedrag vandaan komt?!
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:43

Rekeningen. :')

Doei geld. :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:52

Ik wil aandacht van vriendje maar werk is druk dus hij gaat langer werken.

Zelfmedelijden hier. :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:53

Ineke2 schreef:
Wat zei je? Kan wel merken waar het pestgedrag vandaan komt?!
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.

Ik wilde het gewoon netjes het gesprek aan gaan maar na zo’n opmerking ben ik gewoon weggelopen. Eerst mijn zoon maar weer rustig krijgen en horen wat er gebeurt was.
Uiteindelijk bleken het idd gewoon pestkoppen, ze hadden eerst zijn huis dat hij aan het bouwen was gesloopt, daar had hij wat van gezegd en toen zijn ze hem gaan uitschelden. Die ouders zaten er overigens gewoon bijna naast toen ik hun zoon dus van die van mij aftrok. Maar dat ze het dus goedkeurde dat hun zoon dat deed, zegt genoeg over hun.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:55

Vind ik ook Wyoming, bah vervelende mensen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:05

wyoming schreef:
In mijn persoonlijke bonus 20% korting op alle topking snacks (kaastengels :~ ) Maar blijkbaar geldt de korting niet zodra er een nieuwe verpakking omheen zit. “Alle” is toch blijkbaar niet “alle” volgens de service balie.
Toen wilde ik de klantenservice een bericht sturen, verzend hij het formulier niet. _-:(

Persoonlijke bonus is soms ook echt vreselijk specifiek. En idd, ze zetten "alle" meer, maar dan klik je erop en dan staan er maar een stuk of 3 varianten terwijl er 6 zijn. Werk bij de appie dus kom het vaak tegen, en omdat ik het belachelijk vind wil ik ook nog wel eens die bonus dan gewoon meegeven :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:14

Goed bezig Polarize +:)+
Zo vermoeiend soms die bonusaanbiedingen. Als ik het er niet mee eens ben vraag ik mijn geld terug en steken ze het artikel maar daar waar de zon niet schijnt.
Af en toe krijg ik het artikel toch mee of een vervangende. Dan laat ik wel een goede review achter, zo ben ik dan ook wel weer :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-23 18:16

Ik had het afgelopen week met "alle AH thuis afbakbroden"

Kaiserbroodjes stonden er niet tussen. :')

Zal wel omdat dat al een Prijsfavoriet is ofzo.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:27

De helft van de afbakbroden zijn prijsfavoriet, maar ze zullen op t kantoortje er wel een of andere reden voor hebben om die ene er dan niet bij te doen

Ik ben echt niet de moeilijkste met dingen ruilen qua bonus :') ik kijk het wel altijd na of het makkelijk te verwarrend was en kijk ook bij het schap of er niet toevallig een kaartje is blijven hangen waar het niet hoort. Probeer het eerst echt wel op te lossen met alternatieven of handmatig bonus verrekenen, maar alleen de klanten die me met respect behandelen krijgen dat (A)
die ene meneer die eens al begon met "nou omdat jullie te dom zijn om je werk goed te kunnen doen." En vervolgens een dikke discussie aan ging met redelijk wat geschreeuw en schelden erbij (er hing nog een oranje bonuskaartje bij het product, maar stond geen aanbieding op het prijskaartje, hij had gewoon betaald wat er op het prijskaartje stond. Maar wou bonus omdat er een oranje kaartje hing) werd mooi de winkel uitgestuurd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:36

Polarize schreef:
De helft van de afbakbroden zijn prijsfavoriet, maar ze zullen op t kantoortje er wel een of andere reden voor hebben om die ene er dan niet bij te doen

