Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Wat zei je? Kan wel merken waar het pestgedrag vandaan komt?!
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.
wyoming schreef:In mijn persoonlijke bonus 20% korting op alle topking snacks (kaastengels) Maar blijkbaar geldt de korting niet zodra er een nieuwe verpakking omheen zit. “Alle” is toch blijkbaar niet “alle” volgens de service balie.
Toen wilde ik de klantenservice een bericht sturen, verzend hij het formulier niet.
Polarize schreef:De helft van de afbakbroden zijn prijsfavoriet, maar ze zullen op t kantoortje er wel een of andere reden voor hebben om die ene er dan niet bij te doen
Ik ben echt niet de moeilijkste met dingen ruilen qua bonusik kijk het wel altijd na of het makkelijk te verwarrend was en kijk ook bij het schap of er niet toevallig een kaartje is blijven hangen waar het niet hoort. Probeer het eerst echt wel op te lossen met alternatieven of handmatig bonus verrekenen, maar alleen de klanten die me met respect behandelen krijgen dat (A)
die ene meneer die eens al begon met "nou omdat jullie te dom zijn om je werk goed te kunnen doen." En vervolgens een dikke discussie aan ging met redelijk wat geschreeuw en schelden erbij (er hing nog een oranje bonuskaartje bij het product, maar stond geen aanbieding op het prijskaartje, hij had gewoon betaald wat er op het prijskaartje stond. Maar wou bonus omdat er een oranje kaartje hing) werd mooi de winkel uitgestuurd.
Polarize schreef:De helft van de afbakbroden zijn prijsfavoriet, maar ze zullen op t kantoortje er wel een of andere reden voor hebben om die ene er dan niet bij te doen
Ik ben echt niet de moeilijkste met dingen ruilen qua bonusik kijk het wel altijd na of het makkelijk te verwarrend was en kijk ook bij het schap of er niet toevallig een kaartje is blijven hangen waar het niet hoort. Probeer het eerst echt wel op te lossen met alternatieven of handmatig bonus verrekenen, maar alleen de klanten die me met respect behandelen krijgen dat (A)
die ene meneer die eens al begon met "nou omdat jullie te dom zijn om je werk goed te kunnen doen." En vervolgens een dikke discussie aan ging met redelijk wat geschreeuw en schelden erbij (er hing nog een oranje bonuskaartje bij het product, maar stond geen aanbieding op het prijskaartje, hij had gewoon betaald wat er op het prijskaartje stond. Maar wou bonus omdat er een oranje kaartje hing) werd mooi de winkel uitgestuurd.
Polarize schreef:Zodra ze geen respect meer voor ons hebben is het makkelijkwe worden te weinig betaald om daar mee om te gaan hoor, wegwezen. Al helemaal als je gaat schreeuwen en schelden lopen we gewoon weg en gaan we andere klanten helpen.
@wyoming, die bij de kassa wou dus gewoon niet rekenenwe kunnen handmatig een andere prijs invullen, en als de nieuwe verpakking dezelfde prijs is als de oude hoeft er niet eens gerekend te worden, want dan staat de bonusprijs al in de app en hoeven we alleen maar over te typen
Ineke2 schreef:Snap ik Polarize, ik schreeuw en scheld niet. Als klanten dat gaan doen is de deur meteen dicht. Zo wil je zelf toch ook niet behandeld worden. Dus groot gelijk dat je die meneer de deur gewezen hebt
Als ik ga schreeuwen ( in welke situatie dan ook ) heb je het echt bont gemaakt. Heb het 1x gehad bij een vorige baan. Die klant eiste echt iets onmogelijks. Ik had hem al alternatieve dingen aangeboden in overleg met mijn werkgever, terwijl die levering niet door onze schuld later dan eerder afgesproken kon worden geleverd. Omdat het zo’n goede klant was deden wij ons uiterste best om alsnog zo snel mogelijk de levering te doen en nog was hij niet tevreden. Hij begon mij uit te schelden voor van alles en nog wat. Ik zette de telefoon nadat ik het ssst stil gebaar had gemaakt naar mijn collega’s op de luidspreker. Dus iedereen inclusief mijn werkgever was getuige van deze scheldkanonade.
Ik heb nog geprobeerd om kalm maar heel duidelijk te zeggen dat ik hier niet van gediend was. Hij bleef echter schreeuwen. Toen hij even stil was, heb ik vervolgens terug geschreeuwd dat ik er klaar mee was, ik een goed gemeend excuus verwachtte en hij het tot die tijd mooi kon bekijken met zijn onmogelijke eisen.
JustMe8484 schreef:School... morgen kleuter thuis en vrijdag kleuter en 9 jarige. Juffen ziek en geen inval te krijgen. Bij 9 jarige heeft de directeur besloten ze thuis te laten omdat verdelen over andere klassen teveel onrust geeft. Joh, dit geeft geen onrust. Kan toch niet zo mijn werk bellen: joh:ik heb twee kinderen thuis, geef de dieren maar geen eten vandaag? Nu hebben we het wel opgelost, maar de manier waarop het vanuit school gecommuniceerd wordt vind ik echt heel makkelijk. Had toch op zn minst bij kunnen staan: als u echt geen opvang heeft, bel dan, dan zoeken we samen een oplossing? Laat die fijne interim directeur zelf lekker voor de klas gaan staan...