Hier spreekt een pro in het negeren van rode vlaggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Jullie raden nooit wie er ineens terug is... De dude die me 's avonds laat heeft geghost. Hij zou langskomen, en toen hij er 2 uur later nog niet was en ik appte waar hij bleef was hij weer naar huis gegaan.
Hij appte me net om zijn excuses aan te bieden...
janderegelaa schreef:Vjestagirl schreef:Mja, jullie hebben vast gelijk hoor.
Maar deze praat terug, is intelligent, heeft wat te vertellen. Dat is meer dan ik kan zeggen voor 99,9% van mijn matches.
Gezien zijn voorgaande actie’s denk ik meer richting narcisme. Maar wie ben ik….
Urbanus schreef:MarlindeRooz schreef:Allemaal psychologen hier!
Ik denk ook dat het met collega niks geworden is en dat hij iemand wil hebben.
Is er geen DSM5 app?
Vjestagirl schreef:Mja, jullie hebben vast gelijk hoor.
Maar deze praat terug, is intelligent, heeft wat te vertellen. Dat is meer dan ik kan zeggen voor 99,9% van mijn matches.
Ik had een leuke match op paiq, knappe vent. Sinds een paar dagen loop ik met hem te appen, stuurt hij vandaag ineens vanuit het niets dat hij toch nog niet klaar is voor een relatie, dat hij alleen iets toe kan laten wat totaal geen verwachtingen heeft etc etc etc
Pfffff, ben er gewoon n beetje klaar mee. Scharrels zat, maar k zou het toch wel leuk vinden als het weer eens wat serieuzer wordt met iemand.
janderegelaa schreef:Bekijk Handboek voor de classificatie van psychische stoornissen DSM-5 op: https://www.bol.com/nl/p/handboek-voor- ... _iphoneapp
Kaygee schreef:Het enige wat je te verliezen hebt is je eigenwaarde toch?![]()
Hier spreekt een pro in het negeren van rode vlaggen
Urielle schreef:Goh, ik kon toch ook diverse dames die zo in het leven staanEcht niet doen hoor. De wereld is vol met kerels die na weken, maanden of zelfs jaren terug komen dat jij het altijd voor ze was en ze je zo gemist hebben. Meestal hebben ze in de tussentijd andere vrouwen liggen batsen en hebben ze even een eenzaam danwel geil moment. Je wordt er niet beter op.