Baal er wel van, want hij stond dus letterlijk bij me voor de deur. En dan alsnog niet bezorgd

(Ik begrijp overigens dat ze het vreselijk druk hebben hoor, dus zulke foutjes kunnen natuurlijk voorkomen. Maar zuur is het wel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Bagheera_206 schreef:Maar dit is nu voor het eerst dat ik naar beneden moet komen. Snap echt wel dat het door de drukte komt, maar vond het niet zo handig met pakket voor de flat met drukke straat erlangs.
Dan heb je eerder geluk gehad, want leveren is tot de eerste drempel, dus de inkomsthal.
Seraphia schreef:Wbt pakketten en apartementen zeg ik altijd; postbezorgers mogen niet naar boven en moeten vragen of de bewoner naar beneden kan komen, pakketdienst moet naar boven. Die pakketchauffeur had naar mijn idee gewoon naar boven gemoeten (volgens mij is de max 20 kilo).
Marije_jiplover schreef:Het is bij de brievenbuspost echt idioot druk.
Mijn man heeft vandaag een "daldag" op een wijk waar 50 minuten voor staat.
Hij is om half 1 begonnen en komt net thuis aan. 7 tassen post!! En hij heeft 't nog niet eens af gemaakt, hij kon niet meer, heeft z'n leidinggevende gebeld dat hij letterlijk op omvallen stond.
Hij zit in de ziektewet en is aan het revalideren. Lukt lekker zo...
Leidinggevende heeft de post bij hem opgehaald, het restant wordt doorgeschoven naar morgen. Jammer voor degenen die nu hun post niet krijgen, maar daar is echt even niks aan te doen.
mvdende schreef:Marije_jiplover schreef:Het is bij de brievenbuspost echt idioot druk.
Hij is om half 1 begonnen en komt net thuis aan. 7 tassen post!! En hij heeft 't nog niet eens af gemaakt, hij kon niet meer, heeft z'n leidinggevende gebeld dat hij letterlijk op omvallen stond.
Leidinggevende heeft de post bij hem opgehaald, het restant wordt doorgeschoven naar morgen. Jammer voor degenen die nu hun post niet krijgen, maar daar is echt even niks aan te doen.
Ik heb iets van 10 jaar geleden óók de post rondgebracht.
Om 10:00 begonnen en ergens om 20:00 klaar toen op een zaterdag. Slecht weer, regen en sneeuw.
Maar even bellen omdat ik moe was, zat er echt niet in hoor!
Jammer dat jouw man dat wel doet! Ik heb daar geen begrip voor.
Ik kón niet meer, na bijna 10 uur buiten in het slechte weer zonder echte pauze...... Maar werk moest af... Ik was toen net 16 ofzo...
4 uurtjes bezig zijn is daarbij vergeleken echt peanuts, daar zou ik voor tekenen!
mvdende schreef:Ik heb iets van 10 jaar geleden óók de post rondgebracht.
Om 10:00 begonnen en ergens om 20:00 klaar toen op een zaterdag. Slecht weer, regen en sneeuw.
Ik kón niet meer, na bijna 10 uur buiten in het slechte weer zonder echte pauze...... Maar werk moest af... Ik was toen net 16 ofzo...
4 uurtjes bezig zijn is daarbij vergeleken echt peanuts, daar zou ik voor tekenen!
mvdende schreef:Marije_jiplover schreef:Het is bij de brievenbuspost echt idioot druk.
Justme_Lisaa schreef:mvdende schreef:
Misschien moet je het even in context zien, 10 jaar geleden is niet te vergelijken als nu. En daarnaast je leest dat degene in de ziektewet loopt, dus je kan dat ook niet vergelijken. Maar fijn dat je het zo makkelijk kan volhouden, je bent geweldig.
Ik heb geen begrip voor je totale gebrek aan inlevingsvermogen. Bah.
Edit; en ik erger me dan ook aan het gebrek van je op de situatie van PostNL. Het ik alle,aal zo erg dat je geen pakketje hebt, maar je mist de belangrijkste deel dat mensen het gompes lopen voor mensen die pakketten bestellen. Helemaal in de maand december. Doe eens wat aan je houding![]()
pmarena schreef:Tja als het niet lukt, dan lukt het niet
Wel erg balen voor degene die morgen moet lopen, die krijgt die overgebleven tassen er dan nog bij.....?
mvdende schreef:10 jaar geleden was het een pak drukker dan vandaag de dag. Toen werden er nog behoorlijk veel kerstkaarten bezorgd.
Had ik óók iets van 3-4x zoveel post als normaal.