)Heb zoveel verhalen gehoord vanuit mijn vriendenkringen en zelfs een enkele keer meegemaakt dat ik eigenlijk al vrij vroeg dacht; "waar is het allemaal goed voor?" Een vent moet mij nemen zoals ik ben. Zowel positief als negatief. Ik ga mijzelf niet veranderen in iemand die ik niet ben alleen voor een vent.
Op de braderie ook. Je bent gewoon loslopend wild. Liep samen met een vriendin en we hebben de raarste aanbiedingen gehad (oa of we een trio wilde, hij wilde wel iets met een lesbisch stel...) Maar we hebben het ook een beetje misbruikt om leuke kortingen te krijgen. Afdingen met behulp van de tweeling en puppy ogen werkt altijd
Eindelijk voel ik mezelf prima en gelukkig. Natuurlijk mis ik soms aanspraak op de bank, of overleg over lastige besluiten of dure uitgaven. En vooral dat ik niet voor alle uitgaven en inkomsten verantwoordelijk ben. Ik leef nu soms om te werken. Heb altijd geleerd dat je werkt om te leven en dus niet andersom. En soms mis ik gewoon een knuffel slachtoffer in bed. Maar hey, daarom heb ik nu tig kussen in huis
Als ik een knuffel bui heb grijp ik er 1tje vast.
wat een zieke gast zeg.