Beschuldigd door buren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:35

Heeft die hond nog steeds blaasontsteking dan? Wanneer is dat begonnen en krijgt hij/zij geen medicijnen?
Je had het er 3 dgn terug over maar dan moet de antibiotica nu toch wel zijn werk doen anders misschien even (nogmaals) laten nakijken (ik ga er eigenlijk vanuit dat het onder behandeling staat maar misschien heb ik het mis)

craiester

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:48

Ik weet niet of mijn bijdrage zin heeft hoor.
Maar kan je niet eens proberen op Facebook familie van hem op te zoeken (broer/moeder/vader). En je "zorgen" uiten over dat hij onstabiel lijkt en of zij niet iets kunnen betekenen.
(Ik weet niet of dit ver over de schreef gaat, maar misschien kan familie van hem juist dat duwtje in de rug geven)
Ik vindt het enorm rot voor jullie. Ik heb hier ook plaats voor jullie maar woon in Limburg (BE) en ik weet niet of dat te ver is voor jullie.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-18 22:57

Polly, ja natuurlijk wordt hij behandeld :D Maar hij had er flink last van dus is niet zomaar over. Hij is pas sinds vrijdag aan de antibiotica. Vooral het vele drinken moet hij dus even laten gaan. Maar dat zal hij zelf moeten doen, ik ga geen water wegnemen. Wanneer het is begonnen weten we niet maar hij heeft er een lange tijd mee gekwakkeld. Lastig te onderscheiden of ze plassen door blaasontsteking of omdat ze pup zijn. Maar er zit al zeker vooruitgang in hoor.

Ik heb hem al eens geprobeerd te vinden op Facebook (gewoon interesse) maar dat heeft hij niet. Met zijn achternaam is hij ook nooit te vinden helaas.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 23:06

Dan is het dus al dag 4 antibiotica, dan zou hij wel klachtenvrij moeten zijn hoor, ik zou het even laten checken, als de kuur niet aanslaat kan het alleen maar ernstiger worden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 23:12

Ik blijf het bizar vinden, vooral omdat ik zelf zulke goede ervaringen heb met de politie en ze altijd serieus heel goed hebben gereageerd.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:57

En als je enkel z'n voornaam en de eerste letter van z'n achternaam intikt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:13

_Dracarys schreef:

_O-

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:19

Suzanne F. schreef:
_Dracarys schreef:

_O-

Op die manier vind je vreemde figuren vaak wel ineens op internet :D
Een kennis ging een huis verhuren en ging dus de namen checken of het wanbetalers etc waren. Niks kunnen vinden met de volledige naam dus ze mochten huren.
Ze hebben nooit huur betaald en uiteindelijk is hij gaan zoeken op de eerste letter van z'n achternaam. En toen had ie meteen pagina's vol staan van ellende :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:13

Of je eigen adres op Google intoetsen. Levert ook nog wel eens interessante info op.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:15

Ts , een dier die vier dagen antibiotica krijgt zou allang zo goed als klachtenvrij moeten zijn. Jij zegt dat hij daarnaast ook heel veel drinkt. Lijkt me niet echt gezond en dat zou voor mij een reden zijn om verder onderzoek te doen .

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 10:25

Ik had Polly al een pb gestuurd. Hond staat gewoon onder toezicht van een dierenarts dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken :D

Adres enzo heb ik wel van te voren Gegoogeld, was toen niks over te vinden.

De buurman staat nu de godganse dag naar ons te schreeuwen vanaf zijn balkon. Ja, daar schrikken de honden van en dan gaan ze blaffen. Maar zolang niemand naar ze loopt te schreeuwen of half op ons balkon hangt is er niks aan de hand.

En de woningbouw schiet echt niet op. Zijn nog steeds niet teruggebeld. Zonet weer gebeld maar wijkconsulent is gewoon niet te bereiken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:26

Er langs gaan en op de stoep gaan zitten? -O- -O- Pffffft.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:35

Ik snap niet dat de rest van de bewoners geen last hebben van die mafkees? Of zijn ze daar allemaal niet goed in hun hoofd?
Ts ik zou verhuizen weg van die volidioten. Dit is geen leven.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:52

Heb je hem al gevraagd (vanaf je balkon niet al te vriendelijk) wat ie nou eigenlijk moet

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:08

IMJ schreef:
Heb je hem al gevraagd (vanaf je balkon niet al te vriendelijk) wat ie nou eigenlijk moet

Dat soort dingen moet je juist niet doen bij personen als deze. Dat is precies waar hij op uit is.
Hoe moeilijk ook, hem persoonlijk negeren is het devies. En hopelijk lukt het toch met gemeente, woningbouw etc. verbetering te realiseren.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:09

IMJ schreef:

Dat soort dingen moet je juist niet doen bij personen als deze. Dat is precies waar hij op uit is.
Hoe moeilijk ook, hem persoonlijk negeren is het devies. En hopelijk lukt het toch met gemeente, woningbouw etc. verbetering te realiseren.

