Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:31

Ik heb me ook opgegeven om voor het eerst mee te doen :)
Mijn naam is Jitske, (bijna) 21 en woonachtig in een klein dorpje in Overijssel waar ik samen met mijn familie en beestenboel woon. Mijn hobby’s zijn paardrijden, yoga, lezen en dergelijke. Ik zit in het laatste jaar van mijn studie en heb nu een half jaar “tussenjaar” waarin ik werk als afdelingsmanager in een supermarkt.

Ik ben in het bezit van twee grote honden (leonberger en landseer) en drie paardenbeesten :)
Ik zal ze even voorstellen:
Angela, een mini Shetlander van 12 jaar oud en al heel haar leven bij mij. Wij wandelen en tutten veel samen en zodra ze is opgeknapt van haar cushing gaan we mennen :)

Afbeelding

Saphira, tinkermerrie van 11, ze is sinds 5 jaar bij mij. We rijden recreatief western en doen graag grondwerk.

Afbeelding

Olivier, tinkerruin van 11 jaar. Hij woont hier nu een paar maanden nadat ik hem ondervoed uit een schrijnende situatie heb gehaald. Ook hij loopt recreatief western en is dol op tutten.

Afbeelding

Waar houd ik niet van: fantasy en geurkaarsen/andere sterk ruikende dingen ivm astma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:34

_KiMbErLeY_ schreef:
Cactussen op wish?! Hoe dan? :+

+1 [naam], hier ook eten op mn flop lijstje staan, omdat het in 1 x op moet _O-

Ben ik niet het enige vreetmonster _O-

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:41

Oh ja nagellak enzo is voor mij ook niet nodig. Gebruik ik niet en qua make up alleen mascara.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:42

Tigress schreef:
Ik ben ook niet zo van Blond. Je kan mijn juist gelukkig maken met Corgi dingen _O- Enige nadeel is dat er van de cardigan weinig te vinden is :))

_/-\o_ _/-\o_ ik had het kunnen schrijven :=

Ik draag alleen maar kettingen, dan wel een beetje stoer en geen sierlijke frutsels, met dieren werken en overal dingen waar honden achter blijven hangen is gewoon niet handig.. Zelfde als nagellak word hier aan mijn vriendin gegeven :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:46

Jeetje jullie gaan echt snel! Ik zal ook wat meer informatie over mezelf geven.
Ik ben Ramona, 30 jaar en heb zo'n 3 maanden geleden een carrièreswitch gemaakt naar accountmanager. Ben momenteel bezig het mannenkantoor een mooie rozetint te geven door middel van allelei kleine dingetjes :Y) . Thuis wonen er 4 katten, en iets verderop staan mn 3 paarden en 3 pony's. Echte girly dingen zijn aan mij niet besteed, dus make-up en nagellak... :n
Ik houdt enorm van een geintje <<) Vrijwel elke maand ben ik wel te vinden in de bios, maar fantasy is niet aan mij besteed.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:48

Qua sieraden heb ik een erg dure smaak en is dat ook het enige wat ik draag. Pandora armband eigenlijk en m'n bandje van t concert van Ed Sheeran :')

Make up draag ik sowieso nooit, ook vanwege een hele gevoelige huid die dan helemaal onder de vlekken gaat zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:48

Make up rotzooi gebruik ik niet :n :') , kan dat ook geëlimineerd worden :+ . Nagels lak ik ook niet , zonde van mijn tijd , sieraden gebruik ik ook niet :')

Ben niet saai hoor :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:49

Ik gebruik wel wat make-up maar niet veel en ook van een specifiek merk...

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:50

Kreeg pb dat ik even mee zou moeten praten hier! :P

Ik ben Sanne, woon op de boerderij in Brabant samen met mijn man, hond, kat, hamster en paard. Natuurlijk ook nog wat andere dieren zoals kippen, geiten, schapen, varkens enz..
ik doe nou voor de derde keer mee aan secret santa!

