Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:55

Maagontsteking. Jongens wat een pijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:01

Vandaag voor het eerst de hoefsmid moeten afbellen ondanks de afspraak die stond voor half 2-2.

Merrie van mijn zusje heeft lichte koliek. Dus dan is bekappen toch niet echt fijn.
Ik wil niet dat ze eventueel gaat etteren terwijl ze dat uit pijn zou doen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:09

Dat ik me blijkbaar ontzettend heb vergist in de kopers van mijn paard.. bah :( :n

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:13

Moestuin schreef:

Psyllium :j helpt bij paarden ook :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:13

Avalanche81 schreef:
Steeph schreef:
Ik schaam me voor het Emgels van mijn universitair geschoolde collega's.

Debris (als in kleine partikels) "debree" en uitgesproken als "Debby". "Through away", waar "throw away" wordt bedoeld |(

Ik ben van oorsprong Engelstalig en Dunglish blijft bijzonder :')

Ik heb best wat Engelstalige familie leden dus dat spreken gaat prima maar bij Aussies gaat het mis. Met mijn Australische tante heb ik een soort vaag verengelst-Nederlands taaltje wat ik dus ook automatisch spreek met Australiërs die naar Nederland geëmigreerd zijn. :') Het accent triggert dat. De gesprekken die ik met klanten heb gehad :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:26

_Nancy schreef:
Dat ik me blijkbaar ontzettend heb vergist in de kopers van mijn paard.. bah :( :n

Ohjee, wat dan?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:30

fohadie schreef:
Sorry voor mijn enorme oftopicpost maar ik heb een paar vragen aan de mensen die hun booster al gehad hebben.

Ik las in de krant dat er enorm lange rijen stonden om binnen te mogen omdat niemand ingevulde formulieren bij zich had. Deze kon je ook ter plekke invullen, maar dat zorgde dus voor oponthoud. Hoe kom je van te voren aan de formulieren? Bedoelen ze daar de gezondheidpapieren mee? Bij de eerste prik kreeg ik de vragenlijst per mail en bij de tweede prik had ik nog een formulier van de eerste. Is het genoeg als ik de papieren versie van de vorige keren meeneem? Er is niets veranderd. Wat moesten jullie invullen en deed je dat van te voren of ter plekke? Ik snap er nl niets meet van en ga graag voorbeteid op pad.

Ja, ik kan die vraag stellen in de vele coronatopics, maar mijn ervaring is dat deze geclaimd zijn door een vast groepje, en op mensen buiten dat vaste groepje wordt niet of nauwelijks gereageerd. En dat is dan meteen mijn ergernis, dus toch een beetje ontopic. :Y)

Als je een afspraak maakt krijg je een bevestiging in je mail en daarin staat de link met de formulieren die je kan printen en invullen.
Wij hadden de afspraak om acht uur in de ochtend en waren vijfde in de rij dus viel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:39

Avalanche81 schreef:
Moestuin schreef:

Ga ik eens proberen. Heb hier namelijk vaker last van, dank je wel!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 15:42

ik krijg een pakketje zo binnen, maar mijn moeder zei dat ik niks meer moest kopen en ze is nog thuis dus ze zal het waarschijnlijk zien :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 16:53

Zebrastreep schreef:
M_D_H schreef:
Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.

Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.

Ik zou even de huisarts bellen als ik jou was. Dit zijn wel een beetje bijzondere bijwerkingen. Ik had zelf gebeld als ik dit had.

Mijn moeder had dezelfde bijwerkingen en ik heb nagenoeg dezelfde bijwerkingen als bij mijn eerste enting.
Overigens zijn de klachten nagenoeg hetzelfde als die van mijn long-covid.
Als het morgen niet weg trekt ga ik bellen, maar ik ga er van uit dat het morgen weg is :j

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:23

chanicha schreef:
fohadie schreef:
Sorry voor mijn enorme oftopicpost maar ik heb een paar vragen aan de mensen die hun booster al gehad hebben.

