Ken de buren niet, heb een klacht bij de gemeente neergelegd maar die is niet zo snel in dit soort dingen. Kan ik nog op andere manieren klagen? Op schappelijke tijden zijn de bewoners niet thuis (of doen in ieder geval niet open)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0091 schreef:Janine1990 schreef:Hangt er vanaf wat je met je beklag wilt bereiken...
Hanen zijn verboden in een woonwijk in deze gemeente. Ondanks dat de woonwijk ruim is opgezet geldt deze regel hier ook gewoon. Dus haan moet weg.
_Karlijn schreef:Vergeten dieren ook weleens iets? Van een hond die een kunstje verleerd omdat het een jaar niet is gedaan tot een vogel die vergeten een nestje te bouwen en ineens (een) ei(eren) moet leggen. En waarom wel of niet?
0091 schreef:Janine1990 schreef:Hangt er vanaf wat je met je beklag wilt bereiken...
Hanen zijn verboden in een woonwijk in deze gemeente. Ondanks dat de woonwijk ruim is opgezet geldt deze regel hier ook gewoon. Dus haan moet weg.
Meliaforever schreef:Kan je WORD (Microsoft Office) installeren op een chromebook?
Paardennamen schreef:Waarom gaat de binnenverlichting van een vliegtuig altijd uit bij het opstijgen en landen?
furious schreef:Ik zag laatst een Belgisch kenteken met twee letters ! Zit er een speciaal persoon in die auto of wat beteken dat?
sureido schreef:Paardennamen schreef:Waarom gaat de binnenverlichting van een vliegtuig altijd uit bij het opstijgen en landen?
https://travelersmagazine.nl/waarom-gaa ... opstijgen/
Anoniem schreef:Lestrange01 schreef:Hoe kan het dat cointreau als je het inschenkt nog een soort witte kleur heeft, maar dat het na een paar minuten doorzichtig wordt en eruit ziet als wodka/water?
Is het een oude fles?
Janine1990 schreef:Shanna schreef:Ik ben de laatste tijd ontzettend statisch geladen. Zelfs tot zichtbare vonken aan toe.. Komt dat omdat het al zo lang zo droog is buiten?
Kwam van de kou van afgelopen week.