Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:26

Nou ga lekker je hol in en verongelijkt zitten zijn zou ik zeggen!
Je uitspraken raken kant noch wal.

Flowery

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:29

Dat ons eten er nog niet is… Voor 7 uur al besteld := Hongeeerrrr :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:29

Terugkerende hoofdpijn. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:46

Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:48

iirrssjjee schreef:
Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....

Hoe sjoemel je met QR-codes?

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:49

_San87_ schreef:
iirrssjjee schreef:

Screenshotje maken en naar anderen doorsturen. Heb gehoord dat het veel op die manier gedaan is.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:50

_San87_ schreef:
iirrssjjee schreef:

Screenshot maken, 10x printen voor jou en wat vrienden....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:51

Merileth schreef:
_San87_ schreef:

Screenshotje maken en naar anderen doorsturen. Heb gehoord dat het veel op die manier gedaan is.

Maar die QR-code hangt toch aan persoonsgegevens? Worden die dan niet gecontroleerd?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:52

chanicha schreef:
Nou ga lekker je hol in en verongelijkt zitten zijn zou ik zeggen!
Je uitspraken raken kant noch wal.

Oh wat dit is wel normaal om te zeggen? :') Wat een doetjessamenleving hahahaha.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:53

:wave:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:54

Laat mensen zich lekker ergeren hier. Ik snap het wel, zelf heb je als jongere zo weinig risico om dood te gaan aan corona maar wel veel gevolgen. Dat breekt een keer op. Wat niet betekent dat jongeren zich er nooit aan houden en “wappie” zijn. Maar keer flink balen mag.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:56

:( Vanavond mijn condoleances overgebracht aan familie, vrienden en partner van iemand die veel te jong uit het leven gerukt is.. Het voelt gewoon echt zo oneerlijk dit en dat dekt de lading echt niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:57

Wel of geen gesjoemel, deze bullshit zat er aan te komen. Bijna heel Nederland is inmiddels gevaccineerd. En toch gaat alles weer dicht. Mmm hoe zou dat komen? Omdat de praktijken van onze overheid nergens op slaan. Ik leef gewoon m'n leven. Ben echt wel dagen wat minder fit geweest maar corona nee hoor, geen corona gehad hier. Ik geloof er niet zo in. M'n moeder is nu 2keer gevaccineerd en is afgelopen dagen zo ziek als een hond geweest. En nog niet fit. Ze kan niet eens een kattenbak verschonen, dat kan ze normaal als ze niet fit is wel. Ik ben wel genezen van het geloven in corona.

(ik maak winkelkarretjes nooit schoon, hou altijd al afstand heb een hekel aan mensen. Mondkapje? Nee dankje word benauwd. Ziek nee ben ik nooit)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:58

Bijna heel Nederland is helemaal nog jiet volledig gevaccineerd. Dat is juist het grote probleem nog.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:00

MarlindeRooz schreef:
Laat mensen zich lekker ergeren hier. Ik snap het wel, zelf heb je als jongere zo weinig risico om dood te gaan aan corona maar wel veel gevolgen. Dat breekt een keer op. Wat niet betekent dat jongeren zich er nooit aan houden en “wappie” zijn. Maar keer flink balen mag.

Nou dit snap ik dan wel weer

Maar een opmerking over voor een trein springen is gewoon onnodig kwetsend

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:06

Marije_1997 schreef:
Wel of geen gesjoemel, deze bullshit zat er aan te komen. Bijna heel Nederland is inmiddels gevaccineerd. En toch gaat alles weer dicht. Mmm hoe zou dat komen? Omdat de praktijken van onze overheid nergens op slaan. Ik leef gewoon m'n leven. Ben echt wel dagen wat minder fit geweest maar corona nee hoor, geen corona gehad hier. Ik geloof er niet zo in. M'n moeder is nu 2keer gevaccineerd en is afgelopen dagen zo ziek als een hond geweest. En nog niet fit. Ze kan niet eens een kattenbak verschonen, dat kan ze normaal als ze niet fit is wel. Ik ben wel genezen van het geloven in corona.

(ik maak winkelkarretjes nooit schoon, hou altijd al afstand heb een hekel aan mensen. Mondkapje? Nee dankje word benauwd. Ziek nee ben ik nooit)

Heb je de persco gekeken? Maar 50% van NL is volledig gevaccineerd :Y)

_San87_ schreef:
Maar die QR-code hangt toch aan persoonsgegevens? Worden die dan niet gecontroleerd?

Nope.... Maar belachelijk dat het in je bol komt om dat te doen.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:08

Screenshotje maken gaat niet, want de app is beveiligd. En nee, ook de screenrecorder enz. doen het niet

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:08

Doedatje schreef:
Screenshotje maken gaat niet, want de app is beveiligd. En nee, ook de screenrecorder enz. doen het niet

Toch is het vaak genoeg gedaan afgelopen weekend en het weekend ervoor.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:10

lenaa_tje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nou dit snap ik dan wel weer

Maar een opmerking over voor een trein springen is gewoon onnodig kwetsend

Weetje wat ook onnodig kwetsend is? Met 5 man iemand aanvallen, ergens over door blijven gaan. I mean, ik geef echt geen reet om hoor ben lekker de kont van mijn pony aan t wassen, maar kijk even naar jezelf. Slik eens wat in, life’s hard, get over it.

En zeg eens wat over mij, hoe wordt hier af en toe op Marije_1997 gereageerd? Vinden jullie dat niet kwetsend, hakken jullie daar ook zo op in? Hou eens op man, en anders ga bij jeugdzorg ofzo werken en doe er iets aan.

Stelletje moraalridders.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:14

Ik erger mij aan het feit dat je jezelf bijna verplicht voelt om te verantwoorden waarom je jezelf niet wilt laten vaccineren. Ieder zijn eigen keus en om dan te gaan zeggen dat het egoïstisch is vind ik al helemaal te zot voor woorden.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:14

iirrssjjee schreef:
Doedatje schreef:

Toch is het vaak genoeg gedaan afgelopen weekend en het weekend ervoor.

Er zit ook een bewegend element onder de QR code, dus een screenshot kan er bij de ingang gewoon uit gepikt worden. Alleen is de controle vaak niet goed

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:16

Jeetje. Ik snap echt dat je baalt, understatement. Het is gewoon klote dat dit ook alweer niet doorgaat, zeker wanneer je er zoveel aan uitgegeven hebt (en dat laat wel zien hoeveel je ervoor over hebt).

Maar die opmerking over voor de trein springen, was niet handig. Dat dit gebeurt in je emotie, snap ik nog. Maar als je hierop aangesproken wordt, kan je toch ook bij jezelf te rade gaan dat het idd niet zo tactisch was?

Mijn vader heeft dit gedaan, andere redenen overigens. Maar die maakte er geen grapje van. Het is nl geen grapje.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:21

@discodipp ook daar voel ik mij totaal niet aangesproken. Ik val helemaal niemand aan en ook marije_1997 niet

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:22

Je moet het denk ik niet als persoonlijke aanval zien @discodipp. Alleen een misplaatste opmerking die mensen erg kan raken en in het verkeerde keelgat kan schieten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:22

Vind dat altijd zulk overgevoelig gedrag. Er gaan echt niet meer/minder mensen voor de trein springen als mensen het als “grapje” zeggen. Idem dito voor schelden met ziektes. Het is niet opeens dat je spontaan de paasei krijgt wanneer je ermee scheldt. _O-