Ik ben echt niet de moeilijkste met dingen ruilen qua bonus :') ik kijk het wel altijd na of het makkelijk te verwarrend was en kijk ook bij het schap of er niet toevallig een kaartje is blijven hangen waar het niet hoort. Probeer het eerst echt wel op te lossen met alternatieven of handmatig bonus verrekenen, maar alleen de klanten die me met respect behandelen krijgen dat (A)
die ene meneer die eens al begon met "nou omdat jullie te dom zijn om je werk goed te kunnen doen." En vervolgens een dikke discussie aan ging met redelijk wat geschreeuw en schelden erbij (er hing nog een oranje bonuskaartje bij het product, maar stond geen aanbieding op het prijskaartje, hij had gewoon betaald wat er op het prijskaartje stond. Maar wou bonus omdat er een oranje kaartje hing) werd mooi de winkel uitgestuurd.

Goedzo!

Ik haat het zo als zulk gedrag toch beloond wordt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:38

Polarize schreef:

De oude verpakking stond er gewoon tussen maar de nieuwe verpakking niet. Degene bij de zelfscan kassa stuurde mij naar de service balie omdat zij niet 20% kon invoeren en zei dat het daar verrekend zou worden. Die bij de service balie zei dus alleen maar, ze staan er niet tussen.

Maar toch vind ik ook, alle is alle, anders had er moeten staan, op de volgende/ onderstaande producten. (Oid)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 01-11-23 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:42

Zodra ze geen respect meer voor ons hebben is het makkelijk :') we worden te weinig betaald om daar mee om te gaan hoor, wegwezen. Al helemaal als je gaat schreeuwen en schelden lopen we gewoon weg en gaan we andere klanten helpen.

@wyoming, die bij de kassa wou dus gewoon niet rekenen :') we kunnen handmatig een andere prijs invullen, en als de nieuwe verpakking dezelfde prijs is als de oude hoeft er niet eens gerekend te worden, want dan staat de bonusprijs al in de app en hoeven we alleen maar over te typen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:44

Polarize schreef:
Zodra ze geen respect meer voor ons hebben is het makkelijk :') we worden te weinig betaald om daar mee om te gaan hoor, wegwezen. Al helemaal als je gaat schreeuwen en schelden lopen we gewoon weg en gaan we andere klanten helpen.

@wyoming, die bij de kassa wou dus gewoon niet rekenen :') we kunnen handmatig een andere prijs invullen, en als de nieuwe verpakking dezelfde prijs is als de oude hoeft er niet eens gerekend te worden, want dan staat de bonusprijs al in de app en hoeven we alleen maar over te typen :')

Het is een oudere dame dus denk dat ze er geen zin in had. Maar de jonge dame bij de service balie dus ook niet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:02

Snap ik Polarize, ik schreeuw en scheld niet. Als klanten dat gaan doen is de deur meteen dicht. Zo wil je zelf toch ook niet behandeld worden. Dus groot gelijk dat je die meneer de deur gewezen hebt :D

Als ik ga schreeuwen ( in welke situatie dan ook ) heb je het echt bont gemaakt. Heb het 1x gehad bij een vorige baan. Die klant eiste echt iets onmogelijks. Ik had hem al alternatieve dingen aangeboden in overleg met mijn werkgever, terwijl die levering niet door onze schuld later dan eerder afgesproken kon worden geleverd. Omdat het zo’n goede klant was deden wij ons uiterste best om alsnog zo snel mogelijk de levering te doen en nog was hij niet tevreden. Hij begon mij uit te schelden voor van alles en nog wat. Ik zette de telefoon nadat ik het ssst stil gebaar had gemaakt naar mijn collega’s op de luidspreker. Dus iedereen inclusief mijn werkgever was getuige van deze scheldkanonade.
Ik heb nog geprobeerd om kalm maar heel duidelijk te zeggen dat ik hier niet van gediend was. Hij bleef echter schreeuwen. Toen hij even stil was, heb ik vervolgens terug geschreeuwd dat ik er klaar mee was, ik een goed gemeend excuus verwachtte en hij het tot die tijd mooi kon bekijken met zijn onmogelijke eisen.

