Black Friday 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:46

iemand ervaring met de tv van de blokker? die ze nu hebben

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:50

Ik heb serieus getwijfeld om iets te bestellen bij de Blokker vanwege de garantie. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik er aan twijfel Hoelang Blokker nog blijft bestaan. En als Blokker weg is geb je vaak ook geen garantie meer als iets stuk gaat

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:52

Hier (nog) niks gekocht. Eigenlijk hoopte ik op een leuke vakantie aanbieding, maar helaas niet gevonden.
Ladybird schreef:
Ik heb serieus getwijfeld om iets te bestellen bij de Blokker vanwege de garantie. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik er aan twijfel Hoelang Blokker nog blijft bestaan. En als Blokker weg is geb je vaak ook geen garantie meer als iets stuk gaat

Als je iets van Philips (bv.) koopt, kun je straks met je bon van de Blokker ook gewoon bij Philips aankloppen :j

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:53

ik heb een Black Widow Chrome V2 gekocht, een goede 60 euro korting :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:54

Ladybird schreef:

Juist wel doen :) Anders blijven ze zeker niet bestaan.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:56

KarmaChansy schreef:
ik heb een Black Widow Chrome V2 gekocht, een goede 60 euro korting :D

Ik ook, maar ik had 20 euro korting. Blijkbaar op de verkeerde plek geweest? :o waar heb jij hem gehaald?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:58

ohhh ik woon in zweden haha, wij hebben hier een shop die verkoopt vanuit het magazijn :p dus sowieso al wat goedkoper en nu nog meer

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:00

Ah gelukkig :P Hij was alleen goedkoper bij bol.com zag ik, maar daar is ie uitverkocht. Dus ik kan opgelucht ademhalen haha.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:00

Ik heb bij EJ in Amersfoort een Harry's Horse zweep met 20% korting en het boek 101 horsemanship oefeningen met 25% korting gekocht. Het viel mij op dat het personeel niet goed op de hoogte was van de acties (zo veel korting was er niet dus waarom?). Misschien bestel ik straks ook nog wat online, want dan heb ik dubbel korting :P (korting van 25% is maar op 1 product)

2 weken geleden hadden ze trouwens een veel betere actie (vind ik). 25% korting op alles van het merk EJ. Gelukkig had ik toen al veel ingeslagen (voor m'n nieuwe paard).

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:10

Ladybird schreef:
thoranLOVE schreef:
Ah wat stom van die adventkalender als ik dat eerder wist... :( Rituals actie geld zeker alleen vandaag? Of zouden ze anders iets met cyber monday doen?

ze dacht van wel. misschien wel gewoon tot 1 december omdat dat het al bijna is. maar dat wist ze ook niet zeker. Wel de komende 3 dagen iig

Oh super dan ga ik morgen meteen alle rituals winkels af haha :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:22

SplashIsLief schreef:
Hier (nog) niks gekocht. Eigenlijk hoopte ik op een leuke vakantie aanbieding, maar helaas niet gevonden.
Ladybird schreef:

Als je iets van Philips (bv.) koopt, kun je straks met je bon van de Blokker ook gewoon bij Philips aankloppen :j

Corendon geeft 100 euro korting zag ik op Instagram voorbij komen.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:48

Ik heb bij hypostore een passier hoofdstel, amigo 400 grams deken en een hoodie/borstbeschermer voor paard gekocht. Korting was uit mijn hoofd tegen de 150 aan dus debat is wel lekker.
Even bij EJ geweest en daar Roeckl handschoenen met 25% mee genomen en een halster met appels (voor mijn paard Apple ) voor 7 euro. Voor de rest vond ik de korting echt niet zo spectaculair...

