Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.
Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.
En nu echt op tijd slapen vanavond
zigranta schreef:Zebrastreep schreef:Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.
Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.
En nu echt op tijd slapen vanavond
Zoek een dry needling therapeut op, ga je veel baat bij hebben verwacht ik zo.
Zebrastreep schreef:Marcella schreef:Heb een snee van goede 3 cm die flink bloede en voor de rest bont en blauw. Vermoed ook wervel verschoten, want krijg ineens hoofdpijn.
Met glas in je huid kan je best wel even langs de huisarts soms geven ze geven nog wel een tetanusspuit ervoor.
Wel gevaarlijk dat het glas zomaar kan knappen
wyoming schreef:Ik kan mijn kentekenbewijs nergens vinden, was ervan overtuigd dat die in de auto lag maar daar trof ik alleen de oude aan (stond eerst op ex zijn naam). Ondertussen overal gekeken waar ik hem evt anders zou kunnen verwachten maar ook daar niet. Dus nu echt geen idee.
Britta31 schreef:De da komt morgen voor de geit.Maar nu is de geit uit haar stal ontsnapt.ik zei nog tegen mijn dochter help mee samen met haar zus en ze vond dat niet nodig met 3 man.En met geiten krijg je maar 1 kans.
Loeky01 schreef:Dat de buren weer herrie liepen te maken, ik daar in een groepsapp een bericht over stuurde omdat ik om kwart voor 6 klaarwakker in bed zat. Dat was niet 2 dingen die naar beneden vielen vriend, laat mijn kat daar buiten. Jullie slapen nog door een nucleaire aanval heen.
Ik ben dus de hele dag al super moe en gaar en een kort lontje. Belt m'n pa; ja het dotteren gaat niet door, ze gaan morgen mijn hart resetten. Joe top man, ik snap geen zak van het plan dat jouw arts heeft en mijn controle freak zijn kan dit niet aan. Het is niet in Nederland, ik spreek de taal daar niet. Ik wil hem gewoon naar Nederland halen en dat ze hier al die onderzoeken doen ipv dat hij daar is. Maar hij is zo onwijs koppig, hij wil dat niet. Hij wil daar bij zijn vriendinnetje blijven.
Anoniem schreef:wyoming schreef:Ik kan mijn kentekenbewijs nergens vinden, was ervan overtuigd dat die in de auto lag maar daar trof ik alleen de oude aan (stond eerst op ex zijn naam). Ondertussen overal gekeken waar ik hem evt anders zou kunnen verwachten maar ook daar niet. Dus nu echt geen idee.
In je portomonee omdat het een pasje is tegenwoordig?
fjordjes schreef:black_kelpie schreef:Dat iemand in de buurt, geen idee waar, al uren een apparaat aan heeft buiten dat klinkt als een veel te grote stofzuiger. En da's niet de eerste keer. Afgrijselijk geluid
Zijn ze niet toevallig bij jou ook tuinbonen aan het dorsen? Zo klonk het hier wel.