Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:36

Saul schreef:
Wow nog 2 plaatsen zelfs!

Heb er zo'n zin in! :):)

Ik heb vandaag van een stiekeme secret Santa uit dit topic al een pakket gehad :oo

zal ik m plaatsen hier ? O:)

Huh, vertel!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:55

Saul schreef:

Ik heb vandaag van een stiekeme secret Santa uit dit topic al een pakket gehad :oo

IK WEET VAN WIE :)) *\%/*

miccamaaike

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 23:22

Jij weet ALLES

Fijn de nieuwe lijst! En nog niet eens vol, netjes! Hopelijk komen er nog 2 enthousiaste mensen bij.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:01

*\o/* ik sta er ook weer bij
Ook van mij komt er snel een voorstel rondje

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:29

Saul schreef:

Fixed that for you O:)

Uiteraard moet je die hier plaatsen!

En ik weet ook van wie die komt!
Denk ik....

Spoiler:
Het antwoord vind je op pg 26

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:40

Jeeeej ik zit er ook weer bij.

Dan ga ik me nu wel even voorstellen.

Ik ben Lieke. 34 jaar en ik woon in Oosterhout NB samen met mijn vriend (geregistreerd partner/verloofde) en onze 2 kindjes Morgan van 6 en Phoenix van 3. Verder hebben we een hond Abby 2 jaar en een ontzettend gestoorde rode kat Rooij 1 jaar. En in onze tuin hebben we nog 2 gigantische konijnen. Gunther en Maximus.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik bak graag met mijn kinderen, verder ben ik niet zo heel moeilijk qua kado’s vind alles wel leuk. Al is het met onze kat niet heel handig om overal dingetjes te hebben staan en kaarsen wagen we ons ook niet aan. Pure chocolade, koffie en thee is ook niet aan mij besteedt, maar kinder surprises en kinder chocolade zeker wel. Maar ook melk en wit is jammie.
Ik heb maat 40 aan mijn voeten. Lekkere sokken zijn leuk. Kids hebben maat 33 en maat 26.
Verder zal ik wel dingen roepen als ze me te binnen schieten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:11

miccamaaike schreef:
Jij weet ALLES

Fijn de nieuwe lijst! En nog niet eens vol, netjes! Hopelijk komen er nog 2 enthousiaste mensen bij.

:')
Ik zou willen dat ik alles wist, maar helaas (heb ik al eens verteld dat ik bepaalde emoties hier mis... zoals een emotie die haar schouders op haalt?)
Maar veel weet ik wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:57

Zo, pagina's geleden aangemeld maar nu ook maar eens voorstellen en (globaal) bijlezen, probeer ik het vanaf nu bij te gaan houden!

Vorig jaar voor het eerst meegedaan en dat was supergoed bevallen dus vandaar dat ik weer mee doe.
Boktnaam Haike, 33 jaar, samenwonend met mijn man in Brabant en werkzaam als biologie-docente. Afgelopen jaren veel aan het klussen geweest in en rondom huis en nu bijna klaar gelukkig.
Hebben 5 kippen rondlopen die gek zijn op meelwormen, maar al het andere snoep laten liggen ;) Verder fanatiek dressuuramazone die thuis heel soms wel eens een sprongetje maakt of oefent met vreemde dingen in de bak (en dat beide nog meer wil gaan doen).

Over tops en flops heb ik al wat op mijn lijstje gezet, maar over wat ik de laatste pagina's voorbij zag komen:
kaarsen enz: flop, al ruim voldoende aanwezig
puzzels: top, nog niks van in huis maar bij mensen die dat wel hebben, altijd even mee helpen
tekstbrden/live-love-laugh enz: flop
chocolade: top (geen puur)
bier: top
bad/douche komt altijd op
wel thee, geen koffie
kledingmaat 36, schoenmaat 37/38

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:21

Whoopwhoop, ik zit erbij :):) :# HAPPY!

Voorstellen had ik al gedaan, dus vanaf nu gewoon lekker verder meekletsen.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 18:25

Ik heb al zoveel zin om te gaan stalken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 18:29

Junia schreef:
Ik heb al zoveel zin om te gaan stalken!