Ik las in de krant dat er enorm lange rijen stonden om binnen te mogen omdat niemand ingevulde formulieren bij zich had. Deze kon je ook ter plekke invullen, maar dat zorgde dus voor oponthoud. Hoe kom je van te voren aan de formulieren? Bedoelen ze daar de gezondheidpapieren mee? Bij de eerste prik kreeg ik de vragenlijst per mail en bij de tweede prik had ik nog een formulier van de eerste. Is het genoeg als ik de papieren versie van de vorige keren meeneem? Er is niets veranderd. Wat moesten jullie invullen en deed je dat van te voren of ter plekke? Ik snap er nl niets meet van en ga graag voorbeteid op pad.

Ja, ik kan die vraag stellen in de vele coronatopics, maar mijn ervaring is dat deze geclaimd zijn door een vast groepje, en op mensen buiten dat vaste groepje wordt niet of nauwelijks gereageerd. En dat is dan meteen mijn ergernis, dus toch een beetje ontopic. :Y)

Als je een afspraak maakt krijg je een bevestiging in je mail en daarin staat de link met de formulieren die je kan printen en invullen.
Wij hadden de afspraak om acht uur in de ochtend en waren vijfde in de rij dus viel mee.

Nou, niet dus. Geen formulieren bij de bevestigingmail. ( En ik heb online een afspraak gemaakt.) Daarom vroeg ik het hier.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:26

Mijn vader had dat ook de mail was niet compleet. Maar hij had de mail doorgestuurd naar mij en toen stond het er wel in. Daarna heb ik de mail weer teruggestuurd naar mijn vader en stond alles er wel in.

Maar het papier staat ook online als goed is kwam het laatst al tegen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:30

Sollicitatie gesprek ging gelukkig goed en ik kan in Augustus al beginnen, maar ik had op de terugweg wel al meteen file :n De reisafstand is lang maar voor een half jaartje kan ik dat wel doorbikkelen!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:34

1 van mijn paarden eet niet. Ze had haar nachtportie hooi al niet op en heeft sinds vanmorgen eigelijk niks op. Er lag wel mest in box, maar nu helaas niet meer gemest. Om 12 uur de dierenarts er al bij gehad. Eigelijk niks te vinden. Ook nog opgevoeld. Toch maar behandeld als een koliek. Ze is niet in dr hum, maar ook niet doodziek. Maar nu nog steeds niks gegeten.

Inmiddels voel ik me ook zo naar puur door de stress.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:40

Sanniejtjuh schreef:
1 van mijn paarden eet niet. Ze had haar nachtportie hooi al niet op en heeft sinds vanmorgen eigelijk niks op. Er lag wel mest in box, maar nu helaas niet meer gemest. Om 12 uur de dierenarts er al bij gehad. Eigelijk niks te vinden. Ook nog opgevoeld. Toch maar behandeld als een koliek. Ze is niet in dr hum, maar ook niet doodziek. Maar nu nog steeds niks gegeten.

Geen wondje in de mond? Was toen de oorzaak dat mijn oudje niet wilde eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:52

Klote weer, sportscholen dicht… ugh.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:11

Lau07 schreef:
Mijn auto die pas over een maand naar de garage kan terwijl ik helemaal doordraai omdat de foutmelding die de auto geeft continue een nieuwe melding maakt en ik elke dag ruim 2 uur in de auto zit. 8)7

Da’s wel heel irritant. Kan je wel veilig rijden met deze melding? Ik zou echt niet meer chill zitten eerlijk gezegd.

_Nancy schreef:

Sterkte! :(:)

Moestuin schreef:
Avalanche81 schreef:

Ga ik eens proberen. Heb hier namelijk vaker last van, dank je wel!

En, werkt het? Als het werkt, wordt dit voor mij echt de tip van de eeuw :))

Sterkte M_D_H! Hopelijk zijn de bijwerkingen morgen over, klinkt heel erg naar in elk geval.

Sanniejtjuh schreef:

Ah super vervelend! Op dit soort momenten wens ik altijd maar dat ze konden praten. Dan zouden ze nl gewoon kunnen aangeven wat en of er iets er scheelt.
Hopelijk eet ze snel weer, sterkte!