Ik fotografeer graag honden en paarden! Hou van warme dingetjes (dekentjes, sokken enz)
Dingen voor mijn hond kat paard of hamster ben ik ook altijd blij mee! :)

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:55

Ik had me wel al aangemeld maar nog niet voorgesteld, dus bij deze!

Mijn naam hier is Moirin, ik word in december 30 jaar. Geen huisdieren helaas, en ik rijd ook geen paard meer.
Ik ben gek op de kerst :D Dit is het derde jaar dat ik meedoe aan Secret Santa en ik ben het nog niet beu haha. Ben eigenlijk overal blij mee qua cadeautjes! Ik vind Blond, Harry Potter (Gryffindor!) en fantasy boeken/films leuk. Ik houd van kaarsjes, nagellak, rituals, eenhoorns en kruidnoten. Als mijn secret santa van glitters houdt, dan mag dat eventueel gebruikt worden :P

Qua sport doe ik aan pilates, yoga en ik wil af en toe nog wel eens een rondje gaan hardlopen. Ik volg op tv graag wielrennen maar dat doe ik zelf niet.

Ohja, evt kledingmaten: sokken maat 39, verder maat M. Sieraden draag ik niet, make-up gebruik ik sporadisch maar vind ik wel leuk.

Ik ben ook vooral heel benieuwd wie ik zelf als lootje krijg, ik vind het pakket samenstellen voor een ander zo leuk om te doen :D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:07

Ik wil jouw lootje Moirin.. :') Daar kun je leuk voor shoppen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:10

Moirin heb ik mij vorig jaar al op uitgeleefd :))

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:35

eventueel kledingmaten zag ik ook voorbij komen dus bij deze:, sokken 37, kleding maat S :D
Sieraden draag ik wel veel, vooral oorbellen en dan met name knopjes. Nagellak gebruik ik niet is na 2 dagen altijd alweer lelijk :+

Edit;
Kan je trouwens ook berichten van een bepaalde bokker opzoeken en zo ja hoe moet dat dan?? :?

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:38

Dit jaar mijn 3e jaar *\o/*

Ik ben Charise en ben 25 jaar. Heb bijna 1.5 jaar een leuke vriend en hebben vorig jaar juni een huis gekocht maar zijn nog bezig met een grote verbouwing. Heb daarom als flop spullen voor in huis opgeschreven omdat ik al zoveel heb staan dat staat weg te stoffen dat het zonde is.

Begin dit jaar heb ik helaas toch mn paard verkocht maar ik heb nu het leukste lease paard dat er bestaat. Ik lease m volledig en mag m ook gewoon als eigen beschouwen <3

Born Free

Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik 2 hele leuke katten thuis, als ons huis ooit af is komt er ook een kat (liefst 2 maar daar is mijn vriend nog niet mee akkoord >;) )

Sushi:
Afbeelding

Taco:
Afbeelding

Mijn zusje heeft ook nog een konijn :).

Verder ga ik graag naar festivals en leuke dingen doen met vrienden. Ben sinds deze week begonnen met mijn nieuwe baan en geef zwemles. Ook werk ik achter de bar en in een frituur.

Ik hou van roze, glitters en eenhoorns natuurlijk *\%/* ook ga ik graag in bad maar heb al heel veel douche setjes dus dat heb ik ook als flop. Maar de lush bruisballen bevielen wel erg goed een paar jaar geleden in mn pakket *\o/*

Ben ook niet echt een snoeper, hou meer van chips, maar af en toe een beetje chocolade of heel veel kruidnoten gaan er wel goed in _O-

Dit is totaal geen lijstje ofzo met wat ik wil hebben. Ik laat me graag verrassen. Maar mijn eerste jaar was ik schijnbaar een heel moeilijk lootje dus het is gewoon om wat informatie geven over mij :')

Ik heb er weer zin in!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:43

lovemaylo schreef:
eventueel kledingmaten zag ik ook voorbij komen dus bij deze:, sokken 37, kleding maat S :D
Sieraden draag ik wel veel, vooral oorbellen en dan met name knopjes. Nagellak gebruik ik niet is na 2 dagen altijd alweer lelijk :+

Edit;
Kan je trouwens ook berichten van een bepaalde bokker opzoeken en zo ja hoe moet dat dan?? :?

