Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diddykong schreef:Ik denk als het zo'n 24 graden blijft dat de temperatuur toch wel zakt in huis. Alleen heb ik t geduld niet om er 3 dagen op te wachten. Dus vakantieganger, je komt vast in een lekker koel huisje thuis
.
Berdien schreef:Hier was het net 27 graden en het waait nog wat. Toen ik uit de auto stapte was het bijna lekker. Grappig hoe snel je 'went' aan die hele warme temperaturen. Twee maanden terug vond ik 27 graden nog Best Heel Warm
Popstra schreef:Mensen maak je eens niet druk om die warmte. Dat zure gedoe is niet goed voor jou en je omgeving! Het is heet ja en daar heeft iedereen last van maar met heel de zomer elke dag blijven zeiken en zaniken daar word het ook niet frisser van.
Popstra schreef:Mensen maak je eens niet druk om die warmte. Dat zure gedoe is niet goed voor jou en je omgeving! Het is heet ja en daar heeft iedereen last van maar met heel de zomer elke dag blijven zeiken en zaniken daar word het ook niet frisser van.