Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Mijn man heeft hem al op![]()
Ik kwam beneden (ik werk thuis) en hij keek mij enigszins schuldbewust aan met de chocola in zijn hand. Ik zeg: Nee, dat is van mij...
Maar voor ik uitgesproken was had hij hem al in zijn mond![]()
![]()
Maar, ik vind het niet heel erg hoor. Ik hou enorm van chocola, zeker van Lindt, maar het geeft mij ook altijd enorme buikpijn
(Wat hij natuurlijk als excuus gebruikte he: "maar schat, jij krijgt daar buikpijn van, ik dacht dat ik het wel mocht eten omdat jij er altijd ziek van wordt..."
En als ik er niet ziek van zou worden, zou hij het nog hebben opgegeten![]()
Cynn schreef:En ook ik ben verwend! Heel sneaky, ik ben er meerdere keren langsgelopen in mijn eigen huis tot ik ineens iets zag liggen wat er eerst niet lag.![]()
Mijn Santa kwam gezellig bij mij op de thee en een bordspel doen, en ondertussen haar pakketje bij mij thuis verstoppen.. Super slim DWitzel, ik heb niks door gehad
Nogmaals onwijs bedankt voor dit prachtige boek!
[ [url=m/kvQJpi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jupT4t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8pvd1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
M_D_H schreef:Mijn man heeft hem al op![]()
Ik kwam beneden (ik werk thuis) en hij keek mij enigszins schuldbewust aan met de chocola in zijn hand. Ik zeg: Nee, dat is van mij...
![]()
Maar, ik vind het niet heel erg hoor. Ik hou enorm van chocola, zeker van Lindt, maar het geeft mij ook altijd enorme buikpijn
(Wat hij natuurlijk als excuus gebruikte he: "maar schat, jij krijgt daar buikpijn van, ik dacht dat ik het wel mocht eten omdat jij er altijd ziek van wordt..."
Momo94 schreef:M_D_H schreef:Mijn man heeft hem al op![]()
![]()
aaahh..! Ik vind ze ook heel lekker, maar ook ik krijg er buikpijn van. (zoals bij eigenlijk alle snoep en zoetigheid wel) Alleen bij die van lindt die chocolade balletjes neem ik het voor lief.
Joy_Mennings schreef:Ik zie op de app dat er vandaag een pakketje voor mij aankomtHopelijk komt de postbode ook echt langs vandaag en is het niet iets dat ik gewoon besteld heb en vergeten ben haha
Urbanus schreef:Joy_Mennings ben jij mijn santa? Wat een gaaf boek, ik denk dat het perfect bij me past!! Dankjewel!!!
Joy_Mennings schreef:Urbanus schreef:Joy_Mennings ben jij mijn santa? Wat een gaaf boek, ik denk dat het perfect bij me past!! Dankjewel!!!
Ja dat klopt! Ik ben blij dat het je leuk lijkt haha. Het was eigenlijk mijn tweede keus omdat het eerste boek steeds beschadigd aankwam
Ik kwam terug van het ziekenhuis en er lag ook hier een pakketje in de brievenbus![]()
[ [url=m/wY9pyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JCxxUG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3u2Xbb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GmYE7o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met één foutje de puzzel toch op kunnen lossen (denk ik haha). @ynskek ben jij mijn Secret Santa? Heb even snel de achterkant gelezen, maar lijkt me een heel leuk boekIk hoop snel mijn boek uit te hebben zodat ik met deze kan beginnen.
Sirius_ schreef:Ja klopt, de hints waren wel erg voor de hand liggend dacht ik zo :’)
Ik ben wel blij dat je dit boek nog niet kende. Ik vond het een erg mooi boek en heb sinds kort de hele serie op mijn ereader staan. Veel plezier er mee!