TS, heb je al melding gemaakt via de GGZ?
https://www.ggznieuws.nl/home/landelijk ... -personen/

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:12

Opnemen met je mobiel, laat hem desnoods in opnamestand op je balkon liggen. En de politie bellen wegens geluidsoverlast wanneer je voldoende opname hebt. Kan hij je voordeur zien terwijl hij zo staat te schreeuwen?? Zo niet, vragen of er een agent in burger langs kan komen om dit gedrag te zien en horen. En die buurman bezig houden zodat hij daar blijft staan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:17

Ik denk dat ik een emmer met goed heet water over hem heen zou gooien als je er bij kunt. Flikker op man idioot.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:26

Captain schreef:
Ik denk dat ik een emmer met goed heet water over hem heen zou gooien als je er bij kunt. Flikker op man idioot.

Liever koud, heet veroorzaakt verwondingen, koud een flinke schok.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:26

Captain schreef:

En dat zelf voor de rechter verschijnen wegens mishandeling als meneer brandwonden heeft ;)

Weet niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Kan nu heel hard roepen dat ik em een keer bij z'n kraag zou pakken en een keer door mekaar schudden, maar puntje bij paaltje, weet het niet hoor... Lastig.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:28

gillian schreef:
Captain schreef:

En dat zelf voor de rechter verschijnen wegens mishandeling als meneer brandwonden heeft ;)

Weet niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Kan nu heel hard roepen dat ik em een keer bij z'n kraag zou pakken en een keer door mekaar schudden, maar puntje bij paaltje, weet het niet hoor... Lastig.

Hogedruk klaarleggen :D

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:33

Waar haalt die vent alle zin en energie vandaan zeg.. verschrikkelijk

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:39

Jullie zeggen wel negeren is wat je moet doen maar ze heeft aangegeven een keer terug boos te zijn geworden en dat was een succes want toen droop ie af. Dit duurt al heel lang en vgm is negeren niet de tactiek hierbij anders was het allang klaar.

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:02

Ik heb de berichten van TS allemaal gelezen, maar niet alle reacties van anderen (wel erg veel lappen tekst... O:)

Tja, wegwezen daar... Je bent zo te lezen al bezig met een andere woning zoeken, maar ik zou daar vandaag nog wegwezen. Klote dat je niet bij je ouders terecht kunt en dat het bij de ouders van je vriend ook even lastig is, maar ik zou echt even vrienden en andere familie bellen en vragen voor een paar noodovernachtingen. Ik zou je haast zelf onderdak bieden (maar ik woon erg ver weg voor je en we hebben zelf een hond, weet niet of dat goed zou gaan). Misschien moeten jullie even opsplitsen (je vriend een hond en jij een hond), maar dit kan zo toch gewoon geen seconde langer? Je hebt een jonge pup die hier angst door kan ontwikkelen en je oudere hond heeft al problemen met angst. En dan vrees je er ook nog voor dat je zelf wordt aangevallen.

Ik zou zelf gewoon settlen hoor voor iets wat dan maar ver weg is / tijdelijk is / even apart van vriend / wat te duur is. Misschien kan je iets wat je toch amper gebruikt verkopen, misschien kan je even wat bijklussen ergens voor wat extra inkomen, je bent nog student las ik dus misschien maar even wat meer lenen. Dat soort dingen komen uiteindelijk allemaal wel weer op hun pootjes terecht, maar als jij straks in het ziekenhuis ligt met een gat in je hoofd dan ga je er echt spijt van hebben dat je niet even je spaargeld erdoorheen hebt gejaagd om tijdelijk ander onderdak te vinden. Dit soort kostige oplossingen zouden ook niet mijn eerste keuze zijn, dus bel vrienden / familie of kijk van mijn part of er iemand is die nu tijdelijk mensen zoekt om op een huis te passen.

Zijn er in jouw regio misschien niet van die "kamperen bij de boer" mogelijkheden? Misschien kan je ergens goedkoop tijdelijk blijven. Desnoods als jij en je vriend nog wat helpen op een terrein. En je honden kunnen desnoods misschien beter naar een goede hondenoppas zodat jij en je vriend gratis bij vrienden kunnen blijven slapen. Het is niet ideaal I know, maar alles beter dan deze drama. Moraal van mijn verhaal is in ieder geval: Zoek hulp bij vrienden / familie en kennissen. Joh van mijn part plaats je een advertentie hier op bokt dat je met spoed tijdelijk onderdak zoekt (geen idee of mensen al dingen hebben aangeboden via pb of in reacties). Misschien is er iemand met een vakantiehuisje en zijn je honden geen probleem.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:05

sureido schreef:
Jullie zeggen wel negeren is wat je moet doen maar ze heeft aangegeven een keer terug boos te zijn geworden en dat was een succes want toen droop ie af. Dit duurt al heel lang en vgm is negeren niet de tactiek hierbij anders was het allang klaar.

Volgens mij is het na de eerste schrik alleen maar erger geworden