pimaude schreef:Wij hebben een huwelijksreis geboekt dus ik ben van 27 september tot 13 oktober slecht bereikbaar. Ik ben absoluut helemaal in en doe mijn best de posts bij te lezen en af en toe te reageren, maar op vakantie is de wifi slecht
Veel plezier op je huwelijksreis! Deel je hier eens een fototje achteraf? 
En zo tof om te lezen dat de operatie goed gelukt is Sam!!
--
Stekjes zijn zeker tof maar ik vrees dat die de reis naar België wellicht niet overleven, dus misschien de moeite besparen. Leuke plantenpotten (weet niet of ik dat al gezegd had) is ook altijd een top. Of een mooi schaaltje om ze water van onderen te geven, dat ontbreek ik eigenlijk nog. Ik heb zo een heel mooi plantenpotje met een haas en een vos op van één van de tattoo artiesten waar ik naartoe ga. Handgemaakt ook, super mooi is die. Ik heb trouwens totaal niets met Sansiveria's
Ik vind het zulke saaie planten. Ook vetplanten overleven hier niet for some reason. Ik denk dat ik iets te graag voor ze zorg en ze meestal dus verdrink. Van nepplanten wordt ik al helemaal niet vrolijk. Ik probeer, in zoverre van het mogelijke, wat te letten op de plasticberg die ik veroorzaak.
Om verder te gaan over de ethiek van materiale zaken - ook liever geen spulletjes van winkels zoals Shein, Aliexpress, Wish of Primark. Maar hierin deel ik dezelfde mening wat als Tanya!
Ik heb trouwens een paar dagen geleden een gezichtsmasker geprobeerd. Ik kwam 2,50 euro te kort op een bestelling ergens voor gratis verzending dus ik dacht; why not. Is me eigenlijk goed bevallen! Het was een masker van Kneipp. Mijn huid voelde zacht en verdroeg het gewoon prima.
Ooh die kerstballen van de Action
Ja, nee, die komen hier écht niet aan mijn boom. Al vind ik ze voor een ander wel tof. Het is gewoon mijn smaak niet. Iets van 'Les goûts et les couleurs..'
Volgens mij hebben Lavittabella en ik een beetje hetzelfde thema qua kerstboom. Ik heb trouwens ook een neppe boom momenteel. Ik wil later op mijn eigen stekje wel eens een echte proberen.
Ik las hier ook iets van halstertouwen - een smaragd/diepgroen touwhalster maat full à xfull zou je me ook wel erg blij mee maken lieve Santa.
Concerten - zwijg me er van. Ik heb dit jaar nog drie staan. En dat waren niet eens alle concerten die ik eigenlijk graag wou zien. Ik ben reeds gegaan naar: Macklemore & Ryan Lewis, Ed Sheeran (erg lang geleden wel en stiekem vooral omdat mijn vriendinnen ook gingen), Within Temptation, Hozier, Tamino, Brutus, Porter Robinson, Wardruna (en Kalandra) en Amenra. Uiteraard ook het concert van mijn vriend zijn bandje.
Binnenkort ga ik dus nog naar Three Days Grace, nog een keer Tamino (vooral om mijn moeder gezelschap te houden) en Silverstein (met support Comeback Kid en Senses Fail). Volgend jaar dan nog Bring Me The Horizon en Three Days Grace plus Cult of Luna (en Svalbard).
Ik ben in mijn emo fase blijven steken. 
Ohja, beetje late reactie, sorry. Ik had gisteren examen dus spendeerde de voorbije dagen vooral met mijn neus in mijn cursus.