Photograph schreef:wat ik me btw afvraag, moet je eigenlijk hamsteren als er een lockdown komt? Mag je dan ook niet naar supermarkten etc?
Heb je überhaupt iets van het nieuws gevolgd de afgelopen dagen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneeM schreef:Photograph schreef:wat ik me btw afvraag, moet je eigenlijk hamsteren als er een lockdown komt? Mag je dan ook niet naar supermarkten etc?
Nee. Supermarkten blijven dan wel open maar je mag er dan wrs maar beperkt heen. Maar niet zo beperkt dat je moet gaan hamsteren
PSvanLot schreef:Photograph schreef:wat ik me btw afvraag, moet je eigenlijk hamsteren als er een lockdown komt? Mag je dan ook niet naar supermarkten etc?
Tieneke schreef:Oookeeeeeee.... Terug on topic?
Ik ben benieuwd welke bijkomende maatregelen in België komen. Het volk schreeuwt algemeen om een lockdown...
Mjetterd schreef:Is het de verwachting dat er meer testen beschikbaar komen en er meer getest gaat worden? Of blijft het bij ouderen en risicogroepen?
sureido schreef:Photograph je plaatst nu echt onnodige berichten, je deed toch zelf vakkenvullen? Kom op zeg. Er is al zovaak hier als door Rutte als door supermarktmanagers gezegd dat hamsteren niet nodig gaat zijn.
Pandora2 schreef:Wat ik dan wel weer bijzonder vond om te horen, is dat hier in de buurt blijkbaar een aantal huisartsen zijn die haast geen patiënten meer hebben in de praktijk. Agenda's wijd open voor de rest van de week.
Zou het feit dat een afwezigheidsattest nu gewoon per telefoon kan aangevraagd worden hier iets mee te maken hebben ?
Pandora2 schreef:Wat ik dan wel weer bijzonder vond om te horen, is dat hier in de buurt blijkbaar een aantal huisartsen zijn die haast geen patiënten meer hebben in de praktijk. Agenda's wijd open voor de rest van de week.
Zou het feit dat een afwezigheidsattest nu gewoon per telefoon kan aangevraagd worden hier iets mee te maken hebben ?
Photograph schreef:PSvanLot schreef:
Krijg af en toe iets te horen van Bokt en me ouders maar nee ik ga me niet 24/7 in het coronavirus verdiepen vandaar dat ik me vragen hier stel
Photograph schreef:sureido schreef:Photograph je plaatst nu echt onnodige berichten, je deed toch zelf vakkenvullen? Kom op zeg. Er is al zovaak hier als door Rutte als door supermarktmanagers gezegd dat hamsteren niet nodig gaat zijn.
Oh dus ik mag ook al geen vragen meer stellen? Wat is het volgende wat niet meer mag?
moonsparkle schreef:Ik vindt de aanpak van Rutte goed, zolang de zorg het aan kan geen lockdown, maar ik ben benieuwd hoe lang de zorg het volhoudt, als het bij andere ziekenhuizen nog niet druk is kunnen mensen met corona ook verplaatst worden of is dat een te groot risico?