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:12

Ik had dat een tijdje terug ook met maandverband. Was in de aanbieding, er stonden 2 soorten verpakking in het schap. De “oude” verpakking had 2 stuks meer dus ik heb daar 3 van achter in het schap opgediept (voordeel van lang zijn).
De bonus werd niet gescand, dus ik naar de service, zei ze dat die niet meer in het assortiment stond.
Ja hoezo, ik heb die toch net uit het schap gepakt … uiteindelijk kreeg ik wel de korting, maar was mij weer duidelijk gevalletje van krimpflatie, was mij anders nog niet opgevallen als niet beide verpakkingen naast elkaar lagen.
Dan kies ik toch in mijn voordeel.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:12

Ineke2 schreef:
Snap ik Polarize, ik schreeuw en scheld niet. Als klanten dat gaan doen is de deur meteen dicht. Zo wil je zelf toch ook niet behandeld worden. Dus groot gelijk dat je die meneer de deur gewezen hebt :D

Als ik ga schreeuwen ( in welke situatie dan ook ) heb je het echt bont gemaakt. Heb het 1x gehad bij een vorige baan. Die klant eiste echt iets onmogelijks. Ik had hem al alternatieve dingen aangeboden in overleg met mijn werkgever, terwijl die levering niet door onze schuld later dan eerder afgesproken kon worden geleverd. Omdat het zo’n goede klant was deden wij ons uiterste best om alsnog zo snel mogelijk de levering te doen en nog was hij niet tevreden. Hij begon mij uit te schelden voor van alles en nog wat. Ik zette de telefoon nadat ik het ssst stil gebaar had gemaakt naar mijn collega’s op de luidspreker. Dus iedereen inclusief mijn werkgever was getuige van deze scheldkanonade.
Ik heb nog geprobeerd om kalm maar heel duidelijk te zeggen dat ik hier niet van gediend was. Hij bleef echter schreeuwen. Toen hij even stil was, heb ik vervolgens terug geschreeuwd dat ik er klaar mee was, ik een goed gemeend excuus verwachtte en hij het tot die tijd mooi kon bekijken met zijn onmogelijke eisen.

Mooi gedaan! Als de klant onredelijk is moeten ze niet gaan verwachten dat wij ze nog gaan helpen (is toevallig precies wat mijn baas tegen die ene man zei toen hij een klacht over mij kwam indienen)

Schreeuwen doe ik niet zo snel, maar op het moment dat ik begin te trillen moet je weg zijn, want ik ga dan echt ontploffen. Dat is ook het punt dat ik wegloop bij klanten. Ik schreeuw niet, en ik kan enorm lang vriendelijk blijven, het is zelfs eng hoe rustig en stil ik kan zijn tegenover boze klanten, maar als ik ga trillen? Dan is het klaar. Dan sta ik op ontploffen en dan komt er echt geen vriendelijk woord meer uit.

Ik heb er geen probleem mee als een klant wat gefrustreerd is, is helemaal logisch. Maar zodra die klanten hun frustratie op mij gaan richten terwijl ik het juist op probeer te lossen ben ik ook heel duidelijk. Ik probeer nu te helpen, ik doe mijn best om een oplossing te vinden. Ik ben niet degene waar u boos op bent dus graag ook normaal tegen mij doen, anders help ik u niet. Meestal verwachten klanten ook niet dat je dat zegt dus dan zijn ze stil :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:46

School... morgen kleuter thuis en vrijdag kleuter en 9 jarige. Juffen ziek en geen inval te krijgen. Bij 9 jarige heeft de directeur besloten ze thuis te laten omdat verdelen over andere klassen teveel onrust geeft. Joh, dit geeft geen onrust. Kan toch niet zo mijn werk bellen: joh:ik heb twee kinderen thuis, geef de dieren maar geen eten vandaag? Nu hebben we het wel opgelost, maar de manier waarop het vanuit school gecommuniceerd wordt vind ik echt heel makkelijk. Had toch op zn minst bij kunnen staan: als u echt geen opvang heeft, bel dan, dan zoeken we samen een oplossing? Laat die fijne interim directeur zelf lekker voor de klas gaan staan...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:52

