Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:56

Ik heb nu de laatste preview van mijn box gehad. Ik had gevraagd om wat neutralere dingen (een goede spijkerbroek, wat leuke shirtjes en misschien iets van een rokje). Mijn eerste preview had ik al gedeeld. Ook vroeg ik om een donkerblauw jurkje met wat toffe hakken eronder, omdat ik eind juni een bruiloft heb.
Afbeelding

De broek kost 119,- euro. Vind ik wel wat veel, maar als hij echt goed zit, heb ik het er voor over.
De rok weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ze had eerst een hele lange rok geplaatst, maar dat vind ik niks. Deze zou ik niet weten hoe te combineren.
Jurkje met stippen lijkt me heel erg leuk! Daar ben ik wel benieuwd naar.
Donkerblauwe jurkje leuk! Lijkt heel erg op een voorbeeld wat ik had gestuurd van wat ik leuk vind.
Jurk met kanten mouwtjes, houd niet zo van kant, is een twijfel.
Ook weer een jurkje met kant.
Schoenen lijken op het voorbeeld wat ze gekregen heeft, deze zijn alleen ivoorkleurig ipv zilver & ze zijn 120 euro. Vind ik wel erg veel, voor schoenen die ik misschien maar 1x draag.
Nog een jurkje met kant...
Leuk basic shirtje, maar ben bang dat ik het voor 40 euro niet leuk genoeg vind.
En de laatste jurk is niet mijn ding (lange mouw, knoopjes, tot over de knie) maar had aangegeven het wel te willen proberen.

Over het algemeen vind ik hem tegenvallen. Had aangegeven niet van kant te houden, en dat er dan 3 jurkjes met kant in zitten vind ik wel gek. Ook wilde ik graag lekker wat jeans, en zit er dus maar 1 paar bij. Maar ik wacht het af! Dus er zijn eigenlijk maar 2 dingen uit deze box waar ik echt enthousiast over ben. Maar ik laat hem wel komen. Wie weet word ik nog wel positief verrast door de broek of een ander jurkje.
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 01-05-20 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:57

@Muurp misschien dat het daar ook wel misgaat bij mij en ik daarom geen advies heb, want mijn box staat ook nog op inpakken op de site ipv bezorgd. Wel jammer dat het zo tegenviel.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:59

Jorex schreef:
@Muurp misschien dat het daar ook wel misgaat bij mij en ik daarom geen advies heb, want mijn box staat ook nog op inpakken op de site ipv bezorgd. Wel jammer dat het zo tegenviel.

Ik heb haar even berichtje gestuurd dat ik graag feedback wil geven voor een vervolg box :) kijken of ze hem dan even op verzonden zet.

En ben niet heel ontevreden, alleen moet even de maten aanpassen :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:07

Muurp schreef:
Box was al verzonden, maar op de website staat nog dat hij wordt ingepakt... :+ Kan dus ook geen feedback geven dus is niet heel handig.

Uiteindelijk maar 2 dingen gehouden... -O-
Twee gave broeken gehad maar pastte allebei niet, waren echt net te krap. Zelfde geldt voor de blazer... Die was wel heel tof. -O-

Jurkje konden ze niet meer mis mee zitten :')

Meeste shirtjes net te simpel.

[ [url=m/9Ryl7G.png]Afbeelding[/url] ]

Heb de roze broek en het bloemenshirtje gehouden.

Is dat bloemenshirt van only toevallig?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:17

Blue_flower schreef:
Muurp schreef:
Box was al verzonden, maar op de website staat nog dat hij wordt ingepakt... :+ Kan dus ook geen feedback geven dus is niet heel handig.

Uiteindelijk maar 2 dingen gehouden... -O-
Twee gave broeken gehad maar pastte allebei niet, waren echt net te krap. Zelfde geldt voor de blazer... Die was wel heel tof. -O-

Jurkje konden ze niet meer mis mee zitten :')

Meeste shirtjes net te simpel.

[ [url=m/9Ryl7G.png]Afbeelding[/url] ]

Heb de roze broek en het bloemenshirtje gehouden.

Is dat bloemenshirt van only toevallig?

:j

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:22

Denise_Storm schreef:
MonaLieske schreef:
Ik heb een tweede poging gedaan bij Sibel uit Rotterdam, maar ga weer annuleren helaas.

Mijn wensen: kantoorlooks voor een vrij conservatief kantoor dat erg warm kan worden in de lente/zomer. Ik draag veel pantalons, culottes, blousjes, jurkjes, met blazers op de koelere dagen. Liever aan de onderkant van het aangegeven budget. Geen 100% polyester.

