Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:26

FatCat schreef:
Is het vreemd dat ik niet te veel wil chatten voor een date. Soldier boy zit me weer te appen vol geladen met emojis incl zoentjes.

Vind het raar dat iemand zo doet als ze mij nog niet kennen. Dan ben je toch in je hoofd dingen aan het invullen?

Waar komt hij vandaan?

Peelie, ik zo ook niet gaan en zeker niet als ik zulke berichtjes zou krijgen :') Je bent hem niks verschuldigd he ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:33

MarlindeRooz schreef:
Zou het dan gewoon afzeggen. :=

Ben ook wel echt verbitterd door mijn ex merk ik. Zie ik dingen staan als “for ever in love” of “lifelonge love”. Dan denk ik. HA. Daar heb ik ook 3,5 jaar lang in geloofd. Wist vanaf het moment dat mijn ex en ik gingen appen al dat het een speciale connectie was. :+ en toch liep dat stuk. Dus ben benieuwd of ik ooit nog weer er in “ga geloven”. :=

Ik geloof nergens meer in, ook niet in de ware, ik geloof wel dat er meerdere zijn waar je het leuk mee kan hebben, sommige voor korte tijd sommige voor een langere tijd.
Zijn gewoon vriendschappen, die zijn ook niet altijd voor eeuwig.

Nummus, die heeft gewoon een vrouw, kan ik je garanderen, ik ken dat soorrt mannen maar al te goed.
Zodra je een patroon gaat zien, dan zijn ze bezet.

Peelie, gewoon eerlijk zijn, zeggen dat jij het niet ziet zoals hij het ziet en dat dat soort berichten je de kriebels geeft en niet de kriebels die hij voelt :P
Eerlijkheid duurt toch het langst

Luca03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:38

Hier staat het tinderen/daten op een lager pitje. Wel contact met een aantal leuke jongens maar de meeste haken na een aantal dagen al af...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:27

ohh daar heb ik er ook genoeg van hoor

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:31

Wat leuk om te horen dat je een date het Silly!

Capopjekop: Oepsie :')

Peelie ik zat een beetje in hetzelfe schuitje gisteren. Mijn date van morgen bleef maar appen, hij heeft de hint in iedergeval begrepen, want hij sloot gisteren avond af dat hij mij nog meer vragen wilde stellen maar dat liever deed tijden de date. Deze ochtend ook geen apje ontvangen. Slimme jongen. Mss is er toch nog hoop.

Ik krijg er kriebels van dat kleffe gedoe.

Gisteren chat begonnen met een oudere man (8 jaar ouder). Maar er was echt 0.0 dynamiek. Spijtig als dat gebeurd. Dan vraag ik me altijd af, hoe zou het zijn mochten we elkaar in het echt hebben ontmoet, zou het dan wel een leuk gesprek zijn?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:45

Tja, het is soms ook wel lastig vind ik hoor. Moet je veel appen, of juist niet? Complimentjes geven, of schrikt dat af?

Als iemand niets laat horen en niet komt opdagen bij een date ben ik snel afgeknapt.

Ik spreek F (mijn sauna date) een paar keer per dag via Whatsapp. Vrijdag einde middag ga ik die kant op, blijf dan gelijk slapen omdat ik twee uur moet reizen. Ik merk dat hij dat wel spannend vind, blijft blijkbaar nooit iemand bij hem thuis.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:14

capopjekop schreef:
Ik zou afzeggen. Daten moet leuk zijn en ikzelf zou het ook niet leuk vinden omdat iemand vooral komt omdat het anders banketstaaf is. Of denk je dat je hem een eerlijke kans kan geven nog?

En mannen die niet komen opdagen mogen van mij op een legoblokje gaan staan met hun slaaphoofd. Zo kinderachtig.

Ik kreeg van de week weer eens een appje van een onbekend nr. Zal vast iemand zijn waar ik mee geappt heb denk ik, maar zn foto zei me niks. Heb ook alle nrs gewist toen tinder de deur uit was. Toen ik vroeg wat ik voor hem kon doen was het block :')

*zoekt legoblokjes :')

Captain schreef:
Wat een eikel Peelie, zou unmatchen en niets meer afwachten toedels! :evaw:

Ik zou trouwens ook niet gaan daten omdat je het anders sneu vindt voor hem.. JIJ moet er ook zin in hebben. Gewoon eerlijk zeggen! :)

Je hebt wel gelijk :)

gribaldi schreef:
FatCat schreef:
Is het vreemd dat ik niet te veel wil chatten voor een date. Soldier boy zit me weer te appen vol geladen met emojis incl zoentjes.

