Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche81 schreef:Steeph schreef:Ik schaam me voor het Emgels van mijn universitair geschoolde collega's.
Debris (als in kleine partikels) "debree" en uitgesproken als "Debby". "Through away", waar "throw away" wordt bedoeld
Ik ben van oorsprong Engelstalig en Dunglish blijft bijzonder
fohadie schreef:Sorry voor mijn enorme oftopicpost maar ik heb een paar vragen aan de mensen die hun booster al gehad hebben.
Ik las in de krant dat er enorm lange rijen stonden om binnen te mogen omdat niemand ingevulde formulieren bij zich had. Deze kon je ook ter plekke invullen, maar dat zorgde dus voor oponthoud. Hoe kom je van te voren aan de formulieren? Bedoelen ze daar de gezondheidpapieren mee? Bij de eerste prik kreeg ik de vragenlijst per mail en bij de tweede prik had ik nog een formulier van de eerste. Is het genoeg als ik de papieren versie van de vorige keren meeneem? Er is niets veranderd. Wat moesten jullie invullen en deed je dat van te voren of ter plekke? Ik snap er nl niets meet van en ga graag voorbeteid op pad.
Ja, ik kan die vraag stellen in de vele coronatopics, maar mijn ervaring is dat deze geclaimd zijn door een vast groepje, en op mensen buiten dat vaste groepje wordt niet of nauwelijks gereageerd. En dat is dan meteen mijn ergernis, dus toch een beetje ontopic.
Zebrastreep schreef:M_D_H schreef:Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.
Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.
Ik zou even de huisarts bellen als ik jou was. Dit zijn wel een beetje bijzondere bijwerkingen. Ik had zelf gebeld als ik dit had.
chanicha schreef:fohadie schreef:Sorry voor mijn enorme oftopicpost maar ik heb een paar vragen aan de mensen die hun booster al gehad hebben.
Ik las in de krant dat er enorm lange rijen stonden om binnen te mogen omdat niemand ingevulde formulieren bij zich had. Deze kon je ook ter plekke invullen, maar dat zorgde dus voor oponthoud. Hoe kom je van te voren aan de formulieren? Bedoelen ze daar de gezondheidpapieren mee? Bij de eerste prik kreeg ik de vragenlijst per mail en bij de tweede prik had ik nog een formulier van de eerste. Is het genoeg als ik de papieren versie van de vorige keren meeneem? Er is niets veranderd. Wat moesten jullie invullen en deed je dat van te voren of ter plekke? Ik snap er nl niets meet van en ga graag voorbeteid op pad.
Ja, ik kan die vraag stellen in de vele coronatopics, maar mijn ervaring is dat deze geclaimd zijn door een vast groepje, en op mensen buiten dat vaste groepje wordt niet of nauwelijks gereageerd. En dat is dan meteen mijn ergernis, dus toch een beetje ontopic.
Als je een afspraak maakt krijg je een bevestiging in je mail en daarin staat de link met de formulieren die je kan printen en invullen.
Wij hadden de afspraak om acht uur in de ochtend en waren vijfde in de rij dus viel mee.
Sanniejtjuh schreef:1 van mijn paarden eet niet. Ze had haar nachtportie hooi al niet op en heeft sinds vanmorgen eigelijk niks op. Er lag wel mest in box, maar nu helaas niet meer gemest. Om 12 uur de dierenarts er al bij gehad. Eigelijk niks te vinden. Ook nog opgevoeld. Toch maar behandeld als een koliek. Ze is niet in dr hum, maar ook niet doodziek. Maar nu nog steeds niks gegeten.
Inmiddels voel ik me ook zo naar puur door de stress.
Lau07 schreef:Mijn auto die pas over een maand naar de garage kan terwijl ik helemaal doordraai omdat de foutmelding die de auto geeft continue een nieuwe melding maakt en ik elke dag ruim 2 uur in de auto zit.
_Nancy schreef:Dat ik me blijkbaar ontzettend heb vergist in de kopers van mijn paard.. bah![]()
Moestuin schreef:Avalanche81 schreef:Psylliumhelpt bij paarden ook
Ga ik eens proberen. Heb hier namelijk vaker last van, dank je wel!
Sanniejtjuh schreef:1 van mijn paarden eet niet. Ze had haar nachtportie hooi al niet op en heeft sinds vanmorgen eigelijk niks op. Er lag wel mest in box, maar nu helaas niet meer gemest. Om 12 uur de dierenarts er al bij gehad. Eigelijk niks te vinden. Ook nog opgevoeld. Toch maar behandeld als een koliek. Ze is niet in dr hum, maar ook niet doodziek. Maar nu nog steeds niks gegeten.
AmyII schreef:Slim! Ga er een theedoek indoen inderdaad. Emmer staat er al onder
Nieuwe ergernis: gister band linksvoor lek van auto. Helaas zit het lek aan de zijkant: nieuwe band besteld. Kon ik vandaag ophalen, kosten: €96
Kom net bij de auto: rechtsachter lek. Dit is gewoon pesten. Kan niet anders. Dús nu het gerepareerde wiel ophalen, lekke band eronderuit, thuiskomer eronder en naar de garage.
Fml.
fohadie schreef:Nou, niet dus. Geen formulieren bij de bevestigingmail. ( En ik heb online een afspraak gemaakt.) Daarom vroeg ik het hier.
Mo_86 schreef:fohadie schreef:Nou, niet dus. Geen formulieren bij de bevestigingmail. ( En ik heb online een afspraak gemaakt.) Daarom vroeg ik het hier.
Gisteren had ik hetzelfde probleem, maar had het formulier van de vorige keer ook nog. Ik heb het opnieuw gebruikt, werd gewoon geaccepteerd. M’n vriend heeft datzelfde formulier na mij gebruikt
FriesWytske schreef:Sanniejtjuh schreef:1 van mijn paarden eet niet. Ze had haar nachtportie hooi al niet op en heeft sinds vanmorgen eigelijk niks op. Er lag wel mest in box, maar nu helaas niet meer gemest. Om 12 uur de dierenarts er al bij gehad. Eigelijk niks te vinden. Ook nog opgevoeld. Toch maar behandeld als een koliek. Ze is niet in dr hum, maar ook niet doodziek. Maar nu nog steeds niks gegeten.
Geen wondje in de mond? Was toen de oorzaak dat mijn oudje niet wilde eten.