Edit; ook voor mijzelf naar de stad geweest maar echt gewoon niks leuks gevonden... dus maar besloten dat ik niks nodig heb ga ook niet meer op internet zoeken :j
Laatst bijgewerkt door ApplePapple op 23-11-18 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:48

Ashleytjuhh schreef:

Weet niet of je inmiddels al gekocht hebt, maar Salora (oid wat het merk is). Is ook bij oa Mediamarkt en Coolblue te koop. Geluid en beeld schijnt niet fantastisch te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:01

Idem hier Apple. Mijn paard heeft zijn regendeken in frut getrokken afgelopen week en hij staat nu met een oude 300 met de billen bloot want eruit gegroeid. Hij staat 24/7 buiten met schuilhok, dus dan was dE bucas aankopen wel verantwoord. Helemaal met €60 korting erop.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:17

Blue_flower schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Weet niet of je inmiddels al gekocht hebt, maar Salora (oid wat het merk is). Is ook bij oa Mediamarkt en Coolblue te koop. Geluid en beeld schijnt niet fantastisch te zijn.

hmm bedankt. bij mediamarkt had ik hem ook gezien ja. hij zou voor de slaapkamer zijn gewoon.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:24

Nou ik was zo blij. Kreeg een mailtje van HP dat mijn bestelling onderweg is.

Is alleen de muis al onderweg. De laptop staat er nog niet bij >;)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:25

proven02 :wow: :wow:

Je korting is al veel, laat staan het uitgegeven bedrag haha.

Hier alleen mn foonabbo verlengd, nu 12 GB voor 15 euro en onbeperkt bellen. Kan weer vooruit :) Verder niks nodig.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:30

*\o/* Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met 50 euro korting. Erg blij mee, nu ben ik eindelijk van mijn Iphone af en dat wilde echt ik heel graag :o

Sabine81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:33

Hier Ariat jophurs (Divoza) en een nieuwe Fairplay helm (Hypostore) gescoord met korting.
Je wordt wel hebberig van al die kortingen overal. Wat dat betreft werkt het concrpt wel.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:34

Had hier gehoopt dat de Sandisk 32gb kaartjes een mooie korting gingen hebben maar helaas de moeite niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:38

Ik heb normaal tijdens sales altijd de pech dat hetgene wat ik zoek/nodig heb er buiten valt. Qua kledij tijdens koopjes grijp ok er vaak naast wegens kleine maat en daar zijn er meestal maar 1 of 2 stuks van -> uitverkocht voor de sale begint.
Of hooguit 20% korting.

Dus nu 3 basic items aan 50%... laat ik niet liggen.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:45

Net mijn nieuwe jas binnen gekregen die ik gisteren besteld had bij the sting. Had dezelfde jas 2 jaar geleden ook gekocht in maat L en die werd nu te krap en was stuk gegaan en dacht bestel nu een xl en die is nog strakker.. echt jammer want het was zo'n heerlijke jas. Nu snel nog even een jas besteld bij de wehkamp dus heel hard hopen dat die wel goed is.

Ook nog een hoesje voor mijn broertje besteld met korting en bij the vila een vest en jurkje!

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:59

Paris_ schreef:
Miefje schreef:
Ik ga morgen naar de outlet in Roermond, is iemand afgelopen jaar geweest die een indruk kan geven?

Ik zaterdag! Zal stervensdruk zijn.. Maar wel tot 50% extra korting bovenop de outletprijzen.

Ben net geweest. Was helaas niet veel, en veel waar je goedkoper uit was als je het niet in de outlet kocht.
En idd grote rijen, al zijn wij redelijk laat geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:12

egnie schreef:
xJitskee schreef:
De EJ aanbiedingen doen het toch nog niet? Of ligt dat aan mijn laptop.

Ik ben nog op zoek naar een winterjas, heb mijn oog laten vallen op de PK Cennin, maar die is duur. Dus hopelijk komt er ergens een goede aanbieding :))

Divoza heeft hem ook en daar is hij al afgeprijsd. Kost daar iets van 150 euro.

Klopt! Maar via bol.com was ‘ie goedkoper, €142 zonder korting. :)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:13

Vriendlief naar de hockey, ik op de bank met laptop... Ik heb toch ook nog even een lading kleding besteld bij The Stone en toch ook nog even een jas en rokje bij The Sting. Oeps :=