Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 19:45

Alja schreef:
Bienotje schreef:
Stekjes lijkt me hier ook zeker leuk!

Hier vandaag wisselvallig, ook regen toen ik mijn was nog buiten te drogen had staan :')

Nu weer zonnig, misschien zo nog ff stukje op de mtb naar een vriend van me. Ben moed verzamelen _O-

Voor je vriend??
Of voor die fiets?

Haha, goeie vraag!

Om met de fiets te gaan dus :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 20:15

Wat leuk ik ben ook bij kensington geweest op zaterdag.

Wauw ik vind het een erg mooi concert

Het nummer Island blijft maar in mijn hoofd zitten.

Marjo schreef:
Ik ben trouwens echt groot fan van concerten. In mijn profiel staan alle concerten die ik al eens heb gezien :D
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 10-09-22 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 20:16

Sam, Fleming angel en Fem allemaal heel veel beterschap!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 20:19

Ik heb 2 kerstbomen, eentje in de woonkamer en 2 jaar geleden eentje bijgekocht voor op kantoor. Maar niets voor de kerstboom nodig, heb al teveel om erin te hangen. :=

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 21:50

Idd beterschap en sterkte!

Leuk al die kerstbomen foto’s al in september :)) wij hebben normaal een grote boom tot het plafond, maar dit jaar weet ik niet of we er wel eentje opzetten, denk het niet ivm terror kat en vakantie met kerst, dus we kunnen er sowieso niet de volle periode van genieten dus best zonde dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 21:56

Laat je 'm gewoon langer staan? Hier gaat hij altijd pas begin maart ofzo de deur uit. Mijn huisbaas staat elk jaar weer raar te kijken als ik dat ding naar buiten sleep _O-

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 22:04

Mm ja de kerstboom. Vorig jaar niet gedaan ivm kitten. Dit jaar wel proberen maar ze is nog super speels _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 23:28

Ik heb niet persee iets met "gekke" kerstballen. Vind kerstbomen hartstikke leuk, maar onze schoonmaakster zet hem elk jaar voor ons op en versiert hem. Zonder haar had er waarschijnlijk geen boom gestaan. Te lui _O-

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 07:31

Ik heb helaas geen kerstboom :o past ook niet echt in mijn huis erbij

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:21

idinn schreef:
Laat je 'm gewoon langer staan? Hier gaat hij altijd pas begin maart ofzo de deur uit. Mijn huisbaas staat elk jaar weer raar te kijken als ik dat ding naar buiten sleep _O-

We nemen altijd een echte :+ dus in maart zal er dan geen naald meer aan zitten denk ik hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:26

Wij hebben ook altijd een echte :j Goed water blijven geven en dan vallen ze amper uit.

Wat me net te binnen schoot.. ik ben dol op planten en in principe is alles welkom. Maar pannenkoekplanten heb ik wel genoeg 8-)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:31

Ik wil ook altijd zo vroeg mogelijk de boom in huis halen. Vriend vindt later prima, dus onze compromis is na Sinterklaas. Eruit hoeft van mij ook niet zo snel, van vriend wel. Dus dat is laatste weekend van mijn kerstvakantie. :') Al met al staat hij dus een maand, helemaal prima.

Pannenkoekplant heb ik ook voldoende. Stekken als gekken hier, dus hoef er geen nieuwe bij.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:40

Wij zetten altijd wel de kerstboom, maar heb echt decoraties van 10 jaar geleden nog steeds. Soms komt er wat bij, vooral voor de kinderen, maar verder is het nooit een hele thema boom of zoiets.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:47

Hier trouwens ook geen kerstboom… ik denk dat onze katten dat te leuk gaan vinden :+
Laatst bijgewerkt door Banjer op 11-09-22 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:52

Ik heb ivm de ruimte de laatste jaren altijd zo’n klein boompje in pot met lichtjes waar ik dan wat glazen ballen in hang.
Voorheen altijd een echte vol met glazen ballen en figuurtjes.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 09:54

Hier ook altijd een echte. Tot nu toe gaat het nog altijd goed met 3 katten en een inmiddels peuter.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:00

Saul schreef:
Hier ook altijd een echte. Tot nu toe gaat het nog altijd goed met 3 katten en een inmiddels peuter.

Snap ik,ik heb een foto van jouw kerstboom.

Afbeelding

:D :D :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:01

Banjer schreef:
Hier trouwens ook geen kerstboom… ik denk dat onze katten dat te leuk gaan vinden :+

Ik gooi de mijne er maar weer in :))
#jaarlijksetraditie
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:06

Daan13 schreef:
Saul schreef:

Snap ik,ik heb een foto van jouw kerstboom.

[ [url=m/F19yYO.png]Afbeelding[/url] ]

:D :D :D

Hahah komt die van de Ikea? Mist een paar onderdelen

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 12:45

:') :') :') die kerstboom hierboven. Fantastisch.

Hier wel een nepperd, maar zowel met de kat die we de eerste jaren nog hadden als met de kinderen nooit problemen mee gehad gelukkig.