Styles die ik mooi vind:
[ [url=m/zkAm6K.png]Afbeelding[/url] ]

De preview

[ [url=m/7q1no8.png]Afbeelding[/url] ]
Wel leuk, maar het model lijkt niet heel flatteus voor mijn figuur. Prijs 63,95

[ [url=m/QmMH6d.png]Afbeelding[/url] ]
Dit lijkt wel een joggingbroek maar dan een vrij dure. Daar kan ik niet mee naar kantoor. Prijs 69,95

[ [url=m/eixHY1.png]Afbeelding[/url] ]
Mwoah, basic, ouderwetse kleur, ouderwetse snit. Prijs 95,95

[ [url=m/QP4wSp.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk printje, lelijke boorden. Prijs 54,95

[ [url=m/Uggyqk.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet in een gebleekte spijkerbroek naar kantoor. Prijs 99,95

[ [url=m/ZjT1jK.png]Afbeelding[/url] ]
Had ik al gezegd dat het voor een conservatief kantoor is? :') Prijs 63,95

[ [url=m/H2wjLg.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik leuk! Lijkt ook zowaar op de stijlen die ik heb aangegeven. Met 79,95 euro helaas niet goedkoop.

[ [url=m/nbf1mH.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi, helaas 100% polyester en 69,95 euro.

[ [url=m/5XbR7q.png]Afbeelding[/url] ]
Weer een jeans... Helaas niet geschikt. Prijs 49,95

[ [url=m/gnQ9l6.png]Afbeelding[/url] ]
Ik val in herhaling, maar iets met een conservatief kantoor geloof ik... Prijs 99,95.

[ [url=m/R2XVkj.png]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat dit hemdje onder de wikkeltop moet? Erg duur voor een hemdje, 59,95 euro.

[ [url=m/zcftTj.png]Afbeelding[/url] ]
Zowaar best een leuk ding en maar 31,95 euro! Helaas wel 100% polyester, dus ongeschikt voor een warm kantoor als je het een beetje fris wil houden.

Op de jurk na zou ik alles weigeren. Durf het helaas niet aan om een hele nieuwe box te laten opsturen zonder hem eerst te zien, dus het wordt weer annuleren.

Ik ben wel benieuwd of je dan aan de stylist door gegeven hebt waar je werkt. Want de outfits die jij nu laat zien, zou ik best naar werk aan kunnen.

Ik heb niet aangegeven waar ik werk. Denk ook niet dat dat geholpen zou hebben. Een stylist kan ook niet van iedere branche/organisatie/bedrijf de dresscode kennen natuurlijk. Daarom heb ik aangegeven dat het een kantoor is met een vrij conservatieve dresscode en heb ik beschreven wat ik normaal zoal draag, zoals ik hierboven ook bij wensen heb geschreven.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:49

LadyMadonna schreef:
Hulp nodig ;)
[ [url=m/viIqJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZLHJn6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tMOkKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o88wEJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5UidJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rYh8qx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sneakers zijn helaas te smal, kom ik überhaupt niet in

Het staat je allemaal erg leuk! Vooral die met dikke strepen.
Dat witte shirt krijg ik ook en was al bang dat deze te doorschijnend zou zijn.. een van de redenen dat ik nooit wit draag.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:54

@ ladymadonna : het jasje op foto 1 vind ik heel leuk! De broeken staan je ook goed! De rest is niet verkeerd maar niet echt speciaal, gewoon “gewoontjes”.

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:40

iirrssjjee schreef:
Ik heb nu de laatste preview van mijn box gehad. Ik had gevraagd om wat neutralere dingen (een goede spijkerbroek, wat leuke shirtjes en misschien iets van een rokje). Mijn eerste preview had ik al gedeeld. Ook vroeg ik om een donkerblauw jurkje met wat toffe hakken eronder, omdat ik eind juni een bruiloft heb.
[ [url=m/incC0j.jpg]Afbeelding[/url] ]

De broek kost 119,- euro. Vind ik wel wat veel, maar als hij echt goed zit, heb ik het er voor over.
De rok weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ze had eerst een hele lange rok geplaatst, maar dat vind ik niks. Deze zou ik niet weten hoe te combineren.
Donkerblauwe jurkje leuk! Lijkt heel erg op een voorbeeld wat ik had gestuurd van wat ik leuk vind.
Schoenen lijken op het voorbeeld wat ze gekregen heeft, deze zijn alleen ivoorkleurig ipv zilver & ze zijn 120 euro. Vind ik wel erg veel, voor schoenen die ik misschien maar 1x draag.
Leuk basic shirtje, maar ben bang dat ik het voor 40 euro niet leuk genoeg vind.
En de laatste jurk is niet mijn ding (lange mouw, knoopjes, tot over de knie) maar had aangegeven het wel te willen proberen.