AmyII schreef:
Slim! Ga er een theedoek indoen inderdaad. Emmer staat er al onder :)

Nieuwe ergernis: gister band linksvoor lek van auto. Helaas zit het lek aan de zijkant: nieuwe band besteld. Kon ik vandaag ophalen, kosten: €96
Kom net bij de auto: rechtsachter lek. Dit is gewoon pesten. Kan niet anders. Dús nu het gerepareerde wiel ophalen, lekke band eronderuit, thuiskomer eronder en naar de garage.

Fml.

Update: lekgestoken. Ook. Alleen deze keer waarschijnlijk met onze eigen schroevendraaier die we hebben laten slingeren.
Echt mensen, hoe moeilijk is het om van andermans spullen af te blijven?!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:18

fohadie schreef:
Nou, niet dus. Geen formulieren bij de bevestigingmail. ( En ik heb online een afspraak gemaakt.) Daarom vroeg ik het hier.

Gisteren had ik hetzelfde probleem, maar had het formulier van de vorige keer ook nog. Ik heb het opnieuw gebruikt, werd gewoon geaccepteerd. M’n vriend heeft datzelfde formulier na mij gebruikt :')

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:23

Nou ik weet niet of dit nog telt als een ergernis maar.. iemand uit ons appartementencomplex heeft onze tafel die tijdelijk in de berging stond gestolen. :O Het was een tafelblad van 180 cm lang, vrij zwaar dus afgelopen woensdag in de openbare bergruimte gezet. Tafelpoten in onze berging 'voor het geval iemand denkt de tafel mee te nemen'. We hadden m op marktplaats gezet om te verkopen en had al wat reacties. Ik zondagavond naar de berging, tafelblad weg?! En alleen mensen die hier wonen kunnen in de berging want gaat via portiek. Super raar toch? Het is ook niet dat onze berging super netjes is opgeruimd, staat vol met kinderspeelgoed, fietsen en andere meubels.

We gaan een briefje ophangen en twijfel om langs de deuren te gaan maar ben bang dat het niets opschiet.. Iets van een briefje met 'Wil je de tafelpoten er ook bij? Kom ze ophalen bij nr..." :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:29

Mo_86 schreef:
fohadie schreef:

Gisteren had ik hetzelfde probleem, maar had het formulier van de vorige keer ook nog. Ik heb het opnieuw gebruikt, werd gewoon geaccepteerd. M’n vriend heeft datzelfde formulier na mij gebruikt :')

Wow, tot zover de controle.

Ik heb nog een keer de mail nagelezen, er staat in dat de lijst bij mijn uitnodiging zat. Ik heb alleen de uitnodiging per sms gekregen ( risicopatient) dus zat het er niet bij. Maar goed, ik heb hem nu van die site die hier geplaatst werd gehaald en geprint. Dank voor jullie hulp!

En nu weer over op de ergernissen. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:47

Fysio die boos op mij was -O-
Hele rug en benen weer compleet stijf en koerdhard na 2 weken geen fysio....

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:55

Mijn pony is bang van mijn mooie nieuwe waterbak. Ik dacht hij vond uit een ton drinken zo fijn dus ik neem een waterbak die zichzelf vult en hij dus vrij kan drinken. Dier is er Spaans benauwd van... stom van mijn zelf ik heb daar niet over nagedacht dus hij had net mega dorst. De ander drinkt er wel gewoon uit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 18:58

Tijd te kort en prut weer.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 19:21

FriesWytske schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Geen wondje in de mond? Was toen de oorzaak dat mijn oudje niet wilde eten.

Ze is helaas niet in haar mond te kijken zonder sedatie. :( Dus dat wilde de dierenarts vanmiddag niet gelijk. Zelf wel met en moeite gevoeld, en de tuinslang erin. Maar kon daar niks uit opmaken.

Heb net telefonisch overlegd. Ze komen morgen ochtend om gebit te checken. Inmiddels heeft ze gelukkig wel 1x gemest. En staat ze wat mini hapjes hooi te nemen, maar niet echt noemenswaardig. Ze is ook echt heel mat in doen en laten.
Laatst bijgewerkt door Sanniejtjuh op 05-01-22 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 19:24

Aan mezelf, echt waar ik word zo gek van mezelf. Ik moest in huilen uitbarsten toen mijn zus mij een kadootje gaf.
Een roze quartz ketting, voor zelf liefde zei ze.
Echt veeg me bij elkaar