Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Wij gaan waarschijnlijk doorwerken in de meivakantie om de leerlingen zoveel mogelijk structuur kunnen blijven bieden. Hoe we dat gaan vormgeven geen idee, maar we willem ze in het zicht houden. We zijn bang dat als ze onder de radar verdwijnen, we ze er heel moeilijk weer onder vandaan krijgen. (Ik werk op een praktijkschool)
Zonnetje81 schreef:Gimme_Joy schreef:Wij gaan waarschijnlijk doorwerken in de meivakantie om de leerlingen zoveel mogelijk structuur kunnen blijven bieden. Hoe we dat gaan vormgeven geen idee, maar we willem ze in het zicht houden. We zijn bang dat als ze onder de radar verdwijnen, we ze er heel moeilijk weer onder vandaan krijgen. (Ik werk op een praktijkschool)
Vind ik een slechte zaak. Ze moeten ook ademruimte krijgen. Even geen school zal voor iedereen lucht geven en volgens mij mag dit niet eens!!
Gimme_Joy schreef:Wij gaan waarschijnlijk doorwerken in de meivakantie om de leerlingen zoveel mogelijk structuur kunnen blijven bieden. Hoe we dat gaan vormgeven geen idee, maar we willem ze in het zicht houden. We zijn bang dat als ze onder de radar verdwijnen, we ze er heel moeilijk weer onder vandaan krijgen. (Ik werk op een praktijkschool)
Saskia9 schreef:Gimme_Joy schreef:Wij gaan waarschijnlijk doorwerken in de meivakantie om de leerlingen zoveel mogelijk structuur kunnen blijven bieden. Hoe we dat gaan vormgeven geen idee, maar we willem ze in het zicht houden. We zijn bang dat als ze onder de radar verdwijnen, we ze er heel moeilijk weer onder vandaan krijgen. (Ik werk op een praktijkschool)
Diep respect!
Delphi schreef:Pfff het was te verwachten, maar ik vind het heftig. Dochter in tranen, want groep 8 had zo'n leuk jaar moeten worden. Daarnaast is natuurlijk ook sport en manege weg gevallen.
Gimme_Joy schreef:Wat PSvanLot zegt Zonnetje. Juist school is voor de meeste van onze leerlingen een veilige en gestructureerde haven. Als dat volledig wegvalt wil ik niet denken aan de gevolgen.
De systemen van sommige leerlingen zijn heel slecht. Bijna alle leerlingen hebben extra zorg.
Gimme_Joy schreef:Wat PSvanLot zegt Zonnetje. Juist school is voor de meeste van onze leerlingen een veilige en gestructureerde haven. Als dat volledig wegvalt wil ik niet denken aan de gevolgen.
De systemen van sommige leerlingen zijn heel slecht. Bijna alle leerlingen hebben extra zorg.