Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:_Dracarys schreef:En als je enkel z'n voornaam en de eerste letter van z'n achternaam intikt?
IMJ schreef:Heb je hem al gevraagd (vanaf je balkon niet al te vriendelijk) wat ie nou eigenlijk moet
IMJ schreef:Heb je hem al gevraagd (vanaf je balkon niet al te vriendelijk) wat ie nou eigenlijk moet
Captain schreef:Ik denk dat ik een emmer met goed heet water over hem heen zou gooien als je er bij kunt. Flikker op man idioot.
gillian schreef:Captain schreef:Ik denk dat ik een emmer met goed heet water over hem heen zou gooien als je er bij kunt. Flikker op man idioot.
En dat zelf voor de rechter verschijnen wegens mishandeling als meneer brandwonden heeft![]()
Weet niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Kan nu heel hard roepen dat ik em een keer bij z'n kraag zou pakken en een keer door mekaar schudden, maar puntje bij paaltje, weet het niet hoor... Lastig.
sureido schreef:Jullie zeggen wel negeren is wat je moet doen maar ze heeft aangegeven een keer terug boos te zijn geworden en dat was een succes want toen droop ie af. Dit duurt al heel lang en vgm is negeren niet de tactiek hierbij anders was het allang klaar.