Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:10

Ah jasses, sterkte Marcella!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:11

Ik kan mijn kentekenbewijs nergens vinden, was ervan overtuigd dat die in de auto lag maar daar trof ik alleen de oude aan (stond eerst op ex zijn naam). Ondertussen overal gekeken waar ik hem evt anders zou kunnen verwachten maar ook daar niet. Dus nu echt geen idee.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:14

Zebrastreep schreef:
Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.

Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.

En nu echt op tijd slapen vanavond

Zoek een dry needling therapeut op, ga je veel baat bij hebben verwacht ik zo.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:17

zigranta schreef:
Zebrastreep schreef:
Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.

Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.

En nu echt op tijd slapen vanavond

Zoek een dry needling therapeut op, ga je veel baat bij hebben verwacht ik zo.

Ja zou ik wel willen maar ik heb angst voor naalden ook weer ik wel dat je van dry needling niet erg veel moet voelen als ze het erin prikken. Bij mijn paardje vond ik het toen wel interessant om te zien die genoot er alleen niet zo van

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:19

De da komt morgen voor de geit.Maar nu is de geit uit haar stal ontsnapt.ik zei nog tegen mijn dochter help mee samen met haar zus en ze vond dat niet nodig met 3 man.En met geiten krijg je maar 1 kans.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:22

Zebrastreep schreef:
Marcella schreef:
Heb een snee van goede 3 cm die flink bloede en voor de rest bont en blauw. Vermoed ook wervel verschoten, want krijg ineens hoofdpijn.

Met glas in je huid kan je best wel even langs de huisarts soms geven ze geven nog wel een tetanusspuit ervoor.

Wel gevaarlijk dat het glas zomaar kan knappen

Zo gek is dat toch niet? Als jij valt door een glazen deur of raam is de kans ook dat het breekt.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:22

Pakketje met UPS uit Italië. Heel vaak van hetzelfde bedrijf besteld, pakketje is al helemaal via het normale patroon Florence - Milaan - Eindhoven in Apeldoorn terechtgekomen... En zou gisteren afgeleverd worden. Stond ook al op Out for Delivery.
Maar noppes.
En nu ETA vandaag ipv gisteren, maar geen status update vanaf Apeldoorn, niet eens Out for Delivery, alleen In Transit.
Hallo UPS, wat zijn jullie aan het uitspoken met mijn leuke jurken?! Ik wil het ook zelf wel ophalen in Apeldoorn hoor, als dat makkelijker is, sheez.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:58

In principe valt het nog mee. Nieuw raam is ook al geregeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:00

wyoming schreef:
Ik kan mijn kentekenbewijs nergens vinden, was ervan overtuigd dat die in de auto lag maar daar trof ik alleen de oude aan (stond eerst op ex zijn naam). Ondertussen overal gekeken waar ik hem evt anders zou kunnen verwachten maar ook daar niet. Dus nu echt geen idee.

In je portomonee omdat het een pasje is tegenwoordig?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:09

Britta31 schreef:
De da komt morgen voor de geit.Maar nu is de geit uit haar stal ontsnapt.ik zei nog tegen mijn dochter help mee samen met haar zus en ze vond dat niet nodig met 3 man.En met geiten krijg je maar 1 kans.

Sorry, maar moet stiekem wel lachen om die verhalen over de geit, zie het al helemaal voor me. :) Hoop maar dat jullie haar gauw weer hebben en dat het meevalt waarvoor de DA komt.

Mijn ergernis:
Ik voer een "discussie" op Facebook met iemand (waarom ook alweer, dom van me!) en die persoon kan alleen maar zielige opmerkingen maken en persoonlijk worden.
Kom op zeg, serieus? Voer inhoudelijk een discussie en als je die niet kan winnen maar persoonlijk worden?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:10

Dat ik net met de hond liep en op een plek kwam waar mensen op een walgelijke manier verhuurd worden door anderen. :r

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:09

Dat de buren weer herrie liepen te maken, ik daar in een groepsapp een bericht over stuurde omdat ik om kwart voor 6 klaarwakker in bed zat. Dat was niet 2 dingen die naar beneden vielen vriend, laat mijn kat daar buiten. Jullie slapen nog door een nucleaire aanval heen.
Ik ben dus de hele dag al super moe en gaar en een kort lontje. Belt m'n pa; ja het dotteren gaat niet door, ze gaan morgen mijn hart resetten. Joe top man, ik snap geen zak van het plan dat jouw arts heeft en mijn controle freak zijn kan dit niet aan. Het is niet in Nederland, ik spreek de taal daar niet. Ik wil hem gewoon naar Nederland halen en dat ze hier al die onderzoeken doen ipv dat hij daar is. Maar hij is zo onwijs koppig, hij wil dat niet. Hij wil daar bij zijn vriendinnetje blijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:27

Loeky01 schreef:
Dat de buren weer herrie liepen te maken, ik daar in een groepsapp een bericht over stuurde omdat ik om kwart voor 6 klaarwakker in bed zat. Dat was niet 2 dingen die naar beneden vielen vriend, laat mijn kat daar buiten. Jullie slapen nog door een nucleaire aanval heen.
Ik ben dus de hele dag al super moe en gaar en een kort lontje. Belt m'n pa; ja het dotteren gaat niet door, ze gaan morgen mijn hart resetten. Joe top man, ik snap geen zak van het plan dat jouw arts heeft en mijn controle freak zijn kan dit niet aan. Het is niet in Nederland, ik spreek de taal daar niet. Ik wil hem gewoon naar Nederland halen en dat ze hier al die onderzoeken doen ipv dat hij daar is. Maar hij is zo onwijs koppig, hij wil dat niet. Hij wil daar bij zijn vriendinnetje blijven.

