Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Amber_anne schreef:
Eens
Interessant. Wil je hier meer over kwijt?
Palmera schreef:Ja, ik kan me dat wel voorstellen. In weze zijn het gewoon seksuele gevoelens. Dat diegenen voor wie die gevoelens bestemd zijn niet de leeftijd hebben zich daarmee bezig te houden en overwogen keuzes te maken is natuurlijk zeer frustrerend.
Eigenlijk net zo frustrerend als bv ern homoseksuele man in een land waar homoseksualiteit verboden is.
Palmera schreef:Ja, ik kan me dat wel voorstellen. In weze zijn het gewoon seksuele gevoelens. Dat diegenen voor wie die gevoelens bestemd zijn niet de leeftijd hebben zich daarmee bezig te houden en overwogen keuzes te maken is natuurlijk zeer frustrerend.
Eigenlijk net zo frustrerend als bv ern homoseksuele man in een land waar homoseksualiteit verboden is.
Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
Nabster schreef:*knip*
* Dat alles maar lekker moet zijn. Lekker wandelen, lekker tv kijken, lekker dit en lekker dat. Of dat je lekker moet genieten. Sodeju eens een eind op denk ik dan. *knip*
Zo, dat lucht op.
Kaus schreef:Nabster schreef:*knip*
* Dat alles maar lekker moet zijn. Lekker wandelen, lekker tv kijken, lekker dit en lekker dat. Of dat je lekker moet genieten. Sodeju eens een eind op denk ik dan. *knip*
Zo, dat lucht op.
Dit! Vre-se-lijk. Nee je paard staat niet lekker op de weide. Nee je paard is niet lekker zijn brokken aan het eten. Nee je bent niet lekker met je hond aan het knuffelen. Nee je bent niet lekker aan het koken. Nee je gaat niet lekker op vakantie.
Al vind ik dit meer een irritatie dan een controversiële mening.
luxx schreef:Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
In je openings post doe je dat zelf ook, dat zet dan een beetje de toon denk je zelf ook niet?
Sheran schreef:pmarena schreef:Dat met die kinderen snap ik wel dat die gevoelens er zijn, maar je kan natuurlijk moeilijk een werkgever of de samenleving laten betalen voor gewoon voor de grap op de bank gaan zitten, als er geen zorgtaak / eigen ziekte bij hoort.
Het is ook niet zo dat als "jij" op een hele nare manier van je paard pleurt en 6 weken niet kan werken door de schade, dat je collega's dan ook maar een keer lekker 6 weken vrij krijgen want je hebt zelf gekozen om op dat paard te gaan zitten en waarom jij wel thuis en zij niet
Aan de andere kant vind ik het raar dat kinderen zo gesponsord worden. Waarom niet gewoon iedereen een verlof voor iets wat hij/zij leuk vindt? De een vindt kinderen leuk, de ander een mooie reis. Ik vind dat iets anders dan ziekte. Ik vind de bewuste keuze voor kinderen ook iets anders dan van je paard vallen.
Palmera schreef:LadyMadonna schreef:Interessant. Wil je hier meer over kwijt?
Ja, ik kan me dat wel voorstellen. In weze zijn het gewoon seksuele gevoelens. Dat diegenen voor wie die gevoelens bestemd zijn niet de leeftijd hebben zich daarmee bezig te houden en overwogen keuzes te maken is natuurlijk zeer frustrerend.