Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 17:52

Zwaar verkouden en morgen beginnen bij mijn nieuwe baan. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 17:59

Jeetje, die auto's... daar zou ik ook niet gelukkig van worden.

Marcella schreef:
Steeds beroerder aan het worden. %)

:(:) Beterschap, ik hoop dat je snel opgeknapt bent!

Succes met jullie nieuwe banen, Meliaforever en Whale!

Ik erger me nu aan het feit dat ik een paar weken terug niet langs de dokter gegaan ben nadat ik een paard op het midden van m'n voet heb gehad. Ik voelde tijdens het wandelen toch net wel e.e.a. kraken en schuiven, en het was best wel pijnlijk. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 18:07

Douchen en nek/schouders ingesmeerd in combi met pijnstiller en voel mij een stukje beter. :)

Alleen stapte uit de douche slaapkamer en kwam tot de conclusie dat mijn kleren wel erg stinken. :')

Zeer waarschijnlijk stonk ik dus ook. :') :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 18:12

zigranta schreef:

Vreselijk -O- gelukkig voor de ramen glasdoekjes in de auto standaard . Morgen maar soppen gaan[/quote]

Beter vandaag al eraf spoelen, kan lelijk uitbijten in je lak.[/quote]

Wij kregen het met de car Wash net al niet overal goed eraf vandaag, dus ik kom de hele auto nog met de hand na aan't doen of naar een professionele cleaner te brengen aangezien het een lease auto is die weer netjes ingeleverd moet worden komende juni. Huilen dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 18:17

'Gelukkig' oude auto uit 98 , maar het is ondertussen wel mijn kindje :') . Moest naar zus , zal zo thuis even emmer water erover heen gooien en het meeste eraf werken -O-

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:23

Ergernis, dat mensen wel vuurwerk afsteken maar hun troep niet opruimen.
In de straat is het meeste eindelijk opgeruimd. Nog wel zwarte plekken op de tegels.
In het park/natuurgebied overal vuurwerkafval en verkeersborden die door vuurwerk opgeblazen zijn.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:41

Niet vandaag, maar wel al de afgelopen paar dagen.

Mensen die nú pas bij ons komen om iets te halen voor de vuurwerk angst van de hond.

Schijnbaar is het elk jaar heel moeilijk om niet alleen aan jezelf te denken met nieuwjaar. En nog erger, ze willen het ook niet horen dat wij nu niks meer kunnen beteken voor hen.

Met 9 v/d 10 middelen hoor je al snel 2/3 weken van te voren te beginnen en het liefst nog eerder anders werkt het NIET. ( en zo duur zijn ze niet) Verdovende middelen zijn er uit, alleen nog voor de uiterste.

Oh daar kan ik zo boos om worden!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:41

luuntje schreef:
Ergernis, dat mensen wel vuurwerk afsteken maar hun troep niet opruimen.
In de straat is het meeste eindelijk opgeruimd. Nog wel zwarte plekken op de tegels.
In het park/natuurgebied overal vuurwerkafval en verkeersborden die door vuurwerk opgeblazen zijn.

Hier ligt de straat ook nog helemaal vol met vuurwerk resten.
Vuurwerk afsteken vind ik prima, maar het zou fijn zijn als iedereen dit zelf even opruimt :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:09

Hier ook vuurwerk afval van een gezin dat een paar huizen verderop woont, de laatste keer dat ik keek was er een deel van hun rommel voor het huis van mijn directe buren verplaatst, en er lag ook een stapel zooi voor mijn voordeur. Als je door de straat loopt lijkt het net of mijn buren en ik alles hebben afgestoken, alsof wij degenen zijn die onze zooi niet hebben opgeruimd :+ terwijl ik niks heb afgestoken (heb een hekel aan vuurwerk) en mijn buren waren niet eens thuis.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:16

DiscoDipp schreef:
Niet vandaag, maar wel al de afgelopen paar dagen.

Mensen die nú pas bij ons komen om iets te halen voor de vuurwerk angst van de hond.

Schijnbaar is het elk jaar heel moeilijk om niet alleen aan jezelf te denken met nieuwjaar. En nog erger, ze willen het ook niet horen dat wij nu niks meer kunnen beteken voor hen.

Met 9 v/d 10 middelen hoor je al snel 2/3 weken van te voren te beginnen en het liefst nog eerder anders werkt het NIET. ( en zo duur zijn ze niet) Verdovende middelen zijn er uit, alleen nog voor de uiterste.

Oh daar kan ik zo boos om worden!

Is inderdaad niets nieuws. Ieder jaar weer zo. Volgend jaar neem ik wel wat in huis :) Soms is het afwachten hoe ze reageren. Maar nu, na oud en nieuw, is een beetje vreemd..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:17

Dat ik morgen weer moet werken.... Waarom heb ik die laatste twee dagen van de week niet ook gewoon vrij genomen :(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:23

Discodipp: wij hebben dit jaar pexion gekregen. Daarmee bereik je binnen 2 dagen het maximale effect. Schrijven jullie dat niet voor? Maar ik snap wel dat dat last minute gestress voor jullie vervelend is. Zeker als mensen dan gaan afreageren op jullie.

