Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:32

Azmay schreef:
tengeltje11 schreef:
Hier lees ik graag mee, maar is voor mij te klassiek. Hier meer wat retro/vintage.

Ik zoek dit soort jurken, ook vintage. Maar wil liever wat minder betalen dan deze advertentie :+
https://www.vinted.nl/women/clothes/dre ... vert-foret

Collectif, lady vintage, Hell Bunny, …. Zijn merken waar je dit type jurken vindt, zijn vaak nog behoorlijk aan de prijs, maar met wat tijd kan je koopjes vinden.

Hier net deze beauty gekocht.
Voor mij een nog onbekend merk, maar het motief en de kleuren hebben me overhaald… ben benieuwd

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:42

Lalamour is goede kwaliteit, hoor :j. Kun je je geen buil aan vallen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:43

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 20:49

Echt bizar!

Prachtig dat escalatie jasje!

RL jasjes vallen redelijk op maat tot iets kleiner.
Als je dochter 1 wordt zou ik een 18M kiezen of een 24M als je twijfelt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:51

@lisitano. Die staat en met die prijs hoe durven ze. Waarschijnlijk is er nog een gek ook. Hier zijn de veters verkleurd in de wasmachine. Ik durf ze er niet eens op te zetten

Dat paarse vest vind ik gaaf maar durf ik niet

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:58

Ik heb de advertentie gerapporteerd, laatst ook gedaan bij iets dat als merk aangeboden werd maar het gewoon niet was

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:58

_San87_ schreef:

Dacht het ook, maar niet al die merken vallen bij mij in de smaak wat kwaliteit betreft, dus was ff afwachten.

Maar als je zegt dat de kwaliteit goed is, geloof ik je wel! (Toen het vintage topic nog actief was, zag ik je vaak voorbij komen, dus je deelt wel geven iets of wat dezelfde richting qua merken dan)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:02

Een paar keer gedragen en nog als nieuw :')

Weet niet waar dat kind ze gedragen heeft en wat een paar keer is maar hier zien die schoenen er zo uit als ze een seizoen gedragen zijn en dan zet ik ze niet meer op vinted voor die prijs maar geef ik ze weg :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:03

Lisitano schreef:
Dat vest is niet mijn smaak :D

Wat mensen omschrijven “als nieuw” en dan nieuw zonder prijskaartje erop durven zetten :') Echt schandalig.
https://www.vinted.nl/kinderen/meisjesk ... ons-x-puma

Zo, dan :').

tengeltje11 schreef:
_San87_ schreef:

Dacht het ook, maar niet al die merken vallen bij mij in de smaak wat kwaliteit betreft, dus was ff afwachten.

Maar als je zegt dat de kwaliteit goed is, geloof ik je wel! (Toen het vintage topic nog actief was, zag ik je vaak voorbij komen, dus je deelt wel geven iets of wat dezelfde richting qua merken dan)

Nee, snap ik. Het is ook wel lastig zien op foto's. Ik kijk voornamelijk naar de stoffen die gebruikt zijn, dat zegt veel. Deze jurk is van viscose :j.

Ik weet niet welke maat de jurk is, maar mocht ze je toch niet bevallen houd ik me aanbevolen :D.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:05

Bizar dat mensen dat er zo op durven te zetten..

Thanks Lautje, ze heeft nu maat 74 aan dus denk dat ik dan voor de 18M kies.

Leuke jurk hier boven!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:06

Mijn kind is een varken maar die krijgt nieuwe schoenen niet eens in die staat na een paar keer dragen :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:07

@San, is een M, ook ongeveer je maat denk ik ;) (zit zelf tussen M en L in)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:43

_San87_ schreef:
Ik zou eruit zien als een paarse Pino. Maar ik vind m echt supergaaf <3.

Whaha ik dacht exact hetzelfde :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:44

Lisitano schreef:
Dat vest is niet mijn smaak :D

Wat mensen omschrijven “als nieuw” en dan nieuw zonder prijskaartje erop durven zetten :') Echt schandalig.
https://www.vinted.nl/kinderen/meisjesk ... ons-x-puma

Als ze die zelf even met een suedeblokje behandeld, dan zien ze er echt weer top uit. Nu zien ze er niet uit!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:47

Komen mooie dingen voorbij!

