Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Steeds beroerder aan het worden.
zigranta schreef:
luuntje schreef:Ergernis, dat mensen wel vuurwerk afsteken maar hun troep niet opruimen.
In de straat is het meeste eindelijk opgeruimd. Nog wel zwarte plekken op de tegels.
In het park/natuurgebied overal vuurwerkafval en verkeersborden die door vuurwerk opgeblazen zijn.
DiscoDipp schreef:Niet vandaag, maar wel al de afgelopen paar dagen.
Mensen die nú pas bij ons komen om iets te halen voor de vuurwerk angst van de hond.
Schijnbaar is het elk jaar heel moeilijk om niet alleen aan jezelf te denken met nieuwjaar. En nog erger, ze willen het ook niet horen dat wij nu niks meer kunnen beteken voor hen.
Met 9 v/d 10 middelen hoor je al snel 2/3 weken van te voren te beginnen en het liefst nog eerder anders werkt het NIET. ( en zo duur zijn ze niet) Verdovende middelen zijn er uit, alleen nog voor de uiterste.
Oh daar kan ik zo boos om worden!
capopjekop schreef:Discodipp: wij hebben dit jaar pexion gekregen. Daarmee bereik je binnen 2 dagen het maximale effect. Schrijven jullie dat niet voor? Maar ik snap wel dat dat last minute gestress voor jullie vervelend is. Zeker als mensen dan gaan afreageren op jullie.
Ik irriteer me ook aan de handhaving omtrent vuurwerk. Of zeg maar gerust het gebrek er aan. Politie neemt nog niet de moeite om iets te doen als ze dingen opblazen of mens en dier bekogelen. En dan zie je die Grappenhauer stoere taal uiten op Twitter.
capopjekop schreef:Wij zijn een week van te voren begonnen met de pexion en gelukkig geen bijwerkingen waar kunnen nemen. In combinatie met vuurwerktraining is het dit jaar aanzienlijk beter gegaan gelukkig en iets voor 12 heb ik haar een koeienpoot gegeven. Die vond ze zo lekker dat ze geen kik heeft gegeven.