Ik heb net een herschrijfronde gehad van mijn boek. Er zijn zo'n 5000 woorden bij gekomen

Ik moet wel zeggen, mijn vorige boek heb ik zo geschreven, met maar een paar kleine notities, maar ik heb nu toch een notitieboekje wat ik heb liggen (was nog blanco) gepakt om mijn schrijfnotities in te maken. Ik heb namelijk al wat ideeën voor het vervolg, en wil die opschrijven voor ik ze kwijt ben. Ik moet van mezelf wachten met die schrijven tot ik het eerste boek bij een uitgever heb (en nog iets concreter wat er moet gaan gebeuren). Ook is het voor het drakenboek wel handig. Ik moet daar de complete wereld opbouwen, waar dat met het vorige boek niet nodig was, omdat het zich gewoon in onze wereld afspeelt. Ik ben bang dat als ik nu geen notities maak ik weer eindeloos in het manuscript kan gaan terugzoeken naar namen bijvoorbeeld. Dat had ik met het eerste boek al wat, maar dat ga ik nu dus even ondervangen. Bovenaan de pagina steeds zetten voor welk boek het is, anders kan ik er nog geen wijs uit