De broek kost 119,- euro. Vind ik wel wat veel, maar als hij echt goed zit, heb ik het er voor over.
De rok weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ze had eerst een hele lange rok geplaatst, maar dat vind ik niks. Deze zou ik niet weten hoe te combineren.
Jurkje met stippen lijkt me heel erg leuk! Daar ben ik wel benieuwd naar.
Donkerblauwe jurkje leuk! Lijkt heel erg op een voorbeeld wat ik had gestuurd van wat ik leuk vind.
Jurk met kanten mouwtjes, houd niet zo van kant, is een twijfel.
Ook weer een jurkje met kant.
Schoenen lijken op het voorbeeld wat ze gekregen heeft, deze zijn alleen ivoorkleurig ipv zilver & ze zijn 120 euro. Vind ik wel erg veel, voor schoenen die ik misschien maar 1x draag.
Nog een jurkje met kant...
Leuk basic shirtje, maar ben bang dat ik het voor 40 euro niet leuk genoeg vind.
En de laatste jurk is niet mijn ding (lange mouw, knoopjes, tot over de knie) maar had aangegeven het wel te willen proberen.
Over het algemeen vind ik hem tegenvallen. Had aangegeven niet van kant te houden, en dat er dan 3 jurkjes met kant in zitten vind ik wel gek. Ook wilde ik graag lekker wat jeans, en zit er dus maar 1 paar bij. Maar ik wacht het af! Dus er zijn eigenlijk maar 2 dingen uit deze box waar ik echt enthousiast over ben. Maar ik laat hem wel komen. Wie weet word ik nog wel positief verrast door de broek of een ander jurkje.
kijken of ze hem dan even op verzonden zet.

de rest vind ik persoonlijk een beetje saai, maar het staat je wel mooi en het is wel makkelijk te combineren met van alles.