Over het algemeen vind ik hem tegenvallen. Had aangegeven niet van kant te houden, en dat er dan 3 jurkjes met kant in zitten vind ik wel gek. Ook wilde ik graag lekker wat jeans, en zit er dus maar 1 paar bij. Maar ik wacht het af! Dus er zijn eigenlijk maar 2 dingen uit deze box waar ik echt enthousiast over ben. Maar ik laat hem wel komen. Wie weet word ik nog wel positief verrast door de broek of een ander jurkje.

Oeeh wat een leuk rokje! Heb je een link?

Wel jammer dat ze niet echt naar je wensen hebben geluisterd

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:45

LadyMadonna schreef:
Hulp nodig ;)

Ik vind de eerste en een na laatste outfit super geslaagd! <3 de rest vind ik persoonlijk een beetje saai, maar het staat je wel mooi en het is wel makkelijk te combineren met van alles.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:46

Zojuist m'n preview binnengekregen en ik ben enthousiast!
Aphque heeft ontzettend goed naar mijn voorkeuren geluisterd en ook zeker qua budget goed rekening gehouden. Ik had aangegeven dat ik graag items wil die ik goed naar kantoor kan dragen, maar die niet te duur zijn. Door ziekte ben ik behoorlijk aangekomen en dit wil ik er graag weer af hebben, dus nu veel geld uitgeven zou zonde zijn.

Outfit 1
De roestroze broek van Fashion Union zit heel comfortabel en staat mooi met zachte kleuren, zoals (oud)roze, mint groen, licht/fel blauw, wit en licht grijze tinten. De grijze broek heeft een leuke subtiele ruit, die het net een beetje jonger en frisser maakt. Je kunt de broek met zachte, maar ook een leuke felle kleur dragen. De jurk is heel fijn, omdat hij je mooie rondingen accentueert en een buikje camoufleert. Je kunt er een riempje bijdragen en hij staat ook leuk met een jeansjasje of licht grijs jasje. Je past 'm straks ook nog met een maatje of twee minder, dus dat is fijn.

Afbeelding

Afbeelding
Het blauwe shirtje is niet zo mijn ding, vind de kleur niet echt geweldig, dus dat ga ik aangeven. De schoenen zijn de stylist choice. Ik vind ze heel leuk maar heb al veel te veel schoenen :o

Outfit 2
De oud roze broek, zit heerlijk en je kunt 'm met zowel licht als donkere kleuren dragen. Zelf vind ik 'm heel mooi gaan met donkerrood en een fris printje of juist een kleur die er heel dichtbij licht zoals het roze hemdje of de body, draag er dan een donker jasje of contrasterende kleur bij voor een zakelijke touch. De Oasis broek is misschien wat wennen, maar ik denk dat hij je heel mooi staat! Mooi met lichte en zachte tinten, maar ook juist heel leuk met een iets donkere top of een felle kleur.

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben enthousiast over deze outfit, ben benieuwd hoe het in het echt eruit ziet :D

Laurie
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:48

iirrssjjee schreef:
[ [url=m/incC0j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit wel echt een heeele leuke box!

Mijn eigen preview valt flink tegen, had gehoopt op iets anders :o
⚠️ Laurie kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:02

LadyMadonna schreef:
Hulp nodig ;)

Ik vind alles leuk, de laatste alleen iets minder, maar dat kan ook aan de hoek liggen van de foto.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:10

Naomi_Jortje schreef:
Aphque heeft ontzettend goed naar mijn voorkeuren geluisterd en ook zeker qua budget goed rekening gehouden. Ik had aangegeven dat ik graag items wil die ik goed naar kantoor kan dragen, maar die niet te duur zijn. Door ziekte ben ik behoorlijk aangekomen en dit wil ik er graag weer af hebben, dus nu veel geld uitgeven zou zonde zijn.

Outfit 1
De roestroze broek van Fashion Union zit heel comfortabel en staat mooi met zachte kleuren, zoals (oud)roze, mint groen, licht/fel blauw, wit en licht grijze tinten. De grijze broek heeft een leuke subtiele ruit, die het net een beetje jonger en frisser maakt. Je kunt de broek met zachte, maar ook een leuke felle kleur dragen. De jurk is heel fijn, omdat hij je mooie rondingen accentueert en een buikje camoufleert. Je kunt er een riempje bijdragen en hij staat ook leuk met een jeansjasje of licht grijs jasje. Je past 'm straks ook nog met een maatje of twee minder, dus dat is fijn.

