Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....
Hoe sjoemel je met QR-codes?
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....
Hoe sjoemel je met QR-codes?
MarlindeRooz schreef:Laat mensen zich lekker ergeren hier. Ik snap het wel, zelf heb je als jongere zo weinig risico om dood te gaan aan corona maar wel veel gevolgen. Dat breekt een keer op. Wat niet betekent dat jongeren zich er nooit aan houden en “wappie” zijn. Maar keer flink balen mag.
Marije_1997 schreef:Wel of geen gesjoemel, deze bullshit zat er aan te komen. Bijna heel Nederland is inmiddels gevaccineerd. En toch gaat alles weer dicht. Mmm hoe zou dat komen? Omdat de praktijken van onze overheid nergens op slaan. Ik leef gewoon m'n leven. Ben echt wel dagen wat minder fit geweest maar corona nee hoor, geen corona gehad hier. Ik geloof er niet zo in. M'n moeder is nu 2keer gevaccineerd en is afgelopen dagen zo ziek als een hond geweest. En nog niet fit. Ze kan niet eens een kattenbak verschonen, dat kan ze normaal als ze niet fit is wel. Ik ben wel genezen van het geloven in corona.
(ik maak winkelkarretjes nooit schoon, hou altijd al afstand heb een hekel aan mensen. Mondkapje? Nee dankje word benauwd. Ziek nee ben ik nooit)
_San87_ schreef:Maar die QR-code hangt toch aan persoonsgegevens? Worden die dan niet gecontroleerd?
lenaa_tje schreef:MarlindeRooz schreef:Laat mensen zich lekker ergeren hier. Ik snap het wel, zelf heb je als jongere zo weinig risico om dood te gaan aan corona maar wel veel gevolgen. Dat breekt een keer op. Wat niet betekent dat jongeren zich er nooit aan houden en “wappie” zijn. Maar keer flink balen mag.
Nou dit snap ik dan wel weer
Maar een opmerking over voor een trein springen is gewoon onnodig kwetsend
iirrssjjee schreef:Doedatje schreef:Screenshotje maken gaat niet, want de app is beveiligd. En nee, ook de screenrecorder enz. doen het niet
Toch is het vaak genoeg gedaan afgelopen weekend en het weekend ervoor.