[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:57

Hoe dan ook, op zulke manier aan je einde komen... brrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:59

Giolli schreef:
Er loopt een ander topic over Julen.

Nogmaals dit. Dat lijkt mij de betere plaats om het daar uitgebreid over te hebben.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:01

Kom op zeg, er mag toch wel in meer dan 1 topic over dit vreselijke ongeval gesproken worden. Na een paar berichten zou het sowieso wel weer klaar geweest zijn, om er dan meteen als een schooljuf tussen te komen.

Varekaj schreef:

Dat is inderdaad gewoon verschrikkelijk.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:01

Ik vond dit ook wel heel bijzonder:
https://www.littlethings.com/coble-triplets-vcom/

Dit Amerikaanse stel is in 2007 hun drie kinderen kwijtgeraakt door een auto-ongeluk, een zoontje en twee dochtertjes. Zes maanden later raken ze in verwachting. Een drieling, een jongetje en twee meisjes. Toeval bestaat niet zou je denken...
Laatst bijgewerkt door Westhof op 26-01-19 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:02

Gini schreef:
Kom op zeg, er mag toch wel in meer dan 1 topic over dit vreselijke ongeval gesproken worden. Na een paar berichten zou het sowieso wel weer klaar geweest zijn, om er dan meteen als een schooljuf tussen te komen.

Varekaj schreef:

Om dan meteen zo te doen. Joh wauw. Doe even lekker normaal zeg met je "schooljuf". Er wordt gewoon aangegeven dat daar de betere plek is om het er over te hebben, wellicht hebben mensen dat topic gemist en vinden ze het fijn, je hoeft er niet meteen zo vals op te reageren hoor.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:27

Westhof schreef:
Ik vond dit ook wel heel bijzonder:
https://www.littlethings.com/coble-triplets-vcom/

Dit Amerikaanse stel is in 2007 hun drie kinderen kwijtgeraakt door een auto-ongeluk, een zoontje en twee dochtertjes. Zes maanden later raken ze in verwachting. Een drieling, een jongetje en twee meisjes. Toeval bestaat niet zou je denken...

Volgens mij heb ik dit gezin een keer bij Oprah gezien. 3 kinderen in 1 klap weg. Dan ga je zelf toch ook gewoon kapot.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:12

Gini schreef:

Varekaj schreef:

Daar gaat het niet om, er worden in dit topic dingen geplaatst die niet waar zijn en niet kloppen. In het andere topic kun je de juiste informatie inclusief bronvermelding vinden, om spookverhalen de wereld uit te helpen bvb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 17:28

Ik post het liever hier omdat ze ginds de "lugubere" kant waarschijnlijk niet echt waarderen als je dat gaat bespreken.
Iemand zei ginds bv dat hij wie weet gevild is door tegen de zijkanten te schuren in zijn val.

En het linkt door naar soortgelijke ongelukken en overlijdens natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 18:50

Ooit eens op tv met air crash investigation , een vliegtuig crashte en paar overlevenden en de rest overleden . Uit bezuinigen werden delen van dat vliegtuig herbruikt (best luguber), en daarmee begonnen verhalen over geesten en in vliegtuigen met onderdelen van dat vliegtuig werd de piloot die het niet overleefde weleens gezien .

Flight 401 :)

sanso

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:43

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:45

Wat had je dan gewild? Het was een ongeluk... justitie zal het heus wel uitgezocht hebben. Ik lees dat de automobilist geen voorrang gaf, maar je kan altijd iemand over het hoofd zien. Ik zie nergens grove nalatigheid of iets dergelijks.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:46

Diegene heeft levenslang, die zal zich zijn hele leven schuldig voelen hierover. Het kruispunt was totaal niet veilig, ze gaan het niet voor niets geheel aanpassen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:52

Schrijnend natuurlijk, maar welke straf zou dan wel gerechtvaardigd geweest zijn? Ik denk dat het feit dat je iemand hebt gedood zonder dat je dat wilde de ergste straf is die je kan krijgen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 10:57

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:36

sanso schreef:
http://feed.omroepbrabant.nl/share/2924477

Ik zit dit met open mond te lezen.. je rijdt iemand dood en komt er met €1200 boete vanaf!?!?

Dus als jij een ernstig ongeluk krijgt en de ander overlijdt erdoor mogen ze je jarenlang opsluiten?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:58

Neonlight schreef:
Diegene heeft levenslang, die zal zich zijn hele leven schuldig voelen hierover. Het kruispunt was totaal niet veilig, ze gaan het niet voor niets geheel aanpassen.

Wilde dit net typen. Die persoon heeft al een levenslang gevoel van schuld met zich mee te dragen. Dat is straf genoeg voor iets wat je niet expres hebt gedaan..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:57

Ik denk dat het er meer om gaat dat er door er een geldbedrag aan te hangen het lijkt alsof een mensenleven een bepaalde waarde (€) krijgt

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:42

Als het echt een ongeluk zou zijn dan moet er gewoon geen straf gegeven worden. Het is dan immers een ongeluk zonder opzet.

Nu is het inderdaad net als hoe ReadTheRulez zegt, er wordt een prijs op gezet.
Dan had ik als nabestaande nog liever dat er geen straf was als dit.. hier zou mijn bloed van gaan koken als nabestaande. Soort van schadevergoeding lijkt het nu net.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:45

Goh. Het kan ook een combinatie van boetes zijn he. Ik zou er niet op komen om dat verkeerd op te nemen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:45

We weten ook niet alle ins en outs.
Waarschijnlijk is er wel iets verwijtbaars geweest, want je krijgt niet altijd een boete als er iemand overlijdt bij een ongeluk.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:46

Maar het staat er nu alsof dit een boete is omdat diegene iemand heeft dood gereden.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:47

Geen voorrang verlenen, stond er. Dat is dan geen 1200 euro, maar wie weet was er nog iets in het spel. We weten niet alles.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:49

sanso schreef:
Maar het staat er nu alsof dit een boete is omdat diegene iemand heeft dood gereden.

Ja, dat heet journalistiek :7

Je kunt obv een krantenartikel niet gaan oordelen of het wel of niet een goede straf is.
Daar hebben we de rechters voor die wel alle ins en outs te weten komen en die de wet kennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:42

Wat ik altijd bijzonder luguber vind, zijn de afbeeldingen op google, als je de term crocodile drug invoert..
Dat mensen zó ver gaan voor een trip... echt.....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:20

Nielojram schreef:
Wat ik altijd bijzonder luguber vind, zijn de afbeeldingen op google, als je de term crocodile drug invoert..
Dat mensen zó ver gaan voor een trip... echt.....

Dat is echt wel heeeeel goor....