De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:41

Mannen kunnen zo onnadenkende zwijnen zijn (en natuurlijk zullen er ook zulke dames tussen zitten ;) )
Heb zoveel verhalen gehoord vanuit mijn vriendenkringen en zelfs een enkele keer meegemaakt dat ik eigenlijk al vrij vroeg dacht; "waar is het allemaal goed voor?" Een vent moet mij nemen zoals ik ben. Zowel positief als negatief. Ik ga mijzelf niet veranderen in iemand die ik niet ben alleen voor een vent.

Op de braderie ook. Je bent gewoon loslopend wild. Liep samen met een vriendin en we hebben de raarste aanbiedingen gehad (oa of we een trio wilde, hij wilde wel iets met een lesbisch stel...) Maar we hebben het ook een beetje misbruikt om leuke kortingen te krijgen. Afdingen met behulp van de tweeling en puppy ogen werkt altijd :+ :Y) _O-

Eindelijk voel ik mezelf prima en gelukkig. Natuurlijk mis ik soms aanspraak op de bank, of overleg over lastige besluiten of dure uitgaven. En vooral dat ik niet voor alle uitgaven en inkomsten verantwoordelijk ben. Ik leef nu soms om te werken. Heb altijd geleerd dat je werkt om te leven en dus niet andersom. En soms mis ik gewoon een knuffel slachtoffer in bed. Maar hey, daarom heb ik nu tig kussen in huis :D Als ik een knuffel bui heb grijp ik er 1tje vast.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:52

Heb een hele tijd de screenshots bewaard want ik geloofde het zelf gewoon soms niet meer...
Ben er ook even van slag geweest, gelukkig nooit verteld waar ik toen woonde..

Heb het idee hoe meer zelfverzekerd en goed in je vel zit hoe vreemdere types je aantrekt..
Vaak zijn het mannen die zelf op de 1 of andere manier wat in de put zitten.

Nadat ik met een aantal heb gechat heb ik maar besloten om me, ondanks de vast en zeker goed geslaagde koppels die er zullen zijn, er mee te stoppen met de hele online zoektocht.

Zie wel of ik wat tegen kom.
Net wat Chamion zegt, het zijn van die bepaalde momenten dat ik het ook wat mist.
Maar ook hier vele kussens en gelukkig 2 knuffel katten <3

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:14

Dat woestein, ik ben zelfverzekerd, zit vooral voor de buitenwereld goed in mijn vel (kan goed acteren ;) ) en sta sterk in mijn schoenen want ik doe alles in mijn eentje :D
Dat trekt aan ofzo?
Ik zal niet teveel uitwijden maar deze jongen zit momenteel in de ziektewet door iets waar hij niks aan kan doen, maar denk ook dat hij zich daarom stierlijk verveeld en maar verwacht dat ik ook zo ben.
Dude helaas, ik heb het mega druk en kom tijd te kort.
Voor iets goeds wil ik tijd vrij maken maar niet op zon enge manier

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:18

Vroeger had je Badoo. Man man, als je seks wilde was dat zo geregeld. Haha.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:19

germie schreef:

Je hebt nog steeds badoo, en als je iets kansloos zoekt of gewoon een hilarische avond chatten met al die kansloze is dat de plek :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:23

Ik heb net kort achter elkaar 3 gemiste oproepen van een nummer wat ik niet ken :')
Echt iedere minuut eentje, ben ik heel raar als ik het verdacht vind.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:24

Haha nee dat zou ik ook verdacht vinden.. ik zou zeggen nummer blokkeren

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:28

Hier echt precies hetzelfde LukieBradley!
(Ook het acteren, wat wel een voordeel is ik kan echt naar alle mensen super aardig overkomen... wat in mijn werk wel handig is :') )
Zou hem echt blokkeren, of heb je misschien een goede vriend die even op kan nemen?

Ook genoeg gesproken om er na een paar keer achter te komen met wat voor ellende ze thuis zitten.

@Germie: op Tinder vele tegen gekomen die een "open relatie" hadden, op zoek waren naar een O.N.S....
Maar ook op Lexa en andere kan je er zo een paar uitzoeken voor een, hopelijk, spannend nachtje...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:57

Nou om een lang verhaal kort te maken, het was de shoarmatent waar ik altijd bestel.
Er is onder mijn naam een kapsalon besteld op een adres wat ik niet ken.

Vanmiddag kreeg ik al een sms’je van thuisbezorgd dat ik besteld zou hebben voor vanavond 21.15.
Had ik al doorgespeeld naar iemand van die tent want snapte er niks van (zijn klanten van ons)
Maar die heeft dat niet gelezen.

Dus ik word meermaals gebeld door een mobiel nummer, daarna door de vaste lijn en dat nummer ken ik dus.
Dus ik bel hun op en dacht ineens aan dat sms’je.
Ik leg de situatie uit en natuurlijk is het rete vervelend maar deden ze niet heel moeilijk.
Het was ook niet op mijn eigen adres besteld anders hadden ze contact opgenomen met mij want ik bestel dat letterlijk NOOIT en sowieso niet op maandag.

