Sterkte Marcella! Mijn vriend die niet tegen zijn verlies kan.
Valerie93
Geplaatst: 17-05-19 23:55
Dat ik moe en geïrriteerd ben en mijn vriend doodleuk mij ook nog eens verder gaat irriteren om vervolgens verbaasd te zijn als ik boos word. Pff ik ga maar snel slapen
Oei Marcella, heel veel sterkte.. Was het plotseling of zat je er al een tijd tegenaan te hikken?
Hier dezelfde doorgaande ergernis; moet duizend dingen doen voor school en het houdt niet op. Wil gewoon vakantie en met rust gelaten worden om op te laden maar dat gaat gewoon niet met nog 5 weken in het vooruitzicht. Ben echt gesloopt en moet continu presteren omdat ik anders slechte evaluaties krijg terwijl ik geen zin meer heb you get the struggle
Carr_friesje
Geplaatst: 18-05-19 11:06
Mensen die niet eerlijk zijn over de maten als ze laarzen verkopen. Konden van de postnl bezorger bijna gelijk door naar de schoenmaker voor een stuk elastiek.
Mijn vriend die de heletijd bezig is met andere dingen en vervolgens gewoon niet communiceert. Mijn dag hangt vandaag nogal af van wat hij gaat doen omdat hij me moet ophalen maar ik heb ook vanalles gepland dus even laten weten hoe laat je komt (en ook change of plans, grr) zou fijn zijn