Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:02

M_D_H schreef:
Niobe schreef:
Ik vind overigens het zussenverhaal tegen het ranzige aan, maar ik vind het wel stoer dat het opgebiecht is.
Ik vond het al iehwl toen mijn schoonzus vreemd lag te gaan 2 matrassen verder in een caravan (lang verhaal) en dacht dat de rest sliep (niet).
Maar hey, ieder zijn zonde.

Oke...
Ik wil hier meer over horen :') _O-

:')
Ik en mijn toenmalige vriend waren goed bevriend met mijn toenmalige schoonzus en we gingen met z’n 3en naar een tentfeest met een groep jongens. En die groep had altijd een caravan mee die ze helemaal gestript hadden en vol gelegd met matrassen.

Dus we bleven daar ook slapen en een half uur nadat we er in lagen midden in de nacht voelde ik de caravan schudden. En ik zag de schim van schoonzus daar rechtop heen en weer bewegen. Ook niet heel subtiel ofzo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 13:03

Nou ik denk dat we wel een beetje over het randje zitten hier, geloof niet dat we de discussie nog een paar pagina's moeten laten sudderen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:07

AMCM schreef:
Ja hoor, iedereen heeft een eigen grens, zo is dat. Gelukkig is internet groot genoeg om voor elk wat wils te bieden.

Maar dit is toch bokt?
Vroeger zou het in elk geval niet gekund hebben. Ik moet er gewoon nog even aan wennen, soms ben ik wat traag -O-

Omgekeerde wereld. Soms vind ik dat alles zo mega vertruttend en betuttelend wordt. 1 verkeerd woord en het wordt negatief beoordeeld. Vroeger was het een groot compliment als een bouwvakker naar je floot, nu wordt ie aangeklaagd. Het sissen en schelden keur ik ook niet goed, maar kom op gewoon fluiten of complimentjes geven is toch leuk?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:07

Over de zussen, misschien dat ze elkaar niet eens hebben aangeraakt maar ergens liever zo dan dat ze ruzie hebben.

Nu hebben ze bij iedere verjaardag een binnenpretje en dat is beter dan elkaar de hel toewensen.
Misschien was het wel een eenmalige experiment en wie kan je daarin dan meer vertrouwen dan je zus?

Vandaag is het mis gegaan met 1 van mijn collega's en eigenlijk vind ik dat wel leuk :o want hij seikt altijd dat alles verkeerd is en nu is hij zelf eens de sigaar ~~}>

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:08

Niobe schreef:
M_D_H schreef:

Oke...
Ik wil hier meer over horen :') _O-

:')
Ik en mijn toenmalige vriend waren goed bevriend met mijn toenmalige schoonzus en we gingen met z’n 3en naar een tentfeest met een groep jongens. En die groep had altijd een caravan mee die ze helemaal gestript hadden en vol gelegd met matrassen.

Dus we bleven daar ook slapen en een half uur nadat we er in lagen midden in de nacht voelde ik de caravan schudden. En ik zag de schim van schoonzus daar rechtop heen en weer bewegen. Ook niet heel subtiel ofzo.

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:10

Bullebeest schreef:
AMCM schreef:
Ja hoor, iedereen heeft een eigen grens, zo is dat. Gelukkig is internet groot genoeg om voor elk wat wils te bieden.

Maar dit is toch bokt?
Vroeger zou het in elk geval niet gekund hebben. Ik moet er gewoon nog even aan wennen, soms ben ik wat traag -O-

Omgekeerde wereld. Soms vind ik dat alles zo mega vertruttend en betuttelend wordt. 1 verkeerd woord en het wordt negatief beoordeeld. Vroeger was het een groot compliment als een bouwvakker naar je floot, nu wordt ie aangeklaagd. Het sissen en schelden keur ik ook niet goed, maar kom op gewoon fluiten of complimentjes geven is toch leuk?

Helemaal mee eens hoor.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:15

Daan13 schreef:
Misschien was het wel een eenmalige experiment en wie kan je daarin dan meer vertrouwen dan je zus?

Letterlijk iedereen :j :=

Ik vind de vreemdgaansverhalen overigens ook niet echt smullen. Na ja, enige overlap tussen 2 relaties kan ik me iets bij voorstellen, eenmaal boven de 25 lijkt niemand meer 100% single te zijn :+ maar bewust je partner bedriegen of gezellig meedoen aan andermans overspel gaat mij te ver.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:21

Urbanus schreef:
Zelf hang ik tussen 'nee stop' en 'maar hoe dan??' in.
Over welk onderwerp gaat dit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 13:23

Ailill schreef:
Urbanus schreef:
Zelf hang ik tussen 'nee stop' en 'maar hoe dan??' in.
Over welk onderwerp gaat dit?

