Maanlicht schreef:Ja, je hebt wel gelijk hoor Gail. Maar we zijn al twee keer eerder op date geweest, waarvan 1 keer de sauna, en dat was toch wel heel ontwapenend. Hebben ook al wel wat diepe gesprekken gevoerd en hebben dus inmiddels 2 weken contact. Het voelt goed, dus waarom niet.
Hebben al wel besproken dat er de eerste keer slapen niets meer gaat gebeuren dan er tot nu toe is gebeurd (zoenen, knuffelen), en dat vind ik ook wel prettig. Ik wil hier niet te snel in gaan, en hij staat er hetzelfde in.
Ah oja! Dan gewoon gaaaaaaan
Maanlicht schreef:Ja LL, daar heb je wel gelijk in, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben. Het is ook niet zo dat ik er halstarrig aan vasthoud dat het pas bij date 10 of zo mag gebeuren, maar ik wil het wel graag spannend houden.
Ah nee. Zou ik ook niet niet doen
ook op dat gebied moet het wel klikken 
Nummus schreef:Ik heb ook een date met iemand afgezegd omdat ie deed alsof al vaststond dat we na die date een relatie zouden hebben. VEEL te klef.

En ja ik moest wel lachen, kerel heeft gewoon een vrouw of vriendin. Maar eerlijk gezegd vond ik 1x in de week een berichtje ook al niet echt denderend, dus al was het écht een grapje dan was het toch allang klaar. Was alleen maar nieuwsgierig wat ie zou zeggen.

Oh nee. Alsjeblieft niet