Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swah

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:04

Bij verzenden via Homerr binnen NL werkt dat toch zo? Hoef dan niks te printen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:05

Bij de meeste verzendmethodes helaas nog niet. DHL kan ik zelf met QR code doen, maar via Vinted moet ik printen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:06

Ik dacht dat ik lekker aan het opruimen was via Vinted.
Er gaan vandaag 2 pakjes op de post maar komen er stiekem toch ook weer 3 binnen..... :) :) :)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:41

petra8 schreef:
Ik dacht dat ik lekker aan het opruimen was via Vinted.
Er gaan vandaag 2 pakjes op de post maar komen er stiekem toch ook weer 3 binnen..... :) :) :)

Zo gaat het hier ook steeds.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:42

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:42

hier ook hoor.... heb mezelf nu voorgenomen dat er niets meer gekocht wordt tot er weer behoorlijk wat verkocht is, want best wat binnen gehad die helemaal niet past of toch niet dat is of me niet staat, dus dan gaat dat er terug op en schiet zo natuurlijk niet op....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:43

mirna6308 schreef:
Hoi hoi!
Ik heb nu iemand uit Frankrijk die deze korte broek wil kopen: https://www.vinted.nl/enfants/pantalons ... orte-broek maar ik krijg een berichtje van haar dat het niet lukt, weet iemand mischien wat er mis is?

Ik weet dat de meeste Fransen mondial gebruiken. Ik weet niet of jij die aan heb staan

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:46

Ik heb alleen nog maar via Mondial naar Frankrijk verzonden en van alle pakjes (stuk of 20 denk ik...?) tot nu toe is toch 90% Mondial en dat vind ik eigenlijk wel prima, die is goed bereikbaar :)

Heb nu wel die zeurkous gehad waar ik het vorige week over had, die losse dingen in een pakket wilde (logisch) maar daarna nog begon af te dingen toen ik alles speciaal voor haar in 1 aanbod had gezet. Toen nog zeuren over of ik het buiten Vinted om wilde verkopen....pfffffft.

Doe mij maar gewoon die mensen die iets aanklikken, kopen en ik breng het weg, lekker zo op de automatische piloot +:)+

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:53

idd. heel vaak antwoord ik gewoon niet meer op mensen die zoooo moeilijk doen.

ook mensen die van bv een rekbaar zomerkleedje echt maat x en y en z willen opgemeten hebben.
mss 100x gedaan en een iemand kocht het uiteindelijk, bij al de rest was er dan een maat die niet juist overeen kwam.
dus ik doe het zelden nog, iets opmeten, zat mensen die het gewoon kopen zonder zo moeilijk te doen.
als je bv het merk kent, weet je ook welke maat je past en koop je dan gewoon je maat.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:11

Of een aanfoto vragen, dan denk ik altijd gelijk dat het een creep is dus dat doe ik gewoon niet.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:12

Hahaha, zeg altijd dat het mij niet meer past. Doe ook niet aan aan-foto’s

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:25

Ik trek eigenlijk alles aan voor de foto. Dan zie je veel beter hoe iets zit/valt.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:34

Ik vraag bij bloesjes ook wel eens een aanfoto om te kijken hoe de hals valt en de onderkant + mouwen.. :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:45

Ja die aan-foto's en het opvragen van maten snap ik wel, na de zoveelste miskoop wil je toch graag wat meer zekerheid :(:) Daarom wil ik ook eigenlijk altijd heel graag de lengte van een shirtje weten voor die kleine want formaatje oliebol (kort en breed) daar zit ik echt niet op te wachten :=

Maar ik snap ook dat mensen geen zin hebben om te gaan meten, want inderdaad vaak doe je het voor Piet Snot.

Als iemand gewoon netjes vraagt om iets te meten dan doe ik dat meestal wel omdat ik het wel snap. En dan zet ik die maten ook meteen in de advertentie, wie weet levert het dan alsnog een verkoop op en was het niet voor niets :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:52

pmarena schreef:
Ja die aan-foto's en het opvragen van maten snap ik wel, na de zoveelste miskoop wil je toch graag wat meer zekerheid :(:) Daarom wil ik ook eigenlijk altijd heel graag de lengte van een shirtje weten voor die kleine want formaatje oliebol (kort en breed) daar zit ik echt niet op te wachten :=

Maar ik snap ook dat mensen geen zin hebben om te gaan meten, want inderdaad vaak doe je het voor Piet Snot.