Eind goed al goed en ik opgehangen.
Zit ik in media te kijken bij die jongen dat gesprek wat ik wel heb bewaard, staat er een screenshot met het adres waarop besteld was.
Toen op dat moment was ik daar in de buurt en stuurde een locatie want hij wou langs fietsen.

Nou is dat duidelijk of niet wie hier achter zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:00

Jemig wat een psycho..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:01

Wauw.... meer kan ik er even niet van maken :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:13

germie schreef:

Tinder werkt daar prima voor als je dat zou willen.
En inderdaad ook mannen die in een "open" relatie zitten.

Wat een sneu figuur Lukie

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:18

Ik ben in alle staten _-:(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:18

LukieBradley schreef:
Nou om een lang verhaal kort te maken, het was de shoarmatent waar ik altijd bestel.
Er is onder mijn naam een kapsalon besteld op een adres wat ik niet ken.

Vanmiddag kreeg ik al een sms’je van thuisbezorgd dat ik besteld zou hebben voor vanavond 21.15.
Had ik al doorgespeeld naar iemand van die tent want snapte er niks van (zijn klanten van ons)
Maar die heeft dat niet gelezen.

Dus ik word meermaals gebeld door een mobiel nummer, daarna door de vaste lijn en dat nummer ken ik dus.
Dus ik bel hun op en dacht ineens aan dat sms’je.
Ik leg de situatie uit en natuurlijk is het rete vervelend maar deden ze niet heel moeilijk.
Het was ook niet op mijn eigen adres besteld anders hadden ze contact opgenomen met mij want ik bestel dat letterlijk NOOIT en sowieso niet op maandag.

Eind goed al goed en ik opgehangen.
Zit ik in media te kijken bij die jongen dat gesprek wat ik wel heb bewaard, staat er een screenshot met het adres waarop besteld was.
Toen op dat moment was ik daar in de buurt en stuurde een locatie want hij wou langs fietsen.

Nou is dat duidelijk of niet wie hier achter zit

Wauw gewoon wauw......

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:21

Maar wat bereikt hij er nou mee, of moest je ervoor betalen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:23

Pffff... wat een griezel zeg.. Zou ik ook gelijk de kriebels van krijgen, geef je groot gelijk dat je in alle staten bent. Dit is gewoon echt weird...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:42

Waarschijnlijk probeert hij gewoon reactie uit te lokken. Wat zijn exacte doel is geen idee.
Ik hoefde niet te betalen hoor, ik ken de jongens daar en ze waren al terug op de zaak.

Situatie uitgelegd en ik was dan wel een muts maar niks aan de hand verder.

Toen ik ophing ging er eigenlijk pas een lampje branden en ging ik mijn gesprekken en screenshots pas doorkijken en toevallig het adres waarop hij besteld had was het adres waar ik op moment van sturen (2 weken terug ofzo) dichtbij in de buurt was.
Nou ja ik weet niet of hij denkt dat ik achterlijk ben en niet kan nadenken?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:55

Niks van zeggen, hij wil denk ik contact en dat moet je ‘m niet gunnen! Negatieve aandacht is ook aandacht. Wat vervelend zeg :brr:

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:58

:oo wat een zieke gast zeg. :\

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:24

Ik wou hem eigenlijk toch gaan afrekenen en door zijn brievenbus gaan proppen _O-

Is het raar als ik zeg dat ik even bang werd?
Want het was wel niet mijn eigen adres maar als hij goed had opgelet weet hij wel waar ik wel woon.
Heel mijn huis en haard zit hier natuurlijk.
Ik weet het niet hoor

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:44

Brrr wat een snijboon, hopelijk is het iets eenmaligs en ben je nu van hem af.
Dat vind ik dus een nadeel van single zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel gekken lijkt het wel, vind het daarom ook heel spannend om mensen te gaan ontmoeten, als ze eenmaal weten waar ik woon, ik zit daar dan toch met mijn kindjes. Misschien dan toch maar die eeuwige single blijven :o

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:50

Mijn ervaring is dat het vaak bij zielige niets zeggende acties of woorden blijft..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 06:57

Mossel schreef:
germie schreef:

Je hebt nog steeds badoo, en als je iets kansloos zoekt of gewoon een hilarische avond chatten met al die kansloze is dat de plek :')

Dat wist ik niet, is het nog steeds gratis dan? Ik kwam er vroeger ook gewoon getrouwde bekenden tegen. :+ Maar wilde je een ongeschoolde werkloze man aan de haak slaan, dan was dat de plek. Ik zie dat ook niet als een datingsite eigenlijk, haha.
Heb nooit op een datingsite gezeten.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:03

Kom je op Tinder ook tegen :x
Aantal keer gehad van he die ken ik en die is niet vrijgezel >;)

Kwam ook mijn ex tegen..
En de omschrijving wat hij had staan had ik zoiets van "l*l dat had je bij mij ook" plus de foto die erbij stond had ik gemaakt...

Komt wel creepy over hoor LukieBradley... :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:16

Heb een tijd lang mails gehad van Badoo dat iemand van mijn werk mij uitgenodigd had. Brrr, nou echt niet. Was ook een getrouwde man trouwens.