Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedfiets_2 schreef:Wat betreft die kapotte kabel kun je nog een lelijke rekening van het net beheer krijgen. Als je kunt bewijzen aan netbeheer dat je buren het hebben gesloopt gaan die hun facturen.
bigone schreef:Dus ze wisten donders goed dat die kabel er lag want hun familie heeft dat aangelegd, wederom een bewijs dat het jullie grond is en heel eerlijk, ik denk dat ze het expres kapot hebben gemaakt .
Moonfight schreef:De kabel loopt door een stuk grond wat eerst bij 'ons' perceel hoorde. Dit is geruild voor dat wij het aankochten.
Moonfight schreef:De buurman zei een aantal jaar geleden dat hij dacht dat de kabel aan onze kant van de schutting lag. Dus denk niet dat dit een bewuste actie was.
Silly_Woman schreef:Onze buren vieren nu een feestje![]()
Hadden ze wel netjes een briefje van in de bus gedaan en het is niet echt een feest buurt oid, maar zou leuk zijn als ik kan gaan slapen. (Nu kan ik live van muziek genieten die niet echt onze smaak is)
tiwi1969 schreef:Silly_Woman schreef:Onze buren vieren nu een feestje![]()
Hadden ze wel netjes een briefje van in de bus gedaan en het is niet echt een feest buurt oid, maar zou leuk zijn als ik kan gaan slapen. (Nu kan ik live van muziek genieten die niet echt onze smaak is)
Feestje of niet, na 22 uur hoort de muziek zo te staan dat het niet hoorbaar is buiten het huis. Als je praten en lachen hoort, daar kan je niet veel aan doen bij een eenmalig feestje