Eretria schreef:Ik vind wel dat men veel te ver gaat en doorslaat in het hele corona gebeuren. Ja ik geloof best dat het er is. En dat het voor sommige mensen heel erg kan zijn. En ja ik vind ook dat er overdreven wordt. Ik ken verschillende mensen die in het ziekenhuis werken en zeggen dat het helemaal niet druk is met corona patienten.
Er zijn mensen die die prik niet mogen. Vanwege het gevaar voor hun gezondheid omdat ze al iets anders mankeren. Die mensen moeten straks elke 2 dagen dus zo een rot test doen om ff de supermarkt in te mogen. Want het komt nog wel zover dat je die achterlijke code moet laten zien om de winkel in te mogen. Mensen werken ook gewoon, die hebben daar helemaal geen tijd voor om te testen!
En dat muilkorfje is ook belachelijk om te verplichten. Het is zelfs schadelijk voor je gezondheid.
Ik ben wel van mening dat de overheid test hoe ver mensen gaan. Tot hoever men luistert. En er zijn er genoeg die nog steeds alles geloven.
Ik zeg niet dat corona er niet is. Maar wel dat alles wordt aangedikt en lang niet alles waar is. Ze spreken zichzelf zelfs tegen met persconferenties.
De enige weg is accepteren dat het er nu eenmaal is, net als griep, kanker, longziekten en alle andere narigheid. En mensen die dat graag willen vaccineren. En ze zelf laten kiezen of ze nu wel of niet dat kapje te dragen.
Als jantje in de plomp springt dan springt pietje er ook niet achteraan.
Mijn neef werkt als intensivist op de IC, zal ik vragen of je een dagje mee mag lopen?