Oh en dat kun je. :D Ik ben nogsteeds heel erg blij met mijn pakket van vorig jaar! <:3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:58

Ik sta gewoon op plek 92 :D ongehoord :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:05

Ik sta in de top 5. O:)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:26

oke tijd voor een bijlees en voorstel post :D

Ik ben Claudia, ondertussen alweer 29 jaar, woon in Hengelo met mijn vriend, zoontje (wordt 1 december alweer 1 jaar), en onze twee cavia's :D verder heb ik een bijrijdpaard waar ik drie keer per week te vinden ben. Vorig jaar was ik hoogzwanger, dus niet meegedaan, daarvoor wel een aantal keer :D

even wat dingen die ik voorbij heb zien komen in dit topic (even 28 pagina's doorlezen :Y) )
- decoratie voor in huis vind ik heel leuk, maar mijn zoontje ook :Y) er staat dus niks bij ons op tafel of in de vensterbank ofzo aan kaarsen oid.
- puzzels vind ik leuk! maar wel tot max 750 stukjes :')
- ik hou van creatieve dingen :D iets zelfgemaakts vind ik erg leuk!
- ik hou niet van dingen met tekst, zoals love of home
- ik hou van chocola :9 en van bakken/koken, maar wel vegetarisch
- mijn zoontje is gek van dieren, vooral honden/poezen/paarden
- ik hou van koffie, thee en warme chocomelk! we hebben laatst zon losse thee ding gekocht, nog op zoek naar goede losse thee!

zo moet het wel lukken toch :D nu tijd om wie is de mol te kijken *\o/*

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 21:28

Leuk al die voorstelrondjes *\o/*

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:03

Hoi allemaal,

Zal mezelf ook even voorstellen, mijn naam is Chantal, 25 jaar, werkzaam in de horeca en woonachtig in Noord-Holland.
Helaas heb ik geen eigen paard of verzorg paard en door astma heb ik geen huisdieren.

Ben grote fan van douche spulletjes zoals een scrub of douchegel, rituals is echt de top, hou ook van thee, Een dekentje of sloffen(maat 36) en heb sinds dit jaar een kleine moestuin in eigen tuin wat erg leuk is.
Ben trouwens wel grote fan van wie is de mol en expeditie robinson en ja ik ben een lootje die unicorn leuk vind :P
Een grote flop zijn toch wel boeken, een tijdschrift is nog wel leuk maar veder lees ik echt nooit.

Heb al een paar keer eerder mee gedaan dus in de vorige topic's is er vast nog veel meer info te vinden. Heb er weer veel zin in om dit jaar mee te doen en kan niet wachten om de foto's van alle pakketten voorbij te zien komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 22:32

Ik zal mezelf dan ook iets uitgebreider voorstellen: ik ben 28 jaar, woon tijdelijk (niet geheel vrijwillig) weer in Nederland. Ik heb geen paard of andere huisdieren, maar heb de afgelopen twee jaar wel fulltime in de rensport gewerkt, en als ik werk heb in Nederland hoop ik een van die paarden over te kunnen nemen, en een paar parkietjes aan te kunnen schaffen. <3

Ik wandel/hike graag (op Fivefingers - beste schoen EVERRRR -, dus teensokken in maat 39 zijn welkom :') ), reis ook graag, fotografeer zo nu en dan, rommel wat aan met papier, potloden, aquarel en acrylinkt, soms digitaal met mijn tekentablet. Verder geef ik ook graag gehoor aan mijn inner granny, en haak en brei ik. Creatieve uitspattingen van anderen vind ik dan ook leuk om te krijgen! Sinds ik vorig jaar in Frankrijk gewoond heb, ben ik lichtelijk francofiel, en hoop er ook weer naartoe terug te verhuizen binnen nu en twee jaar, hoewel mijn echte thuis Zuid Afrika is. :D Er staan al wat tops/flops in dit topic, en verder laat ik me graag verrassen! Doordat ik nog maar net terug ben in Nederland en nog aan het solliciteren ben, moet ik m'n leven nog een beetje op gaan bouwen, maar er zal in de komende maanden vast genoeg gebeuren dat kan dienen als stalkvoer!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 23:47