:(:) komt vast allemaal wel goed maar snap dat je hem het liefst terug naar Nederland haalt met zulke medische ingrepen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:02

Huisgenoten. Mag ik even?

De GFT container is nu al 4 weken niet aan de straat gezet. Aangezien we met 4 dames in één huis wonen en we een roulatie schema gebruiken betekend dat dat de laatste keer mijn beurt was, en deze week ook weer mijn beurt is. De rest van mijn huisgenoten neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Vorige week heb ik al gevraagd of we hier met zijn allen zorg voor kunnen dragen omdat het gewoon smerig is. Maar blijkbaar voelt niemand zich verantwoordelijk. Enorm goor. Enorm kinderachtig. Ik heb het in de groepsapp gegooid omdat we laatst een verhitte discussie hadden over dat ik vind dat mensen nog niet eens achter hun reet aan opruimen (nog steeds niet aangezien er nu al sinds zondag een schaaltje op het aanrecht staat met etensresten er in) en dat een ander vind dat dingen eerder gezegd moeten worden. Dus ik spreek ze nu alle drie aan op hun laksheid; één zegt dat ze beter op gaat letten. De ander vraagt of de container echt elke week aan de straat moet en of ik dan even het schoonmaakrooster wil doorsturen. Nee dombo, ik heb je vorige week nog uitgelegd dat we biologisch afbreekbare zakken gebruiken omdat we vorig jaar precies de zelfde paasei hadden en niemand de binnenkant van de container wilde schoonmaken, en dat die dingen na een week, max 2, gewoon beginnen met afbreken. Nee joh, als jij het niet nodig vind dan kunnen we ook wel 3 maanden wachten met het aan de straat zetten. En ja tuurlijk, nu mag een ander op draaien voor het feit dat jij je oliebol niet op orde hebt. Dahaag. |o

Aanvulling: Blijkbaar heb ik toch iets geraakt, want madam 'probeert alleen mee te denken', en nu moet ik het gezellig houden terwijl ik al meerdere keren hamer op dat dingen gewoon gedaan moeten worden. Vorige week kreeg ik nul reactie, iets waar zij zelf bij de verhitte discussie enorm boos over was, en nu moet ik het maar gezellig houden? Ga toch weg.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:28

Zo blij dat ik geen huisgenoten heb :') :(:) Ik zou ook knettergek worden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:31

Reden waarom ik nooit op kamers zou kunnen ik zou mij ook irriteren aan huisgenoten die niks opruimen

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:44

Buren. Hebben weer vrienden over de vloer. In de tuin, muziek redelijk hard... Waarom...? Als je muziek wilt luisteren doe dat lekker binnen... En hebben jullie vrienden geen huis ofzo? Zitten altijd hier :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:53

Dat iemand in de buurt, geen idee waar, al uren een apparaat aan heeft buiten dat klinkt als een veel te grote stofzuiger. En da's niet de eerste keer. Afgrijselijk geluid -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:08

Dat ik in zo'n discussie ben geraakt waar ik beter niet aan had kunnen beginnen. Ik zit op Facebook in een groep met mensen die ook angstklachten hebben. Nu gaan er 2 helemaal los dat ze het wel mee vinden vallen en absoluut geen vaccin willen. Uhmm jullie zijn bij de verkeerde groep beland dames.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:10

Binnen twee weken een oproep zou krijgen van umcu.. twee weken zijn al om, maar nog niks gehoord.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 22:15

Bovenburen en huurcooperatie die er niets aan kan doen, zeggen ze.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:00

black_kelpie schreef:
Dat iemand in de buurt, geen idee waar, al uren een apparaat aan heeft buiten dat klinkt als een veel te grote stofzuiger. En da's niet de eerste keer. Afgrijselijk geluid -O-

Zijn ze niet toevallig bij jou ook tuinbonen aan het dorsen? Zo klonk het hier wel.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:08

Anoniem schreef:
wyoming schreef:

In je portomonee omdat het een pasje is tegenwoordig?

Nee helaas -O- Had nog een kleine ingeving dat hij misschien nog gewoon bij de tenaamstellingscode zat, maar ook daar niet. Ik heb echt alle denkbare plekjes ondersteboven gekeerd maar tot nu toe nog geen succes.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:08

Pakketje die gewoon bij de voordeur wordt neergepleurd terwijl we niet thuis waren.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 23:12

fjordjes schreef:
black_kelpie schreef:

Zijn ze niet toevallig bij jou ook tuinbonen aan het dorsen? Zo klonk het hier wel.

Ik zit midden in een dorp, denk het niet :D Ergens achter ons zit een buurman die chronisch lawaaiapparaten gebruikt, dit is wel weer een fraaie.

(En ik vind het al wat als ik een dagje met de hogedrukreiniger aan het herrieschoppen ben :+ )