Qimm schreef:En ze stelen eieren als er wat mis gaat met hun eigen
En kleintjes niet. Als er een kleintje zijn/haar ouders verliest wordt deze niet meer grootgebracht en sterft het hoe dan ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Je bedoelt dat die mannelijke pinguïns steentjes gaven aan de moeder van hun jong zodat dat een beetje in een fatsoenlijk nest zou opgroeien?
Is dat prostitutie of gewoon zorgen voor je nageslacht?
Kuggur schreef:Care to elaborate?oomens schreef:Je bedoelt dat die mannelijke pinguïns steentjes gaven aan de moeder van hun jong zodat dat een beetje in een fatsoenlijk nest zou opgroeien?
Is dat prostitutie of gewoon zorgen voor je nageslacht?
Pas op met het verdedigen van mannnelijke pinguins, speciaal in deze "me too" tijd. Hun sexleven is nogal...shockerend (en dat gaat véél verder dan een steentje ruilen voor een wip...).
Ibbel schreef:Necrofilie is ook in NL (een aantal keer ondertussen) gezien bij wilde eenden. Ook niet echt raar aangezien de vrouwtjes wel eens worden verzopen tijdens de 'jacht' op ze, en het is toch banketstaaf als al die moeite dan voor niets is geweest![]()
Zelfs necrofilie homofilie dacht ik...
Ibbel schreef:Bij pinguins broeden de mannen het ei toch uit? En dat is niet in een nest, maar het ei ligt op de poten van pa (niet op de koude grond dus), en het 'buikvel' van pa eroverheen gedrapeerd bij wijze van donsdekbed. Ze leggen ook maar 1 ei.
Sintara schreef:Wat ook wel logisch is, de pinguïns die in Afrika wonen hebben toch een ander leven dan die op het ijs
Mijn reisbegeleider in Afrika noemde de pinguïns daar 'jackass pinguïns' (waarschijnlijk omdat ze klinken als ezels) maar zo noemen ze ze niet in de dierentuin
Ibbel schreef:Necrofilie is ook in NL (een aantal keer ondertussen) gezien bij wilde eenden. Ook niet echt raar aangezien de vrouwtjes wel eens worden verzopen tijdens de 'jacht' op ze, en het is toch banketstaaf als al die moeite dan voor niets is geweest![]()
Spruit schreef:Ibbel schreef:Necrofilie is ook in NL (een aantal keer ondertussen) gezien bij wilde eenden. Ook niet echt raar aangezien de vrouwtjes wel eens worden verzopen tijdens de 'jacht' op ze, en het is toch banketstaaf als al die moeite dan voor niets is geweest![]()
Eenden zijn zelfs de enige vogels bij wie homofiele necrofilie wetenschappenlijk onderzocht is