Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plausibel schreef:Allemachtig!
Wat een adrenalinekick moet jij gehad hebben toen je dit nieuws kreeg.
Dit is precies de reden dat mijn paarden ook vandaag gewoon buiten lopen.
De wei is open dus ze kunnen alle kanten uit vluchten. Hoop dat alles goed hersteld kan worden en jullie niet getraumatiseerd zijn!
Veel sterkte!
Plausibel schreef:Allemachtig!
Wat een adrenalinekick moet jij gehad hebben toen je dit nieuws kreeg.
Dit is precies de reden dat mijn paarden ook vandaag gewoon buiten lopen.
De wei is open dus ze kunnen alle kanten uit vluchten. Hoop dat alles goed hersteld kan worden en jullie niet getraumatiseerd zijn!
Veel sterkte!
Roodvos schreef:Wij zitten zonder water.
Waarschijnlijk morgen pas in de loop van de dag weer water.
Telpeva schreef:Roodvos schreef:Wij zitten zonder water.
Waarschijnlijk morgen pas in de loop van de dag weer water.
Oh bah zeg... Goede reminder ook meteen dat ik nog moet regelen dat ik gewoon standaard wat flessen water in huis heb, just in case. Ik heb wel wat flessen frisdrank staan maar om daar nou mijn gezicht mee schoon te maken of om er koffie mee te zetten...echt goed dat je nog wat in huis hebt staan!!
AmyII schreef:Maureen95 schreef:Vorig jaar had er eentje het voor elkaar gekregen om om te vallen toen hij het wagentje half op de stoeprand geparkeerd had
Nou, dát dus..
Ik geloof dat als je picnic invult op google je als eerst de omgevallen autootjes treft
Celebi schreef:Is het raar dat het hier nog steeds niet minder lijkt? Eerder erger, gezien de ruiten nu ook beginnen te bewegen.
Celebi schreef:Is het raar dat het hier nog steeds niet minder lijkt? Eerder erger, gezien de ruiten nu ook beginnen te bewegen.
Citaat:De afname zal niet met een "mooie, rechte lijn" zijn, benadrukt de meteoroloog. "Soms zal de wind weer wat toenemen en dan weer verder afnemen. De algehele trend zal echter dalend zijn."
De komende dagen blijft het naar verwachting in heel Nederland nog onstuimig. Tot halverwege volgende week zijn in het hele land nog windstoten van rond de 100 kilometer per uur mogelijk.