Ik irriteer me ook aan de handhaving omtrent vuurwerk. Of zeg maar gerust het gebrek er aan. Politie neemt nog niet de moeite om iets te doen als ze dingen opblazen of mens en dier bekogelen. En dan zie je die Grappenhauer stoere taal uiten op Twitter.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:26

Ik werk in een dierenspeciaalzaak dus geen dierenarts producten. Geen idee voor discodipp.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:27

In Een straat achter ons besloot iemand oud en nieuw nog even over te doen :roll:

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:34

Mijn werk... moet morgen weer beginnen na 1.5 week vrij. Hebben ze bedacht dat al het personeel een hele dag moet werken ipv 4 uur. Gaat leuk worden want er zullen geen orders binnenkomen en dus weer niets te doen zijn...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:57

Dat de buurjongen nog steeds zijn vuurwerk afval niet heeft opgeruimd....

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:02

Dat ik een planfoutje gemaakt heb, maar mijn moeder nu niet opneemt. Mijn zus heeft voor morgen ergens gereserveerd om met haar kids te doen, maar ik dacht dat dat vrijdag was. Nu heb ik morgen met mijn moeder afgesproken om ergens een nieuwjaarswandeling te gaan doen. Maarja, geen gehoor |o

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:08

Postcodeloterij kanjer is gevallen in mijn dorp.
Schoonmoeder heeft de juiste postcode, maar is geen lid.
Dag miljoenen -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:10

luuntje schreef:
Postcodeloterij kanjer is gevallen in mijn dorp.
Schoonmoeder heeft de juiste postcode, maar is geen lid.
Dag miljoenen -O-

Dat is zacht uitgedrukt inderdaad wel erg balen

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:16

capopjekop schreef:
Discodipp: wij hebben dit jaar pexion gekregen. Daarmee bereik je binnen 2 dagen het maximale effect. Schrijven jullie dat niet voor? Maar ik snap wel dat dat last minute gestress voor jullie vervelend is. Zeker als mensen dan gaan afreageren op jullie.

Ik irriteer me ook aan de handhaving omtrent vuurwerk. Of zeg maar gerust het gebrek er aan. Politie neemt nog niet de moeite om iets te doen als ze dingen opblazen of mens en dier bekogelen. En dan zie je die Grappenhauer stoere taal uiten op Twitter.

Ook niet helemaal zo..... Pexion kam flinke bjiwerkingen geven, waardoor je het langzaam op meot bouwen.

Vorig jaar was ik met week te laat, nu veeel eerdre gestart ging veeel beter, kon daardoor rustider obpouwen en minder bijwerkingen.

Mijn hond heeft echt 30 mg/kg 2 dd nodig voor effect met vuurwerk.
Bijwerkingen bji haar ( nu.midner heftig door langzamer opbouwen), ataxie ( paarden forum snapt die wel.., beetje ,,%$# mrt trappen, auto in en uit en op/ van bamk af), ongeremd gedrag ( afh. V. Waarin kan dit flink probleem zijn), heb 3x plasje op meoten riumen afgelopen wekne, doet ze anders echt niet, dysfonie ( anders blaffen) en 1 echt rotte, dysfagie ( verslikken!)

Zijn nu aan het afbouwen aangezein er nog geknald wordt nog neit gestopt.

Overigens echte zegen, die Pexion. Voor ons.

Ach.... sommige memsen bedenkeen ook dag voor hun vakantie dat ze rabies enting nodig hebben.... zelfde niveau, zucht.....echt grrrrrr
Met vuurwerk kam ik me nog voorstelllen dat hond net angstig is geworfen ( maar dat is grote minderheid), dat problerm had ik 3 jaar terug ook.. om 5 uur op oudjaarsdag, met 1 klap....

Ohhh, die loterij, balen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:17

Dat k*tvuurwerk.. een van de paarden is kilo's lichter na afgelopen week door dat verrotte geknal. -:(-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:24

Wij zijn een week van te voren begonnen met de pexion en gelukkig geen bijwerkingen waar kunnen nemen. In combinatie met vuurwerktraining is het dit jaar aanzienlijk beter gegaan gelukkig en iets voor 12 heb ik haar een koeienpoot gegeven. Die vond ze zo lekker dat ze geen kik heeft gegeven.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:26

Gisteravond stroomuitval van 1930 tot 2030 en TV/Internet/telefoon eruit van gisteravond 1930 tot VANMIDDAG 1500 uur.......Tof joh! -:(-

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:36

capopjekop schreef:
Wij zijn een week van te voren begonnen met de pexion en gelukkig geen bijwerkingen waar kunnen nemen. In combinatie met vuurwerktraining is het dit jaar aanzienlijk beter gegaan gelukkig en iets voor 12 heb ik haar een koeienpoot gegeven. Die vond ze zo lekker dat ze geen kik heeft gegeven.

Wji hebben detectie gedaan met boxen om 12 uur, ging super, vooral omdat ongeremdere gedrag bij haar ook betekende, meer op eten zijn.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:59

Wij schrijven idd ook Pexion voor. Maar dit moet het liefst met mate opgebouwd worden en ook weer afgebouwd, kunnen idd flinke bijwerkingen aan zitten.

Voor de rest schrijven wij veel natuurlijke producten uit, vooral bij jongere honden. Maar ja hier moet je echt op tijd mee beginnen.

Ik werk zelf wel in een praktijk en ik raad nu ook iedereen aan om gewoon met je hond te gaan trainen, medicatie kan altijd nog of zelfs in combinatie met trainen. Veel beter voor mens en hond’ +:)+

Oh en idd breek me de bek niet open over mensen die op het laatste moment nog een rabies enting moeten, ontwormen voor het buitenland, medicatie die écht op een bepaalde datum herhaald moet worden die gewoon losjes vergeten wordt, en dan klagen dat de ontsteking/jeuk weer terug is.

Adem in, adem uit en weer verder :')