Als iemand gewoon netjes vraagt om iets te meten dan doe ik dat meestal wel omdat ik het wel snap. En dan zet ik die maten ook meteen in de advertentie, wie weet levert het dan alsnog een verkoop op en was het niet voor niets :)

Ik verkoop alleen merk kleding dus ik zoek vaak aanfoto’s op internet :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:02

Nou ik doe tegenwoordig wel als ik iets koop, dat ik dan een printscreentje bewaar in een mapje waar ik dan uit kan putten als het een keer in de verkoop gaat :) Maargoed het meeste dat ik nu te koop daarvan heb ik dat niet.

Ik heb er volgens mij alleen nog maar kinderkleding op staan en heb nog een paar stapels liggen, gisteren ook weer 2 tassen van oma mee gekregen, zo kom ik er nooit doorheen joh :=

Wel grappig, ik had een heel leuk broekje er op staan (cowboy afbeeldingen er op van Mayoral) waar heel veel reacties en hartjes op kwamen en veel biedingen, maar ik vond mijn vraagprijs gewoon fair dus ik heb de biedingen afgewezen.

Nu vanochtend kocht iemand het, en nu heb ik al 2 berichten van pruilende mensen die hem toch wel hadden gewild :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:19

Tja, das het risico natuurlijk als je biedt en afwacht.
Hier bv ook al enkele keren gehad die iemand een bod doet, je accepteert dat en daarna niets meer.... jammer dat je dan geen neg review kan geven, slaat nergens op.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:31

Ik heb dezelfde jumpsuit gevonden... Bod gedaan, vraag erbij of deze pijpen orgineel zijn maar geen antwoord, bod wel geaccepteerd, vraag nogmaals gesteld nog steeds geen antwoord.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:49

Spannend.... kan me wel voorstellen dat mensen de pijpen korter maken als je al omschreef dat je er bijna op ging staan steeds.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:06

Ik had 2 zwemluiers van €3 ps. Nieuw ruim 20 ps. Zij wilde ze samen maar dan moest ik wel €2-4 korting geven. Koekoek

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:28

Ja heb ik ook nieuwe longsleeve van bobo hangt nog in de winkel 33€ biedt iemand 20€
Krijg ik 2 dagen later bericht verkoop um maar aan mij het hangt maar te hangen

Ikke het hangt daar best

:D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:37

Ja dat heb ik ook hoor. Het ene mag goedkoper weg, maar het andere daar wil ik gewoon nog een goede prijs voor, zeker met kaartjes er nog aan, en al helemaal als we het zelf nog prima zouden kunnen gebruiken omdat meneer er nog niet uitgegroeid is.

Dan HOEFT het niet weg maar wacht ik wel af of er iemand langskomt die er blij mee is. En als het nog een poos blijft liggen...wie weet, soms gebeurd het dat we het dan alsnog in gebruik nemen :) Dan kan het na een aantal keren dragen alsnog voor een wat lagere prijs weg :)

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:39

Ik zet er vaak de maten meteen bij in de advertentie, dat vind ik zelf ook erg prettig.
Kledingstukken met maten erbij durf ik wat sneller te kopen.

Jurkjes koop ik meestal een paar maten te groot en neem ik dan zelf iets in (afspelden terwijl ik het aan heb) en dan zit het helemaal naar mijn zin.
De eerste die ik kocht via Vinted vielen net wat te klein, dat vind ik een stuk lastiger om aan te passen.
Ik had toen nog niet helemaal door dat de maten in andere landen anders uitvallen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:42

Nou ik heb het idee dat Vinted maten uit andere landen ook herziet...? Of het moet stom toeval zijn dat ik een paar dingen binnen heb gekregen die belachelijk groot waren en in het label maat 152 ofzo hadden terwijl ik daar echt niet voor aan het shoppen was voor een ventje van net 6 :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:22

Nou ik krijg nu wel heel vaak errors ineens op Vinted...