Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:cemberzegels gebruiken voor post naar het buitenland
Wil je iemand in het buitenland verrassen met een kerstkaart? Ook daarvoor kun je tijdens de feestdagen onze speciale kerstzegels gebruiken. Plak 2 decemberzegels op je post (tot 50 gram) voor elke bestemming wereldwijd! Is je post zwaarder dan 50 gram? Plak dan bij tot het juiste tarief.
cursebreaker schreef:Leuk! En wow 33 kaarten onderweg mogen hebben is een hoop haha. Maar snap dat je dat met de huidige post kosten niet doet nee. Waar mag je nu naartoe sturen?
Mij kriebelt het ook weer. Dit jaar ook weinig gedaan maar wil binnenkort ook echt weer ermee beginnen. Heb nog ergens een velletje zegels liggen maar denk dat ik nog even wacht tot na de feestdagen.
Tancreda4 schreef:2 decemberzegels. Weet niet of dat ook goedkoper is dan t echte tarief eigenlijkCitaat:cemberzegels gebruiken voor post naar het buitenland
Wil je iemand in het buitenland verrassen met een kerstkaart? Ook daarvoor kun je tijdens de feestdagen onze speciale kerstzegels gebruiken. Plak 2 decemberzegels op je post (tot 50 gram) voor elke bestemming wereldwijd! Is je post zwaarder dan 50 gram? Plak dan bij tot het juiste tarief.
nevica schreef:Klopt, is duurder. Maar ik gebruik sowieso wel vaker 2 nationale zegels. Altijd duurder maar soms wel echt leuker vind ik. Krijg er dan ook echt reactie op omdat veel mensen blij zijn met uniekere zegels.Maar nu ik er meer tegelijk onderweg kan hebben houd dat ook een keer op natuurlijk.
nevica schreef:Australië gaat bij mij sneller dan veel landen hoor! Snap er niks van maar heb bijvoorbeeld gemiddeld 91 dagen bij Spanje met 7 kaarten, en bij Australië gemiddeld 12 bij 8 kaarten.
cursebreaker schreef:Haha das pech, kaart weg![]()
Ik werk vaak ook naar links toe, zodat ik wel nog plek voor het adres heb - maar het adres kun je ook printen, dan neemt het weer minder plek in beslag ook. Ik schrijf het eigenlijk altijd uit, behalve naar China of Japan.
Oke, ik ga eens wat adressen aanvragen ook nu. Het werkt aanstekelijk