Heb jij geen tweelingzus?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:28

Jawel.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:28

Ailill schreef:
Jawel.

Wow, busted!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 13:30

anoniem

* Ik heb al een tijdje een crush op een andere bokker en geniet van de fototopics die deze persoon deelt.
* Ik heb ooit mijn ex-schoonmoeder aangegeven bij de politie voor stalken nadat ik met de dood was bedreigd.
* Vroeger toen ik tiener was heb ik wel eens een paar keer geld uit de portemonnee van mijn moeder gestolen.
* Niemand behalve mijn zusje weet binnen de familie dat ik een eetstoornis heb en daar ook ooit voor in behandeling ben geweest bij een instantie.
* Ik heb ooit schade gereden met de auto van mijn moeder en daarna glashard beweerd dat er iemand waarschijnlijk tegen de auto is gereden toen deze geparkeerd stond in een parkeergarage.
* Vroeger toen ik een jaar of 14 was heb ik wel eens de parkiet in de magnetron gedaan om hem te drogen na het badderen. Ik heb daar tot op de dag heel veel spijt van. De parkiet heeft het wel overleefd en is uiteindelijk nog behoorlijk oud geworden.

Ik ga nu kijken wie er allemaal fototopics opent.

Also, ik ben echt vóór boktromances dus open jij nou veel fototopics en heb je een hekel aan parkieten, pb me.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:35

Silenna schreef:
Ailill schreef:
Jawel.

Wow, busted!
Maar daar heb ik nog nooit iets mee gedaan, niet zo mijn ding.

Overigens wel ooit tijdens sex de opmerking gekregen dat diegene wilde dat mijn twin helft ook aanwezig was. Tijdens diezelfde sex.

Anticlimax.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:36

Er is wel een bokker die regelmatig topics opent.. Ok dat zijn er trouwens wel meerdere, maar eentje die hier ook post en dat vind ik persoonlijk ook wel een lekker wijf. Dus dat zou ik wel snappen :j

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:36

Hahahahahahahahha ohhh wauw. :')

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 13:37

Mijn ouders weten niet dat ik soms rook.

Ik ben 35. 35 y'all!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:38

Earth schreef:
Er is wel een bokker die regelmatig topics opent.. Ok dat zijn er trouwens wel meerdere, maar eentje die hier ook post en dat vind ik persoonlijk ook wel een lekker wijf. Dus dat zou ik wel snappen :j
Ik weet wie het is *\%/*

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:38

Urbanus schreef:
Mijn ouders weten niet dat ik soms rook.

Ik ben 35. 35 y'all!
Zo zie je er inderdaad wel uit ja.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:39

Bullebeest schreef:

Hoezo is het een compliment dat iemand met het IQ van een garnaal mij nafluit? Laten ze lekker iemand van hun eigen niveau zoeken.

(Ok, ik biecht hier dus op dat ik eigenlijk hardstikke arrogant ben :') ).

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:39

Ailill schreef:
Overigens wel ooit tijdens sex de opmerking gekregen dat diegene wilde dat mijn twin helft ook aanwezig was. Tijdens diezelfde sex.

Anticlimax.

Denk dat het voor sommige mannen best wel een droom is haha

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:40

kiki1976 schreef:
Ailill schreef:

Anticlimax.

Denk dat het voor sommige mannen best wel een droom is haha
Sharing is caring :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:41

Roodvos schreef:
Bullebeest schreef:

Hoezo is het een compliment dat iemand met het IQ van een garnaal mij nafluit? Laten ze lekker iemand van hun eigen niveau zoeken.

:oo

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:41

Ailill schreef:
Earth schreef:
Ik weet wie het is *\%/*

Hoezo weet jij dat nou weer? Of heb jij zelf de biecht ingezonden? <<)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:42

Ailill schreef:
Earth schreef:
Ik weet wie het is *\%/*

Wie wie wie???

*Gaat speuren op ITP*

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:42

Roodvos schreef:
Bullebeest schreef:

Die persoon kan toch niet ruiken dat jij f4cking slim bent?