Ik kan geen AH zalm van 2 halen 1 betalen meer zien.
Wij hebben altijd mega druk als er weer een ### actie is.
Ik spaar dan weer fijn overuurtjes voor de belastingdienst.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 20:02

nou de laatste over werk dan :')
Zou enorm fijn zijn als mensen ook voor elkaar konden werken...nu gaat het morgen waarschijnlijk niet zo druk worden ivm de storm, maar nu hebben we weer enorm lopen schuiven en doen zodat ik in de ochtend kon beginnen en m'n collega niet de hele dag hoeft omdat ze een beknelde zenuw in haar rug heeft. Ze wil de middag ook nog vervanging maar absoluut niemand die kan. Ik wou de vrijdag ook wel voor haar werken zodat ze echt rust kan pakken en ik dan vrij was, maar ze hebben me bij de vulploeg al gestrikt voor de ochtend omdat daar ook niemand kon. Is toch wel erg als je van de kassa extra werkt bij de vulploeg, omdat daar niemand kan.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 20:03

JustMe8484 schreef:
School... morgen kleuter thuis en vrijdag kleuter en 9 jarige. Juffen ziek en geen inval te krijgen. Bij 9 jarige heeft de directeur besloten ze thuis te laten omdat verdelen over andere klassen teveel onrust geeft. Joh, dit geeft geen onrust. Kan toch niet zo mijn werk bellen: joh:ik heb twee kinderen thuis, geef de dieren maar geen eten vandaag? Nu hebben we het wel opgelost, maar de manier waarop het vanuit school gecommuniceerd wordt vind ik echt heel makkelijk. Had toch op zn minst bij kunnen staan: als u echt geen opvang heeft, bel dan, dan zoeken we samen een oplossing? Laat die fijne interim directeur zelf lekker voor de klas gaan staan...

Snap ik. Maar als juf zijnde weet ik dat het soms echt niet te doen is om verbaging te regelen. Dus ook vanuit de schoolkant heel naar. En vanuit mij ook een soort van ergenis. Zo'n mooi beroep en dan toch te weinig mensen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 20:20

Ik snap ook wel dat dit niet zomaar gedaan wordt hoor. Maar ik vind de makkelijke toon uit het bericht wat vervelend. Maar goed, deze nare interim directeur is bijna weg... en de redenatie van niet verdelen snap ik ook niet. Dat dat met 31 kleuters niet kan wel hoor. Maar met 18 kids uit combi groep 6, 7,8?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:15

Het speelt ook mee dat deze directeur echt een punt maakt van op tijd komen. Bij 5 minuten te laat dreigt hij met leerplicht ambtenaar. Maar is er een juf ziek dan kunnen we ze met gemak lekker thuis laten...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:56

Ik heb vandaag medicatie voorgeschreven gekregen. Krijg ik 1 minuut voor half 6 een mail dat het klaar ligt bij de apotheek. Ze sluiten om half 6 :')

En morgen wil ik eigenlijk niet gaan met die wind. Ik sta nou eenmaal niet zo stevig he… Maarja morgenochtend vroeg zal het misschien nog gaan hoop ik.

Ik duim tevens dat het rond half 7 s’avonds ook te doen is, dan kan ik nog wel naar het zwembad.
Naar mijn paard heb ik maar uit mijn hoofd gezet voor morgen. ( Die komt gewoon buiten, wordt uitgemest en gevoerd dus geen probleem hoor een dagje niks )

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:58

Ik ben al weer verschrikkelijk moe :z gek word ik er van.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 22:04

Pfff kind naar bed aan het brengen en toen zelf in slaap gevallen, en wakker gemaakt door vriend. Maar ik was al heel ver weg :z