In navolging op alle plantjes tops die hier voorbij komen, potjes horen daar ook bij. Ik heb ze hier in wit, blauw, grijs, roze en zilver. Allemaal topkleuren wat mij betreft. Vanaf 12 cm doorsnede en ook hier, tweedehands geen probleem.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:07

pimaude schreef:
Wij hebben een huwelijksreis geboekt dus ik ben van 27 september tot 13 oktober slecht bereikbaar. Ik ben absoluut helemaal in en doe mijn best de posts bij te lezen en af en toe te reageren, maar op vakantie is de wifi slecht

Veel plezier op je huwelijksreis! Deel je hier eens een fototje achteraf? :)

En zo tof om te lezen dat de operatie goed gelukt is Sam!! *\o/*

--

Stekjes zijn zeker tof maar ik vrees dat die de reis naar België wellicht niet overleven, dus misschien de moeite besparen. Leuke plantenpotten (weet niet of ik dat al gezegd had) is ook altijd een top. Of een mooi schaaltje om ze water van onderen te geven, dat ontbreek ik eigenlijk nog. Ik heb zo een heel mooi plantenpotje met een haas en een vos op van één van de tattoo artiesten waar ik naartoe ga. Handgemaakt ook, super mooi is die. Ik heb trouwens totaal niets met Sansiveria's :') Ik vind het zulke saaie planten. Ook vetplanten overleven hier niet for some reason. Ik denk dat ik iets te graag voor ze zorg en ze meestal dus verdrink. Van nepplanten wordt ik al helemaal niet vrolijk. Ik probeer, in zoverre van het mogelijke, wat te letten op de plasticberg die ik veroorzaak.

Om verder te gaan over de ethiek van materiale zaken - ook liever geen spulletjes van winkels zoals Shein, Aliexpress, Wish of Primark. Maar hierin deel ik dezelfde mening wat als Tanya!

Ik heb trouwens een paar dagen geleden een gezichtsmasker geprobeerd. Ik kwam 2,50 euro te kort op een bestelling ergens voor gratis verzending dus ik dacht; why not. Is me eigenlijk goed bevallen! Het was een masker van Kneipp. Mijn huid voelde zacht en verdroeg het gewoon prima.

Ooh die kerstballen van de Action :') Ja, nee, die komen hier écht niet aan mijn boom. Al vind ik ze voor een ander wel tof. Het is gewoon mijn smaak niet. Iets van 'Les goûts et les couleurs..' ;) Volgens mij hebben Lavittabella en ik een beetje hetzelfde thema qua kerstboom. Ik heb trouwens ook een neppe boom momenteel. Ik wil later op mijn eigen stekje wel eens een echte proberen.

Ik las hier ook iets van halstertouwen - een smaragd/diepgroen touwhalster maat full à xfull zou je me ook wel erg blij mee maken lieve Santa.

Concerten - zwijg me er van. Ik heb dit jaar nog drie staan. En dat waren niet eens alle concerten die ik eigenlijk graag wou zien. Ik ben reeds gegaan naar: Macklemore & Ryan Lewis, Ed Sheeran (erg lang geleden wel en stiekem vooral omdat mijn vriendinnen ook gingen), Within Temptation, Hozier, Tamino, Brutus, Porter Robinson, Wardruna (en Kalandra) en Amenra. Uiteraard ook het concert van mijn vriend zijn bandje. *D Binnenkort ga ik dus nog naar Three Days Grace, nog een keer Tamino (vooral om mijn moeder gezelschap te houden) en Silverstein (met support Comeback Kid en Senses Fail). Volgend jaar dan nog Bring Me The Horizon en Three Days Grace plus Cult of Luna (en Svalbard).

Ik ben in mijn emo fase blijven steken. :')

Ohja, beetje late reactie, sorry. Ik had gisteren examen dus spendeerde de voorbije dagen vooral met mijn neus in mijn cursus.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:19

Die kerstbomen allemaal! <3 Ik kan echt niet wachten tot het zover is.
De datum voor het ophalen van de boom staat hier al in de agenda. :')

Dit was onze boom van vorig jaar met rode, gouden en groene ballen.
Afbeelding

Ons kerstddorp.
Afbeelding

En als ik dan toch bezig ben, bij gebrek aan foto's van huisdieren maar even nagenieten van vorige kerst O:)
Hot chocolate station.
Afbeelding

Deze krans heb ik vorig jaar gemaakt en gelukkig is hij heel gebleven dus hij mag dit jaar weer aan de voordeur.
Afbeelding

Ons eigen kersthuisje <3
Afbeelding

Die kerstballen van de Action. Ik weet niet of ik ze leuk moet vinden of niet maar ik neig naar 'niet'. :=

Gaaf rijtje, Kaatastrof.
Ik ben dit jaar naar Queen & Adam Lambert geweest, die stond eigenlijk een paar jaar geleden op de planning maar werd door corona alsmaar verschoven. Ik was vergeten dat die nog op de planning stond, tot mijn zus mij er een maand vooraf op wees dat we daarheen gingen. :')

Hoe is je examen gegaan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:35

Ohh dat hot chocolate station is echt superleuk <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:38

Leuk! Kerstbomen!!
Wij halen hem meestal het 1e weekend na Sinterklaas op :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:41

pimaude, gefeliciteerd en lekker genieten van jullie huwelijksreis.
Sam_I_Am, die kerstballen van de action <3 hou ervan. En wat fijn dat de operatie goed is gegaan, heel fijn voor je.
Jolien87, wat een prachtig kerstdorp had je vorig jaar, heel mooi gedaan.

Ik las iets over shampoo, ik gebruik alleen shampoo bars. Haarmaskers gebruik ik vaak.
AliExpress is trouwens geen probleem.