Huertecilla schreef:Zebrastreep schreef:Uhm het werd al ver van te voren gezegd dat corona nooit weg zal gaan en altijd weer op zal leven.
Dát was voorjaar 2020 al helder ja en daarom haakte ik af op het beleid na zomer 2020![]()
Het is wat verrassend dat het nú, hier, mid zomer zo oplaait:
Onder ongunstige verspreidingsomstandigheden oplaait.
Dáár doelde ik op![]()
Ben daar wel HEELmee, want hoe meer natuurlijke besmetting hoe minder last we er als bevolking verder van hebben. Ook dat schreef ik al eerder
![]()
Tis alleen verrassend.
Nu maar hopen dat er van de angstknop afgebleven wordt door de belangen van het heroplevende toerisme.
Zou nu eens een perfect pósitieve storm zijn dan
Ik vindt het absoluut niet verrassend , het is naïef om te denken dat het zomaar weg zou gaan. Zo werken ziektes helaas niet.
Dat het nu oploopt is ook weer door een mutatie die de huidige bescherming omzeilen ook na een besmetting van de Omikrom variant voor deze.
En dat gaan we echt ons leven lang merken. Het is te hopen dat het uitdooft , maar het kan ook dat het voor altijd zo gaat zijn.
Dus ook niet verbaasd zijn als er maatregelen komen in de winter of binnenkort al want dat gaat zeker gebeuren. Ik merk op bepaalde plekken al dat de maatregelen voorzichtig terug aan het komen zijn.