Ik zie dat ik ook mee mag doen :D
Dan zal ik mij even voorstellen. Mijn echte naam en woonplaats vertel ik even liever niet ivm privé omstandigheden. Deze staan uiteraard wel in de PB die ik naar Ynskek heb gestuurd.
Ik ben jaren actief met paarden bezig geweest, helaas nu helemaal niet. Kwa andere dieren heb ik 2 grijze roodstaarten.
Verder heb ik 2 prachtige meiden van 6 en 2 jaar oud.
Ik hou van creatieve dingen echter ben ik er zelf meestal niet zo goed in :+
Verder vind ik het leuk om te lezen, muziek te luisteren en te schrijven. Notitieboekjes zijn dan ook een top, deze worden altijd gebruikt.
Mijn sokken maat is 40.
Koffie en thee drink ik niet, warme chocolademelk dan weer wel.
Ik hou van knusse spulletjes. 2ehands vind ik ook prima.
Zelfgemaakte dingen vind ik ook erg leuk.
Flops zijn hier kaarsen, waxmelts en wierook. Niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik er al zoveel van heb dat het niet op gaat :D
Verder ben ik heel makkelijk en ben ik al lang blij dat iemand zijn best voor me doet.
Ik heb in 2017 en 2018 ook meegedaan aan secret santa dus in deze topics staan ook vast nog wel tips.
Ik ga proberen om actief mee te praten :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 07:55

Hi allemaal,

Ik ben Ramona, 32 jaar uit Oosterhout. Werk als customer service representative in Tilburg. Ik heb 2 paarden en 3 pony's. Deze hebben echter alles al wat hun hartje begeert dus deze hebben niks nodig.
Verder heb ik een hele lieve vriend die de laatste tijd iets minder subtiel hint dat tie wil dat ik bij hem in trek, dus wie weet zit ik tegen kerst wel daar. Voor t pakketje maakt dit niet uit omdat zowel stal als huis op de route vanuit werk liggen.
Flops zijn absoluut make-up, tijdschriften, haak of brei dingen en sierraden.
Tops zijn dan weer rituals (happy buddha & dao), fluffy sokken (mt 38) en dekentjes, winter/kerst en kattenspeeltjes gezien zowel mn vriend als ik katten hebben.
Leuke dingetjes voor in huis zijn ook welkom gezien ik nu al de vrije hand heb in de inrichting van zn huis :D
Verder zal er genoeg over me te vinden zijn in eerdere topics en probeer ik hier ook zoveel mogelijk mee te kletsen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 08:01

Tops zijn voor mij boeken en diamond painting.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 08:42

Ik heb gisteren al een paar cadeautjes gekocht! :#

Ik zie hier regelmatig Rituals voorbij komen.
Ik heb even op de Rituals site gekeken en één potje of flesje is al (ver) boven het SSS budget.
Dus mijn vraag voor de Rituals liefhebbers is: waar kopen jullie dat?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 09:15

Roodvos schreef:
Ik heb gisteren al een paar cadeautjes gekocht! :#

Ik zie hier regelmatig Rituals voorbij komen.
Ik heb even op de Rituals site gekeken en één potje of flesje is al (ver) boven het SSS budget.
Dus mijn vraag voor de Rituals liefhebbers is: waar kopen jullie dat?

Het budget is een indicatie :j
Daar mag van afgeweken worden, sterker nog... De meeste deelnemers wijken er ook echt van af :') _O-
Daarbij is er straks Black friday, bieden veel mensen ook rituals aan via marktplaats oid.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 09:33

Plek 41. :D Wat een ongehoord fijne plek. *\%/* Heb zoveel zin om mijn lootje te weten en dingen te verzamelen.. Durf nog niet te beginnen maar sta in de startblokken *D

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:48

Ik zie ineens een paar keer rituals voorbij komen, dat is voor mij een grote flop! Mega helaas want vind het heel erg lekker maar ik krijg er jeuk van ;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:49

Ik krijg van alle douchegel jeuk na het douchen...gek wordt ik ervan...dus tenzij je iets kan vinden wat niet jeukt hoef ik geen douchespul...