Mijn naam is Jitske, (bijna) 21 en woonachtig in een klein dorpje in Overijssel waar ik samen met mijn familie en beestenboel woon. Mijn hobby’s zijn paardrijden, yoga, lezen en dergelijke. Ik zit in het laatste jaar van mijn studie en heb nu een half jaar “tussenjaar” waarin ik werk als afdelingsmanager in een supermarkt.
Ik ben in het bezit van twee grote honden (leonberger en landseer) en drie paardenbeesten

Ik zal ze even voorstellen:
Angela, een mini Shetlander van 12 jaar oud en al heel haar leven bij mij. Wij wandelen en tutten veel samen en zodra ze is opgeknapt van haar cushing gaan we mennen

Saphira, tinkermerrie van 11, ze is sinds 5 jaar bij mij. We rijden recreatief western en doen graag grondwerk.

Olivier, tinkerruin van 11 jaar. Hij woont hier nu een paar maanden nadat ik hem ondervoed uit een schrijnende situatie heb gehaald. Ook hij loopt recreatief western en is dol op tutten.

Waar houd ik niet van: fantasy en geurkaarsen/andere sterk ruikende dingen ivm astma.

. Thuis wonen er 4 katten, en iets verderop staan mn 3 paarden en 3 pony's. Echte girly dingen zijn aan mij niet besteed, dus make-up en nagellak...
Vrijwel elke maand ben ik wel te vinden in de bios, maar fantasy is niet aan mij besteed.
Dit is het derde jaar dat ik meedoe aan Secret Santa en ik ben het nog niet beu haha. Ben eigenlijk overal blij mee qua cadeautjes! Ik vind Blond, Harry Potter (Gryffindor!) en fantasy boeken/films leuk. Ik houd van kaarsjes, nagellak, rituals, eenhoorns en kruidnoten. Als mijn secret santa van glitters houdt, dan mag dat eventueel gebruikt worden

)

ook ga ik graag in bad maar heb al heel veel douche setjes dus dat heb ik ook als flop. Maar de lush bruisballen bevielen wel erg goed een paar jaar geleden in mn pakket
. Nou make-up niet maar ik koop 1 x in de tig jaar een oogpotlood en één specifieke mascara. Nagels heb ik niet... Dat breekt en scheurt en als ze niet al te stalvies zijn, wil ik ze ook nog wel eens bijten. Of tenminste... Ik noem het niet nagelbijten maar 'rechtscheurenomdatikteluibenomeenknippertezoeken' meestal lukt dat niet en moet er nog een stukje af... En nog iets... Nou ja... Jullie snappen het vast.