Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Ik ben zó moe steeds als ik 's morgens opsta de laatste tijd. En dat terwijl ik wel op tijd naar bed ga/genoeg uren slaap krijg. Voel me net hoogbejaard, ergens rond de middag kan ik zo een dutje doen.
Suzanne F. schreef:Nou toch maar getest, is het Corona. Nou kan er ook nog wel bij. Vast die nieuwe variant.
Berdien schreef:Beterschap Suzanne! Vrees dat ik hem ook heb gehad: na 2,5 week nog steeds schor, hoesten etc. Zo lang ben ik normaal echt niet verkoudenNiet getest, het is wat het is en je hoeft er verder toch niets meer mee..
Mandarijn schreef:Ik ben zó moe steeds als ik 's morgens opsta de laatste tijd. En dat terwijl ik wel op tijd naar bed ga/genoeg uren slaap krijg. Voel me net hoogbejaard, ergens rond de middag kan ik zo een dutje doen.
CalipsoLover schreef:Mijn hele huizingsituatie (weeral)
Zit in een co-housing. Maar alles loopt nu in het honderd, we weten morgen of ons contract verlengbaar is of niet en dat de huisbaas zijn zoon hier komt wonen. Huisgenoot A woont hier al maanden niet meer, wil nu haar kamer onderverhuren maar het is heel moeilijk om iemand te vinden. Huisgenoot B heeft een appartement gekocht en gaat weg 1 juli, dus die wil ook onderverhuren. Dat betekent dat we nu op zoek moeten naar twee nieuwe huisgenoten, maar geen flauw idee hebben of dit zelfs kan gezien ons contract afloopt 30 september. Wat een gedoe. Met mij en huisgenoot C wordt ook geen rekening gehouden, wij willen hier graag blijven wonen maar hebben volgens huisgenoot A en B geen 100% inspraak in wie er hier komt wonen. Ik haat mensen soms echt.
Menino schreef:Mandarijn schreef:Ik ben zó moe steeds als ik 's morgens opsta de laatste tijd. En dat terwijl ik wel op tijd naar bed ga/genoeg uren slaap krijg. Voel me net hoogbejaard, ergens rond de middag kan ik zo een dutje doen.
Eet je wel genoeg? En of structureel? Als je minder energie binnenkrijgt dan verbruikt, is daar niet tegenop te slapen....
wyoming schreef:Ik heb voor mijn zoon kleren gekregen van ex die hij morgen aan moet met de uitvaart van opa. Maar dat shirt zit vol vlekken.
Ik heb maar meteen geappt dat er vlekken in zitten want ik zie hem er voor aan dat hij nog rustig gaat beweren dat ik zoon vies heb afgeleverd bij de uitvaart.
Edit: oké blijkbaar weten ze dat er vlekken in zitten en trekken ze dus bewust een vies shirt aan naar een uitvaart. Ik snap hem echt niet. Maar goed, zijn vader, niet die van mij. (Het gaat om een witte polo, dus het valt echt op en is dus ook makkelijk te vervangen voor iets anders wat wel schoon is, maar hij moet persé dit shirt aan)
Mandarijn schreef:Menino schreef:
Eet je wel genoeg? En of structureel? Als je minder energie binnenkrijgt dan verbruikt, is daar niet tegenop te slapen....
Ik zit wel in een calorietekort omdat ik wil afvallen, maar wel binnen de grenzen van wat te doen moet zijn (van wat ik erover gevonden heb dan).
Ineke2 schreef:Ehm tja ik zou dus echt geen shirt met vlekken aan doen naar een uitvaart. Zoon is bij jou toch? Gewoon een shirt aan doen zonder vlekken dan. Wat een raar gedoe weer zeg van je ex.
wyoming schreef:Ineke2 schreef:Ehm tja ik zou dus echt geen shirt met vlekken aan doen naar een uitvaart. Zoon is bij jou toch? Gewoon een shirt aan doen zonder vlekken dan. Wat een raar gedoe weer zeg van je ex.
Ik ook niet, maar ik moet mijn zoon bij ex afzetten thuis. Eerst zou hij hem van school halen en bij hem thuis omkleden, maar hij gaat niet naar school. Maar ex staat erop dat hij dat shirt aan trekt en ik heb geen zin in ruzie om een stom shirt want dat heb ik zeker als ik hem wat anders aan trek.
Benzz schreef:Snel even in de wasmachine gooien? Dan beetje droogstrijken en is het morgen droog en schoon.
wyoming schreef:Ik ook niet, maar ik moet mijn zoon bij ex afzetten. Eerst zou hij hem van school halen en bij hem thuis omkleden, maar hij gaat niet naar school. Maar ex staat erop dat hij dat shirt aan trekt en ik heb geen zin in ruzie om een stom shirt want dat heb ik zeker als ik hem wat anders aan trek.
Rare is ook dat hij erbij zei dat ik zoon er niet eerst mee in de modder moest laten spelen met zijn schone kleren. Dus ik zei: ik trek ze pas bij hem aan vlak voor ik hem aflever.
Menino schreef:CalipsoLover schreef:Mijn hele huizingsituatie (weeral)
Zit in een co-housing. Maar alles loopt nu in het honderd, we weten morgen of ons contract verlengbaar is of niet en dat de huisbaas zijn zoon hier komt wonen. Huisgenoot A woont hier al maanden niet meer, wil nu haar kamer onderverhuren maar het is heel moeilijk om iemand te vinden. Huisgenoot B heeft een appartement gekocht en gaat weg 1 juli, dus die wil ook onderverhuren. Dat betekent dat we nu op zoek moeten naar twee nieuwe huisgenoten, maar geen flauw idee hebben of dit zelfs kan gezien ons contract afloopt 30 september. Wat een gedoe. Met mij en huisgenoot C wordt ook geen rekening gehouden, wij willen hier graag blijven wonen maar hebben volgens huisgenoot A en B geen 100% inspraak in wie er hier komt wonen. Ik haat mensen soms echt.
Wat een bizarre situatie. Is dit zo'n huis waarbij je kamers koopt? Anders slaat het toch nergens op om je kamer te gaan onderverhuren als je een woning hebt gekocht?