[ [url=m/8Vdm0s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a05Ibo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het blauwe shirtje is niet zo mijn ding, vind de kleur niet echt geweldig, dus dat ga ik aangeven. De schoenen zijn de stylist choice. Ik vind ze heel leuk maar heb al veel te veel schoenen :o

Outfit 2
De oud roze broek, zit heerlijk en je kunt 'm met zowel licht als donkere kleuren dragen. Zelf vind ik 'm heel mooi gaan met donkerrood en een fris printje of juist een kleur die er heel dichtbij licht zoals het roze hemdje of de body, draag er dan een donker jasje of contrasterende kleur bij voor een zakelijke touch. De Oasis broek is misschien wat wennen, maar ik denk dat hij je heel mooi staat! Mooi met lichte en zachte tinten, maar ook juist heel leuk met een iets donkere top of een felle kleur.

[ [url=m/kgXtWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/F1gR5W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben enthousiast over deze outfit, ben benieuwd hoe het in het echt eruit ziet :D

Wauww dit vind ik echt een hele leuke box! <3 Blauwe shirtje vind ik ook minder.

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:12

Naomi_Jortje schreef:

Outfit 1

[ [url=m/8Vdm0s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a05Ibo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Outfit 2

[ [url=m/kgXtWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/F1gR5W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hee tof! Weet je waar dat jurkje van is? :$

Naomi_Jortje

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:19

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:19

honolulu schreef:
Oeeh wat een leuk rokje! Heb je een link?

Wel jammer dat ze niet echt naar je wensen hebben geluisterd

Ja heb ik!
https://www.zalando.nl/vero-moda-vmhaze ... 3-k11.html

Laurie schreef:
Ik vind dit wel echt een heeele leuke box!

Mijn eigen preview valt flink tegen, had gehoopt op iets anders :o

Ik vind het jammer dat er 4 jurkjes inzitten, waarvan ik bij 3 zo goed als zeker ben ze terug te sturen. Bij de preview zat nog een andere broek en 2 shirtjes, die er nu uit zijn.

Ik had haar daar een berichtje over gestuurd. Ze zijn uitverkocht in mijn maat, zodra het weer op voorraad is, stuurt ze die nog na, dus dat is wel netjes!

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:53

Balen, ik krijg op het laatste moment te zien dat de stylist helemaal volgeboekt zit. En ik wil specifiek haar.
Zal geduld moeten hebben denk ik.....

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 23:00

Naomi_Jortje : Leuke box met fijne uitleg er bij! Mooie combys ze heeft er goed over na gedacht ben benieuwd hoe het staat

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 23:09

Toch ook maar een box besteld! :)
Ik wist niet goed wat ik er van moest verwachten, toch uiteindelijk best blij met het resultaat.
Twee bloesjes en de rok gehouden
Afbeelding

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 23:53

@Muurp: hoe is de stof van dat shirtje?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 00:15

Hier was de box er ook vandaag, op 1 broek na gaat ie helaas in zijn geheel terug. Bijna alles was sowieso te groot, echt hoe dan? Als je aangeeft maat 38 waarom stuur je dan een shirt maat XL? Shirt met die knoop leek me zo leuk maar is echt gewoon 3 maten te groot. Maar de broeken waren sowieso ook allemaal te groot. Jurkje stond voor geen meter. Dus alleen de groen gemelleerde broek rechts onderin die blijft al zou ik die normaal eigenlijk te duur hebben gevonden met 79,95. En die was ook wel te wijd maar er zitten riemlusjes aan gelukkig, anders had ik die ook terug gedaan. Op de site staat daar trouwens bij bestel een maat kleiner, maar dat doet stylist dan dus ook niet. Oh sandaaltjes waren trouwens een wide fit, dus slipte er alle kanten in op, waarom doe je zoiets specifieks als er niet om gevraagd wordt? Jammer.
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 04:38

@ Karina : had jij specifiek gevraagd om groen/kaki ? Opvallend in jouw box.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:55

Mmmm, de inpakkers doen wel heel erg hun best op mijn box..... Staat al sinds maandag op 'wordt ingepakt'. Wel bij PostNl aangemeld, maar nog niet ontvangen. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zo.......

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 09:03

turtlelito schreef:
Mmmm, de inpakkers doen wel heel erg hun best op mijn box..... Staat al sinds maandag op 'wordt ingepakt'. Wel bij PostNl aangemeld, maar nog niet ontvangen. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zo.......

Hier hetzelfde..