Vind het raar dat iemand zo doet als ze mij nog niet kennen. Dan ben je toch in je hoofd dingen aan het invullen?

Waar komt hij vandaan?

Peelie, ik zo ook niet gaan en zeker niet als ik zulke berichtjes zou krijgen :') Je bent hem niks verschuldigd he ;)

Jij hebt ook gelijk.

Silly1972 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zou het dan gewoon afzeggen. :=

Ben ook wel echt verbitterd door mijn ex merk ik. Zie ik dingen staan als “for ever in love” of “lifelonge love”. Dan denk ik. HA. Daar heb ik ook 3,5 jaar lang in geloofd. Wist vanaf het moment dat mijn ex en ik gingen appen al dat het een speciale connectie was. :+ en toch liep dat stuk. Dus ben benieuwd of ik ooit nog weer er in “ga geloven”. :=

Ik geloof nergens meer in, ook niet in de ware, ik geloof wel dat er meerdere zijn waar je het leuk mee kan hebben, sommige voor korte tijd sommige voor een langere tijd.
Zijn gewoon vriendschappen, die zijn ook niet altijd voor eeuwig.

Nummus, die heeft gewoon een vrouw, kan ik je garanderen, ik ken dat soorrt mannen maar al te goed.
Zodra je een patroon gaat zien, dan zijn ze bezet.

Peelie, gewoon eerlijk zijn, zeggen dat jij het niet ziet zoals hij het ziet en dat dat soort berichten je de kriebels geeft en niet de kriebels die hij voelt :P
Eerlijkheid duurt toch het langst

Ook jij hebt gelijk.

FatCat schreef:
Wat leuk om te horen dat je een date het Silly!

Capopjekop: Oepsie :')

Peelie ik zat een beetje in hetzelfe schuitje gisteren. Mijn date van morgen bleef maar appen, hij heeft de hint in iedergeval begrepen, want hij sloot gisteren avond af dat hij mij nog meer vragen wilde stellen maar dat liever deed tijden de date. Deze ochtend ook geen apje ontvangen. Slimme jongen. Mss is er toch nog hoop.

Ik krijg er kriebels van dat kleffe gedoe.

Gisteren chat begonnen met een oudere man (8 jaar ouder). Maar er was echt 0.0 dynamiek. Spijtig als dat gebeurd. Dan vraag ik me altijd af, hoe zou het zijn mochten we elkaar in het echt hebben ontmoet, zou het dan wel een leuk gesprek zijn?

Haha. Die snapt de hint iig! Dat zou mij ook hoop geven. Dat vind ik veel leuker als alleen maar via chat praten. Ik vind dat zo onpersoonlijk.

Maanlicht schreef:
Tja, het is soms ook wel lastig vind ik hoor. Moet je veel appen, of juist niet? Complimentjes geven, of schrikt dat af?

Als iemand niets laat horen en niet komt opdagen bij een date ben ik snel afgeknapt.

Ik spreek F (mijn sauna date) een paar keer per dag via Whatsapp. Vrijdag einde middag ga ik die kant op, blijf dan gelijk slapen omdat ik twee uur moet reizen. Ik merk dat hij dat wel spannend vind, blijft blijkbaar nooit iemand bij hem thuis.

Oei. Dat zou ik ook wel spannend vinden. Ik had gisteren iemand die ook wilde dat ik bleef crashen. En ik ken hem helemaal niet verder. Ik vind dat een beetje spannend. Ik hoor mn moeder al zeggen "Gail, zou je dat nou wel doen. Doe je wel voorzichtig". Haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:32

Ja, je hebt wel gelijk hoor Gail. Maar we zijn al twee keer eerder op date geweest, waarvan 1 keer de sauna, en dat was toch wel heel ontwapenend. Hebben ook al wel wat diepe gesprekken gevoerd en hebben dus inmiddels 2 weken contact. Het voelt goed, dus waarom niet.

Hebben al wel besproken dat er de eerste keer slapen niets meer gaat gebeuren dan er tot nu toe is gebeurd (zoenen, knuffelen), en dat vind ik ook wel prettig. Ik wil hier niet te snel in gaan, en hij staat er hetzelfde in.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:41

Maanlicht schreef:
Ja, je hebt wel gelijk hoor Gail. Maar we zijn al twee keer eerder op date geweest, waarvan 1 keer de sauna, en dat was toch wel heel ontwapenend. Hebben ook al wel wat diepe gesprekken gevoerd en hebben dus inmiddels 2 weken contact. Het voelt goed, dus waarom niet.

