. En handig dat je kinderen Miles en Caitlinn heten. Zijn jullie al lang geëmigreerd daar je kinderen Engelsen namen hebben?Hopelijk heb je toch nog rustig nachtje verder gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we zijn de nacht oke doorgekomen. Ik lig wel op een half oor merk ik want ik hoor de hond wegsluipen naar de woonkamer om op de bank te gaan slapen.
Vind het dus niet zo gek dat hij wat minder groeit. Kunnen de kinderen wat aarden in de situatie?
. Je bent een top vrouw zoals je dat verwoord hebt!
Het is heel reël ook verwoord en ik denk dat het zeker goed is , zo nodig, dat Ruben even "ter orde" geroepen wordt
, want ook al is hij een zieke man, hij is ook gewoon een man hé en we moeten wel oppassen dat ie de kantjes en de randjes er niet gaat aflopen
→ dat laatste Jamie is echt een grapje want lichtheid in ons bestaan heeft een mens ook nodig en wat humor in zo'n situatie.
Binnen paar minuten was de rust weergekeerd in huis.
even telefoonloos want lucy heeft mijn oplader kapot gebeten. Denk dat ze vond dat ik wel genoeg op mijn telefoon had gezeten.
4 goede dagen op een rij das echt heel wat. Ben zo blij dat de medicatie omhoog is. Hij ziet we eindelijk is niet ziek uit!
Nu gaan ze mij inleiden tussen 26 en 30 December. Dit is niet zonder risico omdat ik al een keizersnede heb gehad in het verleden. Niet wat ik had gewild maar ik kan er weinig aan veranderen. Wil ons kindje gezond op de wereld zetten. Hoe dat gebeurd dat is van onder geschikt belang. Rare maar toch overwegend goede paar dagen
Schoonmoeder heeft pups rond die tijd dus die kon niet komen. Ze vind het allemaal maar niks. Heeft het moeilijk met alleen achter moeten blijven drama, drama.. Probeer daar niet te veel mee bezig te zijn. Laat Ruben het maar oplossen. Hij is mama's lieveling anyway haha
is er iemand in je omgeving die daar voor jullie in kan opkomen voor jullie belangen??