Marjoow schreef:Precies, ik zie ook zeker geen opvoeding zonder liefde. Hij heeft zelf een heel andere achtergrond/opvoeding, dus een ander voorbeeld en wil het zelf anders doen.quera schreef:Sarcasme druipt er vanaf bij Marjoow
Eigenlijk nietMaar misschien dat ik het gewoon heel anders interpreteer.
Zeker het stukje waarbij ze hun 5e kind verloren hebben, staat dat ze als gezien veel dichter bij elkaar zijn gekomen.
Hij wilt gewoon dat zijn kinderen het uit zichzelf redden, zonder (financiele) hulp. Ik vind dat niet per definitie een slecht iets![]()
Maar we gaan een beetje ver offtopic
Wat betreft aparte class vliegen, dat zou ik persoonlijk niet doen. Als mijn partner/ikzelf van comfort geniet, zie ik geen reden waarom de kinderen dat niet ook mogen. Verwennen is dan weer een ander verhaal.
Dus gierig? Nee, ik zou als kind liever een paar keer per jaar economy vliegen, dan een keer per jaar business
Maar misschien dat ik het gewoon heel anders interpreteer.

bij 1 (inmiddels ex-) vriendin heb ik gezegd dat ik dat echt raar vond (aangezien ze bij mij ook nooit eigen eten en drinken mee hoefde te nemen, ik nodig immers iemand uit). Maarja die was haar rijke (inmiddels ook ex-
) dat ze zo een kennis bedotten iedere keer als die langskwam; die dronk Grolsch bier, maar mijn ouders hadden altijd dat Aldi bocht (brouwmeester) in huis en wilden niet 1 of 2 flesjes Grolsch halen (die kennis dronk op zn hoogst 1 biertje). Hadden ze 1 flesje Grolsch gekocht en die werd iedere keer gevuld met Aldi bocht....de clou van het hele verhaal was natuurlijk dat die kennis dat nooit gemerkt heeft volgens hun(waar ze helemaal mee in hun nopjes waren, want mooi lekker goedkope bocht ipv een fatsoenlijk biertje); nou geloof er geen barst van, want dat proef je echt wel. Desbetreffende kennis zal uit beleefdheid gewoon niks gezegd hebben....vooral omdat die na 1 of 2 keer ineens ook nooit meer een biertje wilde als die langskwam.