Fly_high schreef:Het is dat mijn brein op een gegeven moment echt schreeuwt om wat stimulans en uitdaging en er hands-on in racing gewoon weinig carrièreperspectieven zijn als je geen kind van een trainer of jockey bent, anders had ik vanmorgen ook nog hier gereden:Ik vond mijn baantje bij een bandenhotel of bierkratten sjouwen bij een magazijn echt flink stuk leuker dan kantoor. Of timmerwerk, dat voelde zo gaaf je eigen kozijnen maken!![]()
Maar ja het levert geen geld en geen stabiliteit op, zag dat jongens uit DC van AH weer aan het staken zijn omdat ze nog steeds met dezelfde k*tvoorwaarden zitten als toen.

Dus daarom maar the next best thing: er foto's van maken. Verdient ook een stuk beter.

Raineri schreef:Nee, precies. Sowieso, waarom willen we alles zo categoriseren? Noem het gewoon 'vervolgopleiding' en klaar. En dan nog erger die campagne van de overheid "heel Nederland hoogopgeleid," WAAROM? Het enige wat je krijgt is nivellering van het hbo en het wo, en mensen met "slechts" mbo die zich nooit goed genoeg voelen, nauwelijks adequaat beloond worden voor hun werk, want het is "maar" een mbo-beroep.Absoluut Mkango, andersom net zo goed dat een leerbewerker ook wat theorie kent! De discussie komt voort natuurlijk uit het feit dat er weerstand is voor de termen laag- en hoogopgeleid. Die weerstand kan ik wel plaatsen. Maar dit lijkt me dan niet de oplossing.