Saul schreef:Wow nog 2 plaatsen zelfs!
Heb er zo'n zin in!![]()
Ik heb vandaag van een stiekeme secret Santa uit dit topic al een pakket gehad
zal ik m plaatsen hier ?![]()
Huh, vertel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik sta er ook weer bij 
Saul schreef:Wow nog 2 plaatsen zelfs!
Heb er zo'n zin in!![]()
Ik heb vandaag van een stiekeme secret Santa uit dit topic al een pakket gehad
zal ik m plaatsen hier ?![]()

miccamaaike schreef:Jij weet ALLES
Fijn de nieuwe lijst! En nog niet eens vol, netjes! Hopelijk komen er nog 2 enthousiaste mensen bij.
Verder fanatiek dressuuramazone die thuis heel soms wel eens een sprongetje maakt of oefent met vreemde dingen in de bak (en dat beide nog meer wil gaan doen).
ongehoord
verder heb ik een bijrijdpaard waar ik drie keer per week te vinden ben. Vorig jaar was ik hoogzwanger, dus niet meegedaan, daarvoor wel een aantal keer
)
er staat dus niks bij ons op tafel of in de vensterbank ofzo aan kaarsen oid.
iets zelfgemaakts vind ik erg leuk!
en van bakken/koken, maar wel vegetarisch
nu tijd om wie is de mol te kijken

), reis ook graag, fotografeer zo nu en dan, rommel wat aan met papier, potloden, aquarel en acrylinkt, soms digitaal met mijn tekentablet. Verder geef ik ook graag gehoor aan mijn inner granny, en haak en brei ik. Creatieve uitspattingen van anderen vind ik dan ook leuk om te krijgen! Sinds ik vorig jaar in Frankrijk gewoond heb, ben ik lichtelijk francofiel, en hoop er ook weer naartoe terug te verhuizen binnen nu en twee jaar, hoewel mijn echte thuis Zuid Afrika is.
Er staan al wat tops/flops in dit topic, en verder laat ik me graag verrassen! Doordat ik nog maar net terug ben in Nederland en nog aan het solliciteren ben, moet ik m'n leven nog een beetje op gaan bouwen, maar er zal in de komende maanden vast genoeg gebeuren dat kan dienen als stalkvoer!

Roodvos schreef:Ik heb gisteren al een paar cadeautjes gekocht!![]()
Ik zie hier regelmatig Rituals voorbij komen.
Ik heb even op de Rituals site gekeken en één potje of flesje is al (ver) boven het SSS budget.
Dus mijn vraag voor de Rituals liefhebbers is: waar kopen jullie dat?

Wat een ongehoord fijne plek.
Heb zoveel zin om mijn lootje te weten en dingen te verzamelen.. Durf nog niet te beginnen maar sta in de startblokken