Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellow schreef:Molly1230 schreef:https://nos.nl/artikel/2467331-ongelukk ... breken-tak er is iemand overleden door de weersomstandigheden.
Dit is van 13 maart dit artikel.
Tazzey schreef:Hier gaat het ook flink tekeer. De thermometer buiten geeft 11.4 graden aan en gevoelstemperatuur 5.5. Ik zit hier onder een dekentje met de lichtjes aan. Even genieten dit.
Wat ik dan weer niet zo goed begrijp is dat mensen dit een geschikt moment vinden om met hond en kind door het park te gaan wandelen. De bomen zwiepen heen en weer en alles kraakt maar gewoon lekker onder de bomen slenteren...
purny schreef:Die vrouw in Haarlem die is overleden. Tsja...
Maar als er uitgebreid gewaarschuwd word om niet de weg op te gaan... en je gaat dan toch
xDenies schreef:Tazzey schreef:Hier gaat het ook flink tekeer. De thermometer buiten geeft 11.4 graden aan en gevoelstemperatuur 5.5. Ik zit hier onder een dekentje met de lichtjes aan. Even genieten dit.
Wat ik dan weer niet zo goed begrijp is dat mensen dit een geschikt moment vinden om met hond en kind door het park te gaan wandelen. De bomen zwiepen heen en weer en alles kraakt maar gewoon lekker onder de bomen slenteren...
Ja, ik moest vanochtend om 6:40 ook mijn honden uitlaten. Kan ze moeilijk de hele dag niet uitlatenEn bomen vermijden gaat ook niet.
Liever dit dan met 30+ je hond langs de fiets meenemen ..
Heel heftig van die mevrouw inderdaad. Ongeluk zit gewoon in een klein hoekje. Zie zelfs op de snelweg banen afgesloten en dan sta je op de 3e rij in de file en dan komt er een boom naar beneden zetten. Tsja .. Soms moet je gewoon de weg op.
Tazzey schreef:Bij ons is geen enkele reden om dat park in te gaan, zeker niet met code rood.
Die overleden dame was bij ons in de buurt, Bokt is niet de plaats voor speculatie hierover.
xDenies schreef:Tazzey schreef:Bij ons is geen enkele reden om dat park in te gaan, zeker niet met code rood.
Die overleden dame was bij ons in de buurt, Bokt is niet de plaats voor speculatie hierover.
Ik speculeer niet, het was net op het nieuws. Ik doel op de eerder geplaatste reactie dat je met al die waarschuwingen niet naar buiten moet gaan. Dat is gewoon niet netjes om zoiets te zeggen.
DuoPenotti schreef:purny schreef:Die vrouw in Haarlem die is overleden. Tsja...
Maar als er uitgebreid gewaarschuwd word om niet de weg op te gaan... en je gaat dan toch
Dat is wel heel kort door de bocht.
Genoeg beroepen dat je werkgever echt eist te komen.
Of een lang vooruit geplande afspraak in het ziekenhuis?
En code rood is ook heel vaak: oh dat viel mee.