Er liggen nu 4 dingen op het ophaalpunt maar kan pas zaterdag langs om het op te halen |( Ik wil het nu hebben.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:53

Hier ook ellende door verlof… mijn homerr punt is al dicht en er ligt daar een pakje van me… de ‘lieve’ dame heeft er niets anders op gevonden dan het uit te scannen zodat het niet retour hoeft… dus een verkoper kreeg al haar centjes en een goeie review en ik kan maar na 21 aug mijn jurk ophalen…. Kak… is het enige homerr punt en altijd gedoe. ‘Kon het melden aan homerr, maar kocht al wat van de verkoper en was dik in orde, dus nu heeft zij haar centjes al… en hoop ik vooral dat het weer in orde is.

Is dit pareltje trouwens:

Afbeelding

En mondial punt ook dicht, nu moet ik naar een punt midden in de stad, nooit parkeerplaats te vinden…

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:56

Ik vind Homerr ook echt gedoe. Betaal liever extra om op te halen bij een DHL of postaal

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:00

Hier zeggen ze dat Terstal ook dhl heeft. Zowel vinted als dhl. De winkel zegt van niet. Ik vraag mij dan af wat er met de pakjes gebeuren als zij zeggen dat zij geen dhl punt zijn

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:01

Ter Stal had hier wel DHL, maar Ter Stal is weg haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:02

Ik zag vandaag dat het mondial punt waar ik iets heen heb laten sturen geen punt meer is... Maar er moet dus nog een pakket van mij daar binnenkomen, op vinted kan ik hem gewoon kiezen en op de site van bezorgdienst zelf staat dje ook nog?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:05

Hier kan ik bv mijn punt die in verlof is ook nog kiezen, andere jaren was dat niet zo…. Kreeg 3 dagen terug wel een mail over een pakje dat het gekozen punt niet beschikbaar was en ik een ander moest kiezen, gedaan, maar verliep heel moeilijk en niets meer sinds dan, dus vrees dat er iets fout liep…

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:14

tengeltje11 schreef:
Azmay schreef:
Ik zoek dit soort jurken, ook vintage. Maar wil liever wat minder betalen dan deze advertentie :+
https://www.vinted.nl/women/clothes/dre ... vert-foret

Collectif, lady vintage, Hell Bunny, …. Zijn merken waar je dit type jurken vindt, zijn vaak nog behoorlijk aan de prijs, maar met wat tijd kan je koopjes vinden.

Hier net deze beauty gekocht.
Voor mij een nog onbekend merk, maar het motief en de kleuren hebben me overhaald… ben benieuwd

[ [url=m/oZoUsA.png]Afbeelding[/url] ]

Die merken zijn wel vintage maar niet "mijn soort" vintage. Ik ben meer van bepaalde modellen Meico Landhaus :Y)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:27

mystery1980 schreef:
hebben jullie tips voor t shirts die mooi blijven? Nu vaak van Only en vera moda maar daar komen toch wel snel gaatjes in enzo. Een merk met iets steviger stof is dan toch fijn, maar weet niet waar ik dan op moet zoeken.

Ik draag graag t-shirts van Levi’s en Gstar. Draag alles van hun wel graag overigens maar zijn echt fijne t-shirts voor mij, niet te strak en toch mooi getailleerd. En genoeg keuze zonder in het groot die logo’s er op want daar ben ik niet zo gek van

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:34

Voor t-shirts ben ik groot fan van Organic Basics en ArmedAngels. Zitten heerlijk en blijven lang goed.
Ik heb ook t-shirts van C&A en die zitten ook heerlijk

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:14

Hier enkel t-shirts van Blutsgeschwister, maar is nogal specifiek dan. Veel met prints en ook heel wat effen met dan een Roosje of kanten randje ofzo.
Blijven eeuwig mooi