Dat kan! Als je hier in dit topic kijkt bij de naam van iemand staat er "geplaatst " onder. Dan zie je alle berichten van deze persoon in dit topic. In het profiel van de Bokker kun je bij de geplaatste berichten alle berichten zien. Kan soms van pas komen. 8-)

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:02

Rebecca schreef:

Jaaa :D was een mooi pakket!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:06

Moirin schreef:
[naam] schreef:

Jaaa :D was een mooi pakket!

Gelukkig maar *\o/* , je was een mooi lootje *D

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:08

Roosch schreef:
Dat kan! Als je hier in dit topic kijkt bij de naam van iemand staat er "geplaatst " onder. Dan zie je alle berichten van deze persoon in dit topic. In het profiel van de Bokker kun je bij de geplaatste berichten alle berichten zien. Kan soms van pas komen. 8-)

Tip van het topic tot nu toe... Dat wist ik helemaal niet :+

Voor mij ook geen make-up of verzorginsproducten. Ik maak die namelijk zelf :o. Nou make-up niet maar ik koop 1 x in de tig jaar een oogpotlood en één specifieke mascara. Nagels heb ik niet... Dat breekt en scheurt en als ze niet al te stalvies zijn, wil ik ze ook nog wel eens bijten. Of tenminste... Ik noem het niet nagelbijten maar 'rechtscheurenomdatikteluibenomeenknippertezoeken' meestal lukt dat niet en moet er nog een stukje af... En nog iets... Nou ja... Jullie snappen het vast.

Nu lijkt het wel erg 'voor mij ook geen.....' maar echt mijn tops lijstje is langer. Losse thee bijvoorbeeld, daarvan kan ik nooit genoeg hebben... (alleen geen rooibos, verder probeer ik alles). Drink echt veel thee <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:13

Anders had ik het vorige jaren vast ook niet weten te redden haha :))

Nog wat info voor mijn Secret Santa:
* ik ben niet supergek op losse thee maar ik heb een x aantal jaar geleden chocolade-pistache thee gehad. Die was zo lekker. Alleen nooit meer kunnen vinden. :+
* ik ben niet zo heel creatief maar heb hier een stolp voor het raam staan die gevuld mag worden. Ik heb ook een heel mooi wandbord. Inspiratie daarvoor is welkom.
* mocht je me een portie creativiteit/ de skills om dingen uit te voeren kunnen geven graag. :')

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:30

Roosch schreef:
lovemaylo schreef:

Edit;

Super hading!! Bedankt :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:39

Nagellak zou je mij niet blij mee maken :+
Ik laat mijn nagels doen bij de nagelstyliste

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:46

Roosch schreef:
* ik ben niet supergek op losse thee maar ik heb een x aantal jaar geleden chocolade-pistache thee gehad. Die was zo lekker. Alleen nooit meer kunnen vinden. :+

Kan je niet je SSS van dat jaar vragen waar die het vandaan gehaald heeft toen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:50

Oh sorry voor de verwarring. Ik bedoelde ergens bij een theehuis ofzo, niet in een pakket. :') heb net wel gegoogeld en vond een pistache macaron.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:57

Oeeeh armbandjes en oorbellen (maar dan alleen kleine knopjes) zou je mij ook wel heel blij mee maken!
Nagellak vind ik ook erg leuk maar draag ik weinig

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:00

Ik draag echt altijd oorbellen, armbandjes en andere sieraden eigenlijk niet.

Ik kan niet wachten tot ik weet voor wie ik kan gaan shoppen!