Een doorkijkje door het kamerraam.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Berdien schreef:De wegen waren hier echt niet best. Heb niet harder dan 30 geredenPaarden stonden er goed bij, maar waren blij dat ze naar binnen mochten.
Met ‘r pretbekkie![]()
[ [url=m/pnkYen.jpg]Afbeelding[/url] ]
De warmbloed vond het allemaal minder lollig.
[ [url=m/V3KAxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo lagen de (doorgaande!) wegen erbij..
[ [url=m/CfgYyW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morganlefay schreef:Prairy schreef:Haha die skiër
Ik kon met mijn 4x4 prima over de landwegen, ik snap alleen niet dat mensen midden op straat blijven lopen als er ook gewoon een stoep is?
Omdat die stoep veelal niet geveegd is en niemand op zijn plat wil gaan.

Lay_D schreef:De appgroep van mijn werk staat roodgloeiend, collega's die vastzitten met hun auto. Zijn ze eindelijk over de drempel kunnen ze alsnog niet de straat uit. Ik moest vanavond eigenlijk ook werken maar een collega neemt mijn late dienst over, daar zij lopend naar het werk kan.
nuscaniels schreef:Auto staat aan de weg ipv op de oprit zodat ik morgenochtend hopelijkzo weg kan rijden zonder eerst te hoeven steken achteruit over een drempel.
Ik begrijp de logica van rijden nu met dit weer qua snelheid en hoe te remmen maar hoe zit dat met automaat.
Ik moet met stilstaan rem ingedrukt houden en auto wil dan natuurlijk rijden. Kan hem in parkeerstand zetten en heb ook 1e en 2e versnelling maar weet niet wat ik daar mee zou moeten.