Hebben al wel besproken dat er de eerste keer slapen niets meer gaat gebeuren dan er tot nu toe is gebeurd (zoenen, knuffelen), en dat vind ik ook wel prettig. Ik wil hier niet te snel in gaan, en hij staat er hetzelfde in.

Ik test dat wel graag vlug uit, als dat nl niet matched of voldoet aan mijn eisen is het ook exit :') verspilde tijd...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:43

Maar dat is toch ook spannend.
Ik ben bij mijn eerste tinderdate persoon blijven slapen en dat was ook gewoon de 2e date die we hadden.
En dat terwijl ik al zeker 15 jaar al niet bij een man ben blijven slapen, maar dacht what the hell, kan mij het schelen.
En het was heel gezellig

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:48

Ja LL, daar heb je wel gelijk in, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben. Het is ook niet zo dat ik er halstarrig aan vasthoud dat het pas bij date 10 of zo mag gebeuren, maar ik wil het wel graag spannend houden.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:55

gribaldi schreef:
FatCat schreef:

Waar komt hij vandaan?

Hij woont in Tilburg - maakt dat een verschil :P ?

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:56

Gezellig Maanlicht - leuk dat het allemaal zo fijn aanvoelt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:17

Ik heb ook een date met iemand afgezegd omdat ie deed alsof al vaststond dat we na die date een relatie zouden hebben. VEEL te klef. :+

En ja ik moest wel lachen, kerel heeft gewoon een vrouw of vriendin. Maar eerlijk gezegd vond ik 1x in de week een berichtje ook al niet echt denderend, dus al was het écht een grapje dan was het toch allang klaar. Was alleen maar nieuwsgierig wat ie zou zeggen. :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:29

Nee hoor FC, maar kwam mij bekend voor :') Maar andere regio haha.

Leuk Maanlicht, lekker van genieten :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 14:30

Maanlicht schreef:

Ah oja! Dan gewoon gaaaaaaan <<)

Maanlicht schreef:
Ja LL, daar heb je wel gelijk in, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben. Het is ook niet zo dat ik er halstarrig aan vasthoud dat het pas bij date 10 of zo mag gebeuren, maar ik wil het wel graag spannend houden.

Ah nee. Zou ik ook niet niet doen :') ook op dat gebied moet het wel klikken :D

Nummus schreef:
Ik heb ook een date met iemand afgezegd omdat ie deed alsof al vaststond dat we na die date een relatie zouden hebben. VEEL te klef. :+

En ja ik moest wel lachen, kerel heeft gewoon een vrouw of vriendin. Maar eerlijk gezegd vond ik 1x in de week een berichtje ook al niet echt denderend, dus al was het écht een grapje dan was het toch allang klaar. Was alleen maar nieuwsgierig wat ie zou zeggen. :+

Oh nee. Alsjeblieft niet :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:06

Ja dat is voor mij echt een afstoter hoor, te snel te klef doen. Dat kan ik niet. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 17:17

Nou mijn apper van de afgelopen 2 dagen is net langs geweest en heeft een uur hier gezeten en dat is 59 min. te lang geweest. :roll:

Wat een verschrikking was dat zeg, op zijn foto's had ik al wat twijfel, maar hij zag er irl nog veel erger uit en stonk enorm naar zware shag.

Nou ja, next.... Hahaha

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 17:29

oooooh nee Silly! NEXT!!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 20:01

Wauw gatverdamme... NEXT!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 20:03

Silly1972 schreef:
Nou mijn apper van de afgelopen 2 dagen is net langs geweest en heeft een uur hier gezeten en dat is 59 min. te lang geweest. :roll:

Hoe heb je hem afgewimpeld? :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 20:11

Gewoon eerlijk gezegd dat ik de uiterlijke klik niet heb en dat ik het roken niet fijn vond.
En hij begreep het.
Hij baalde duidelijk wel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:08

Pech voor hem toch. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:42

Jeetje Silly.... :( ik ben ook echt geen fan van roken. Ik vind het een enorme afknapper.

Vandaag mn date niet door laten gaan. Ik heb de vrije kamer uitgeruimt zodat ik niet meer naast mn ex hoef te liggen. Was er zo klaar mee. Ik vond dat belangrijker.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:48

Ik heb zonet een superlike van een koppel dat een triotje zoekt ontvangen. :')

Slimme keuze Peelie