Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Ik heb serieus getwijfeld om iets te bestellen bij de Blokker vanwege de garantie. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik er aan twijfel Hoelang Blokker nog blijft bestaan. En als Blokker weg is geb je vaak ook geen garantie meer als iets stuk gaat
Ladybird schreef:Ik heb serieus getwijfeld om iets te bestellen bij de Blokker vanwege de garantie. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik er aan twijfel Hoelang Blokker nog blijft bestaan. En als Blokker weg is geb je vaak ook geen garantie meer als iets stuk gaat
Ladybird schreef:thoranLOVE schreef:Ah wat stom van die adventkalender als ik dat eerder wist...Rituals actie geld zeker alleen vandaag? Of zouden ze anders iets met cyber monday doen?
ze dacht van wel. misschien wel gewoon tot 1 december omdat dat het al bijna is. maar dat wist ze ook niet zeker. Wel de komende 3 dagen iig
SplashIsLief schreef:Hier (nog) niks gekocht. Eigenlijk hoopte ik op een leuke vakantie aanbieding, maar helaas niet gevonden.Ladybird schreef:Ik heb serieus getwijfeld om iets te bestellen bij de Blokker vanwege de garantie. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik er aan twijfel Hoelang Blokker nog blijft bestaan. En als Blokker weg is geb je vaak ook geen garantie meer als iets stuk gaat
Als je iets van Philips (bv.) koopt, kun je straks met je bon van de Blokker ook gewoon bij Philips aankloppen
Blue_flower schreef:Ashleytjuhh schreef:iemand ervaring met de tv van de blokker? die ze nu hebben
Weet niet of je inmiddels al gekocht hebt, maar Salora (oid wat het merk is). Is ook bij oa Mediamarkt en Coolblue te koop. Geluid en beeld schijnt niet fantastisch te zijn.
Paris_ schreef:Miefje schreef:Ik ga morgen naar de outlet in Roermond, is iemand afgelopen jaar geweest die een indruk kan geven?
Ik zaterdag! Zal stervensdruk zijn.. Maar wel tot 50% extra korting bovenop de outletprijzen.
egnie schreef:xJitskee schreef:De EJ aanbiedingen doen het toch nog niet? Of ligt dat aan mijn laptop.
Ik ben nog op zoek naar een winterjas, heb mijn oog laten vallen op de PK Cennin, maar die is duur. Dus hopelijk komt er ergens een goede aanbieding
Divoza heeft hem ook en daar is hij al afgeprijsd. Kost daar iets van 150 euro.